IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault Clio става хибрид

Хечбекът ще получи агрегата на новия Scenic

Renault Clio става хибрид

Renault се подготвя да пусне версия на новото поколение на Clio, оборудвана с хибриден силов агрегат. Това съобщи вицепрезидентът на френския производител Бруно Анселен пред AutoExpress.
Renault Clio става хибрид
Renault Clio


Очаква се новата модификация да получи системата Hybrid Assist, която ще дебютира с новата генерация на крос-вана Scenic. Технологията съчетава 1,5-литров дизел със 110 к.с. и електромотор, захранван от комплект литиево-йонни батерии с капацитет 48 кВт/ч. Този мотор помага на дизеловия двигател при ускорение, както и за намаляване на разхода на гориво. Освен това технологията разполага и със система за рекуперация на кинетичната енергия.

"Хибридно Clio ще има, но то няма да може да се зарежда от ел. мрежата, тъй като подобна технология ще оскъпи модела прекалено", обясни Анселен. Той разкри и подробности за следващото поколение на Clio, което ще получи аеродинамични елементи от концепта EOLAB.
Renault Clio става хибрид
Renault EOLAB


Представеният през 2014 г. прототип разполага с подвижни елементи на предната броня и на джантите. EOLAB също е хибрид с много ниско тегло - 400 кг., постигнато с използването на алуминий, магнезий и олекотена стомана в каросерията. Концептът е оборудван с технологията Z.E. Hybrid, благодарение на която разходът на гориво е едва 1 л/100 км.

Снимки: Renault

Тагове: Renault Clio
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Въпросът е .. ( преди 9 години )
    .. кога ще стане кола!?
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярис хибрида е пазарен хит.Много купуван и по-добър от конвенционалните. Харчи 3/100км. и е 2-3000 лева по-скъп от дизела, но е автоматик,та реално се компенсират.На запад за хибридите имат отстъпки от данъци,възможност за ползване на центъра на града с колата и дори отстъпки при покупка.Екологията е важна хибрида е А,а дизела влиза в Б категория по ефективност и екология.Също така е по-здрав.Тойотите с батерии и с нищо по хибрида нямат проблеми.Виж другите марки с дизелите сменят дюзи,турбини.
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Разбирачев ( преди 9 години )
    Докато се карате за и против френските коли,колко от вас проумяха какви глупусти пише в статията? 48кв/ч??? Та Тесла няма толкоз.Нисан Лайф е 30.По скоро е 4.8.Т.н. хибриди всъщност са изпята песен.Едва ли ще видим Сценик хибрид камо ли клио.Единствения опит за малка кола хибрид- произвеждания във Франция Ярис е пълен провал.Плащаш 3500Е отгоре за кола която харчи с 2л по малко, и точно толкова колкото дизиловото и версия струваща 1500Е по малко от хибрида.Да не говорим за живот на батерии и т.
  • #4
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От години се опитвате да научите французите да правят "немски" коли Не разбрахте ли че няма да стане те си имат своя визия за развитие и си я следват. Пък както се вижда още не са банкрутирали, в толкова големи скандали като Дизелгейт не са попадали. Че даже успешно продават от продуктите си на корпоративни клиенти като Мерцедес, в който слагат и въпросния 1.5dCI в Акласа, Пежо продаваха на БМВ и все още придават микроколички и микробуси на Тойота. Тъй че не им давайте акъл те си имат
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Този ( преди 9 години )
    Дзелов хибрид не се връзва заради високата цена.Нещо някой не прави разлика между мощност и енергия. Ако батериите ще са 48kWh колата ще е по скоро електроможил без ДВГ. Май е пропусната запетайката между 4 и 8
  • #2
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хехехе,тея съвсем се излагат.Да правят нов хибрид със супер стар мотор и то дизел.Елементарна работа отбий номер е тяхното.
  • #1
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тук малко нещата са като в приказката:Със стари *урви нов бардак.Този двигател е много, много стар. Не казвам, че е лош, но защо взеха него, а не новия дизел, който Нисан им го направи 1,6? Много по-добър е с по-добри характеристики. Освен това на франсетата не им ли стана ясно, че дизел и хибрид са 2 несъвместими неща. Правиха няколко опита и все неуспешни се оказаха. Това ще бъде поредния, който няма да успее. Който разбира от дизели, знае защо този тип мотори са неподходящи за хибрид.