IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт

Миниванът на Renault дебютира в Женева

Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт

Новото поколение Renault Scenic дебютира под прожекторите на салона в Женева, демонстрирайки съчетание от лукс и спорт. Моделът ще бъде на пазарите още преди началото на пролетта.
Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт
Новият Scenic продължава да бъде практичен и комфортен миниван, но е заел много от света на кросовърите. Моделът демонстрира динамичен дизайн, защитни елементи в долната част на каросерията и увеличен с 40 мм пътен просвет, за който заслуга имат и 20-инчовите джанти, част от стандартното оборудване на Scenic.

Като цяло автомобилът е изграден в стила на най-новите модели на Renault, базирайки се на концепцията R-Space. След отличителните му черти са голямото челно стъкло, LED светлините със специфичен подпис, скосената линия на покрива и двуцветната каросерия, която се предлага при по-високите нива на оборудване.

Съществена промяна има и в интериора на новия Scenic. Той е по-просторен и по-луксозно оборудван отпреди. Заслуга за първото има платформата CMF C/D (Common Module Family), която предоставя на возилото по-щедри размери. Габаритите на автомобила са нараснали с 40 мм на дължина и с 20 мм на широчина. Междуосието е с 32 мм по-дълго спрямо третото поколение Scenic, а задната и предната следи са разширени съответно с 36 и 49 мм.
Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт
По отношение на оборудването, Renault Scenic залага на материали с високо качество и екстри от горния сегмент, сочи информацията. Сред тях са електрически кожени седалки с подгрев и масаж, инфо-система R-LINK 2 с 8,7-ичов вертикален дисплей, регулируеми задни седалки, прожекционен дисплей и много други. Обемът на багажника е 572 литра, като в салона има допълнителни ниши с общ обем от 63 литра.

Гамата двигатели е заета изцяло от новите Megane и Talisman, които използват същото шаси. Това са дизели с обем 1,5 и 1,6 литра, развиващи между 95 и 160 к.с., както и бензинови мотори с турбо, имащи мощност между 115 и 130 к.с. Трансмисиите са ръчна и автоматична с два съединителя.

Новият Renault може да бъде снабден и с технологията с 4 завиващи колела 4CONTROL, комбинирана със системата MULTI-SENSE, която предоставя широки възможности за персонализация на силовия тракт, шасито и екстрите в салона.

Преди края на тази година моделът ще получи и хибриден агрегат. Системата носи името Hybrid Assist и съчетава дизелов мотор със 110 к.с., 6-степенна механична скоростна кутия, електромотор и 48-волтова батерия. Технологията възобновява енергията по време на отрицателно ускорение и спиране, предоставяйки по-висока динамика и по-нисък разход на гориво.

Новото поколение Renault Scenic трябва да се появи на пазара през идните месеци, когато ще бъдат обявени и цените.

Снимки: Renault

Тагове: renault scenic
0 от 500
  • #42
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каруца с лети джанти виждали ли сте? Ако не сте, гледайте снимките. Това, че е с лети джанти обаче не значи, че ще се превърне в каляска. А това, че джантите са 20 цола пък още по-малко променя нещо освен, че каруцата ще стане смешна. Стези двигатели дори не е конска, а магарешка каручка, ама с големи и убави джанти...
  • #41
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз само не разбрах пича с 18-ките. Искаше да се похвали ,че ще си купува 18-ки или ,че кара "висок клас кола". Тук не е място да си избиваш комплексите брат.
  • #40
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Хехехе! ( преди 8 години )
    с тия 20-ки е все едно да сложиш на дедовата каруца луксозни обувки! т.е. обувките по-скъпи от каруцата ..
  • #39
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е лошо Рендето, но с тези джанти са се изложили, като правят реклама на колата с тях. Излиза, че последното нещо, което могат да направят, за да бъде модела привлекателен са джантите и то само размера им. Колата изглежда добре, но хората, които биха си е взели могат да бъдат отблъснати точно от тези джанти, които няма да са по джоба им, както и гумите, които трябва да сменят през определен период. 1600-2000лв.за 4 гуми не са по силите на повечето хора у нас, а и по света.
  • #38
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За да кажеш:Не съм никакъв фен на Рено, но в момента най-красивите автомобили са техни.Не само трябва да си фен на Рено, а трябва да си фен на марката с много големи зрителни и умствени проблеми. При теб нещата очевадно са такива.
  • #37
    13 rate up comment 12 rate down comment
    ив ( преди 8 години )
    Не съм никакъв фен на Рено, но в момента най-красивите автомобили са техни. Дизайна им избяга доста по-напред от другите. Слагам на второ място Мазда и поделено трето между Ситроен и Нисан. Карал съм само германски автомобили и без да съм имал сериозни оплаквания от тях,считам че са много,много зле откъм дизайн и визия. Но това си опира до националните черти на производителя.
  • #36
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отнво доста противоречив дизайн. Двагателите по традиция са куци. Не ме интересува.
  • #35
    8 rate up comment 5 rate down comment
    още на 2-та година.. ( преди 8 години )
    ..20" гуми ще струват доста повече от това ренде!
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кажи къде има свясна 20-ка за 150 евро, че не се сещам! Да не приказваш за втора ръка или някой, които за нищо не стават. Аз съм с Йокохама, които са средна хубост гуми и струват 200 бройката. А за различното сцепление на двата моста изобщо не си познал. Особено зимата. Карал съм такива коли на приятели и знам как съм се въртял, като пумпал и по завоите как задницата ме е изпреварвала. А това с 2 зимни лятото и 2 летни зимата е масова практика. Не случайно сме лидери в ПТП в света.
  • #33
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Нещо сметките ли са ти криви, не можеш ли да смяташ?4 бройки по 300 кинта са си точно 600 евра. Аз си взимам по 4 бройки, не ме пиши в тази бройка. Не ми се спори за различното сцепление на 2та моста, не е такава драма, каквато се опитваш да го изкарашДалеч по опасни са тарикатите със зимните гуми карани през лятото, обясняващи как всичко е наред, пък спирачният им път клони към безкрайност