IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen тества новия си флагман

Седанът Phideon може да се продава и в Европа

Volkswagen тества новия си флагман

Снимки на тестови прототип на новия седан на Volkswagen, носещ името Phideon, бяха публикувани от китайското издание Auto iFeng.
Volkswagen тества новия си флагман
Phideon вече бе показан по време на автосалона в Женева, но все още не е дебютирал на основния си пазар - Китай. Това ще стане в края на април, като продажбите в страната ще стартират през септември. В случай на пазарен успех, през 2017 г. Phideon ще се появи и в Европа.

На първо време автомобилът, който ще замести спрения от производство Phaeton, ще се предлага с 3,0-литров бензинов турбо мотор с 300 к.с, както и с 2,0-литров, отново бензинов, турбо двигател с 4 цилиндъра, развиващ 250 к.с. За европейската версия обаче агрегатите ще бъдат различни.
Volkswagen тества новия си флагман
Дължината на Volkswagen Phideon е 5050 мм, височината – 1480 мм, а разстоянието между двете оси надхвърля 3000 мм. За седана е предвидена система за задвижване на четирите колела 4Motion, адаптивно пневматично окачване с 5 режима, система за кръгов обзор, проекционен дисплей и адаптивен круиз-контрол.
Volkswagen тества новия си флагман
Цените на новия флагман на Volkswagen ще стартират от 50 000 щатски долара. По този начин Phideom ще се окаже по-скъп от Passat.

Снимки: Auto iFeng, Volkswagen

Тагове: volkswagen phideon
0 от 500
  • #13
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Седанът СОЦваген-пидерон ще се продава само и единствено в Китай!
  • #12
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    "що за име е това Phideom?!?!?!"Има да се чудиш, дори не можеш да го напишеш правилно...Всъщност някой да те кара да го купуваш, или за шепа жълти стинки не става...
  • #11
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Бобо ( преди 9 години )
    Тук повечето хора карат коли 5та ръка нов внос и не знаят, че едно BMW 320d xDrive 190коня, или съответната C-class или A4 струват около 50 000 ? с екстри (но не всички екстри).Ако VW e един размер по-голям и е с 300 коня, всъщност е доста добре.
  • #10
    14 rate up comment 15 rate down comment
    German Power ( преди 9 години )
    Как пък не се спряхте във всяка новина за VW да идва някакъв *** притежаваш японски кош и да ми обяснява как тойота е най-спортната кола във вселената. Абе карай си тойотата не ме занимавай бе.
  • #9
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    що за име е това Phideom?!?!?!Тези не спират да ме учудват с имена от които може само да ти се додрайфа. Вида на колите им не правят изключение и са в пълна хармония с имената. Оставяки на страна лошото качество, надеждност и визия, прави впечатление, че все повече копират визията на самобръсначките Жилет с много ножчета. Във всичкото това, като сложим и неадекватната цена от 50 000$, то това е поредния им провал на ВАГенчетата. Няма как някой да си купи китайско дърво на цената на премиум кола
  • #8
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "VW пак разби конглокенцията. :) "Та са единствени там на дъното на класацията, нямат никаква конглокенция! Дори Дженерал Мотърс вече правят по-добри коли от ВА!
  • #7
    20 rate up comment 9 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    Vw е китайска ширпотреба и тази статия само потвърждава твърдението ми!
  • #6
    26 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Шкода правят най-добрите коли във VW груп. Респект за чехите. Та във връзка с това, не това не е Шкода.
  • #5
    11 rate up comment 22 rate down comment
    Фолк с ваген ( преди 9 години )
    VW пак разби конглокенцията. :)
  • #4
    23 rate up comment 10 rate down comment
    Охоооо ( преди 9 години )
    Това Шкода Октавия с емблема на VW ли е?50 000 евро май са много за Шкодичка.