IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Европейският Ford EcoSport ще се прави в Румъния

Компанията инвестира 200 млн. евро в завода си в Крайова

Европейският Ford EcoSport ще се прави в Румъния

Предназначеният за Европа субкомпактен кросовър Ford Ecosport ще се произвежда в румънския завод на марката. От компанията съобщиха, че стартът на производството е предвиден за 2017 г.
Европейския Ford EcoSport ще се прави в Румъния
В момента на Стария континент се предлагат само автомобили EcoSport, произведени в Индия. Компанията обаче вече започва да подготвя завода си в Крайова за новия модел, като инвестицията ще надмине 200 млн. евро. В момента в предприятието в румънския град се сглобява единствено моделът Ford B-Max.

От Ford съобщиха още, че заводът в Индия ще продължи да произвежда автомобила, като ще го предлага на някои от близките до страната пазари. Освен това Ecosport се сглобява и в завода в Набережние Челни в Татарстан (Рус).
Европейския Ford EcoSport ще се прави в Румъния
Компактният кросовър се продава в Европа с 3-цилиндров, 1,0-литров мотор Ecoboost с мощност 100 и 125 к.с., както и с 1,5-литров дизел, развиващ 90 к.с. За пазарите в Индия (съответно Азия), Бразилия, Китай и Русия двигателите са различни.

Снимки: Ford

Тагове: Ford EcoSport
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Защо са с напълно еднакви диаметър и ход на буталото и еднакво сгъстяване? И за финал, Опел писаха за този дизел, че е съвместна разработка с Фиат." Може ли конкретен пример с цифри и цитат кде пише, че е съвместна разработка? Нещо след 2013-та, когато изтече договора.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Астра комби, която сега заменят, тежеше 1500 кг....!!!!! Да, абсурдно! Пасат-а от същия период е в по-горния клас и беше по-лек. Бих казал, че Опел имат много хляб да ядат, но истината е, че те са безднадеждни. Ако не фалират, то ще си останат третокласен производител.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щом за теб Опел били класа над Форд, явно вегетираш някъде из дълбоката провинция и гледаш колите само на картинки. Опел са ужасно ниска летва. Форд са малко по-добре. Но и двете фирми са талаша на автомобилостроенето. Дори корейците са по-добре от тях.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами приятелю по-долу, тогава защо и Фиат и Опел използват едни и същи дизели, независимо как си го кръщават от Опел? Защо са с напълно еднакви диаметър и ход на буталото и еднакво сгъстяване? И за финал, Опел писаха за този дизел, че е съвместна разработка с Фиат. Те не го крият.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Приятелю по-долу, преди да правиш такива компетентни коментари по дизелите на Опел, моля прочети малко а новото поколение "whisper" дизели на марката и преди колко години Опел и Фиат развалиха джойнт венчъра. В момента Опел е класа над Форд, виж Астра, Инсигния, Мокка, Мерива и ги сравни с Фокус, Мондео, Куга и Б-макс!
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизелчето е от Пежо, отново. Тези така и не се научиха да правят дизели. Другите смешници са Опел, с двигатели на Фиат.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бумеранг ( преди 9 години )
    И както се казваше в един стар филм от80-те "Да го духат бедните" и ние си го духаме!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    освен това автомобилното окабеляване е нещо далеч по-сложно от това да избацаш няколко кабела - като ти се прецака електриката не отиваш в кварталния гараж , нали ? Подобни неща се произвеждат тук , защото има кой да ги произведе , а да сглобяваш коли от готови възли не е нищо повече от това , което правят в Баховица , въпреки че дори и там мислеха да използват максимален брой български елементи . Един малък джокер - дизайнера на най-продаваното електронно устройство в историята е българин .
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    навярно не си много наясно с думата "асемблира" , която е чуждица със точно съответстваща на нея българска дума ,така че е безсмислено да се използва , иначе щеше да знаеш че проводници не се асемблират . Иначе проблема в България е точно това че тук няма хора с визия , които да създадат продукт с висока добавена стойност (че и с ниска) , а и няма как да има ,тъй като всички успешни малки бизнеси се открадват от организации като *** и тяхната ЦКБ с подкрепата на властите.
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    1234 ( преди 9 години )
    Хубаво анонимен, на ясно си какво се произвежда като компонент, но изделие от-до нямаме приятел,а там е придадената стойност. Докато един асемблира проводници в България за 350 евро на месец,в Румъния друг асемблира двигатели за 800 евро на месец, това е разликата между нашия правов ред и тяхната правна джунгла! Само си спомни как се изхили с глас Франк-Валтер Щайнмайер при визитата си в България когато Биботко му заяви ,че искал завод на някой от немските автомобилни гиганти на наша територия!