IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото BMW M5 остава с два педала

Суперседанът ще се предлага само с автоматична трансмисия

Новото BMW M5 остава с два педала

Въпросът „Ще се предлага ли следващото поколение на BMW M5 с механична скоростна кутия?” намери своя отговор и той е „Не”. Това разкрива пред Car and Driver шефът на спортния бранд BMW M GmbH Франк ван Мил.
Новото BMW M5 остава с два педала
По думите на топ мениджъра интересът към модификациите на М5 с механична скоростна кутия към момента практически е нулев. Това е накарало ръководството на BMW да се откаже от подобна трансмисия при новото поколение на суперседана, както и при следващата генерация на купето и кабриолета М6.

Сегашните версии на BMW M5 и M6 са оборудвани със 7-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, която се отразява положително на динамиката им. Благодарение на комбинацията от 4,4-литров би-турбо двигател с 8 цилиндъра и мощност 560 к.с., и скоростна кутия M DCT седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди. При купето М6 това отнема 4,2 секунди, а при кабриолета – 4,3 секунди.

В BMW M GmbH обаче няма да се откажат напълно от механичните скоростни кутии и те ще продължат да се предлагат при моделите М2, М3 и М4, уточни Ван Мил.

Снимка: BMW
 

Тагове: BMW M5
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    pedal ( преди 9 години )
    Обикновенно бмв-етата са с един ***, но може до четири.
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ИКОНА,ПОКЛОН,РЕСПЕКТ!
  • #14
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    на тойтоите им се сгъват ламарините навътре само като чуят двигателя на това :)
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лукс и мощ!
  • #12
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трябва да се цензурира всичко което съдържа, мазда, хонда, тойота и т.н. в коментар под М5. Със сигурно каквото и да е съдържанието ще е проява на лош вкус.
  • #11
    15 rate up comment 5 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Не харесвам 90% от немските нагляри, дори и някои политики на най-добрата им фирма БМВ също са доста антиавтомобилни, но не мога да си изкривя устата - БМВ М5 е абсолютна икона и тотално култов модел. Винаги е бил в моя топ 5, в случай че някой ден мога да си го позволя. Такава кола се купува само нова, да и отлепиш лично найлоните и да се изкефиш хипер максимално на цялото преживяване от купуването до карането!
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Уж демокрация, а цензурата е по-зле отколкото през комунизма. Тогава поне се знаеше какво се цензурира и какво можеш да кажеш/напишеш и какво не, а сега дори това не знаеш. Според изкривеното мислене на този, който трие се премахват полезни коментари, а стоят такива, които са с псувни, заплахи, закани и обиди.Имам чувството, че обидните коментари се пишат от мода, който прави интриги, за да могат другите да почнат да пишат. Предизвиква ги. Май ще спра изобщо да влизам тук. Нека си пише сам!
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    karutsar ( преди 9 години )
    Анонимният преди 17минути изпревари ме мислех да напиша същото.
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И един който кара, пак стават 3
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Мамин убавец ( преди 9 години )
    Цензурата в някои сайтове достига невиждани висоти. Немам думи. Всъщност имам що ви не ЕПЛ.