IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Перфектната Lada се продава в Германия

Произведеният през 1992 г. автомобил има изминати само 32 км.

Перфектната Lada се продава в Германия

В германския сайт за обяви Mobile.de се предлага за продажба един от най-популярните автомобили от епохата на социализма – ВАЗ-2105.
Перфектната Lada 2105 се продава в Германия
В Германия моделът е известен под името Lada Nova JR, като предлаганият екземпляр е произведен през 1992 г. Пробегът на автомобила е едва 32 км, а продавачът го е оценил на 7300 евро.
Перфектната Lada 2105 се продава в Германия
Машината се намира в град Зост, като от обявата става ясно, че е била купена в годината си на производство, но не е карана. Нещо повече – нейният собственик дори не й е извадил регистрационни номера.
Перфектната Lada 2105 се продава в Германия
Продавачът твърди, че е ремонтирал основно автомобила. Поставени са му нови съединител, спирачки, стартер и бензинова помпа. Сменени са всички филтри и течности, а подът е покрит с восък. Колата е с оригиналните си гуми и джанти, има и чистачки на фаровете.
Перфектната Lada 2105 се продава в Германия
Моделът ВАЗ 2105 се произвежда през периода 1979-2012 г., като общият му тираж надвишава 2 млн. бройки. На други пазари автомобилът е известен като Lada 1300, Lada Saloon, Lada Nova или Lada Riva.
Перфектната Lada 2105 се продава в Германия
Снимки: Mobile.de

Тагове: lada 2105
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Динко ( преди 5 години )
    verkauft LADA.2104COMBY 85000 km. V
  • #30
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До Някой ( преди 9 години )
    Нещо бъркаш нещата!Живял съм достатъчно, за да знам какви коптори бяха, но липсваше нещо по добро, за цената си естествено, ако дочакаш!Ладата имаше едно единствено предимство и то беше, че повечето неща можеха да се правят в двора/блока. За надеждност не ми говори.За подкалниците направо ме уби :):)
  • #29
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Механик ( преди 9 години )
    Да внеса малко яснота.....на двигателите ВАЗ по каталог се препоръчва първи основен ремонт на 120 000км. Но масово изкарват до 300-350 000. Особено ако са на газ. При тия км колата върви добре, но започва да гори много масло. Тогава цилиндрите не могат да се шлайфат за първи и се отива направо на втори. 76.4 за 1200 и 1500 и 79.4 за 1300 и 1600. Първи е съответно 76.2 и 79.2.
  • #28
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    имахме абсолютно същата , първите 2 години беше постоянно в Мототехника , всичко което можеше да е стегнато или разхлабено , беше или стегнато , или разхлабено . На 3-та година сменихме 3 водни помпи (бяха дефицитни ) , а на 4-та започна да се появява ръждица . Основния ремонт до колкото си спомням беше на около 150 000 , като след 12-тата година лонжероните се правеха всяка година .
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ПреЦедента ( преди 9 години )
    До Феликс Ванкели ква кола караш ?Едва ли е по-далече от Карл Бенц или си си взел Тесла ?
  • #26
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Феликс Ванкел ( преди 9 години )
    Селски, вземи се събуди! 1) Като отвориш капака, ще видиш само горната страна на калници. Подкалниците не са там и няма как да се видят,защото при Ладата ги няма.2) Има много коли, които и след 20 г. нямта никаква ръжда.3) Това за прегряването го оставям на мечтите ти. Прегряват често и то не само през лятото.4) ОР на 300 хил. км на Лада е фантазия, пълна глупост. На тези километри се прави основно изхвърляне!Карай си кокошарника и мълчи! Ние караме коли!
  • #25
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Някой ( преди 9 години )
    Анонимен, велик си! 3 пъти четох всичко, което си написал и не можах да открия и една дума, която да отговаря на истината.1. Гният след 10-15 години, като която и да е друга марка.2. Подкалници имат, 2 броя. Вдигаш предния капак и ще ги видиш.3. Няма изправна " Лада", която да прегрява. Вероятно си чувал за ЗАЗ.4. Първият ОР се прави обикновено на около 300 хиляди, въпреки че тогава се караше само с М8Д.5. Не знам къде си лежал, но съм сигурен, че не е под никоя "Лада".
  • #24
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    И какво им беше супер на тези коптори. Гниеха на поразия, особено по праговете, поради липса на подкалници. Мотора на 100к е за основен ремонт. При поддържане на скорости от порядъка на 110-120 км/ч почваха да попрегряват и тн.Все трябваше да се лежи под тях
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карал съм комбито, в началото беше зор, но постепенно й свикнах и като цяло не беше зле като поведение на пътя.
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 9 години )
    Прав си, този е с верига. Освен това тези автомобили, които са били предназначени за тези пазари имаха някои дребни промени. Като чистачки на задното стъкло на комбитата. А в СССР се продаваха модели, от които в БГ няма. Например 2101 с двигател 1500.