IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot и Citroën отново гледат към САЩ

Глобалният план на френската компания ще бъде разкрит в началото на април

Peugeot и Citroën отново гледат към САЩ

Peugeot и Citroën стартират глобална офанзива, като плановете предвиждат и завръщане на пазара на САЩ. Това съобщава Automobilwoche, цитирайки Карлос Таварес, изпълнителен директор на PSA Peugeot Citroën.
Peugeot и Citroën отново гледат към САЩ
Снимка: Ройтерс

Френският концерн отново генерира печалба и има смели амбиции за бъдещето, споделя Таварес. И уточнява, че глобалната офанзива включва най-малко два нови пазара - Иран и САЩ.

Към момента обаче завръщането оттатък океана все още няма официална зелена светлина. Основните пречки за този ход са липсата на дилърска и сервизна мрежи на Peugeot и Citroën в САЩ, както и липсата на завод в страната. Импортирането на автомобили е съпроводено с редица разходи, които ще увеличат цената на моделите и ще ги направят слабо конкурентни, споделя Таварес.

Завръщането в САЩ обаче е приоритет за концерна, като подробностите за евентуалния ход ще бъдат изнесени на 5 април. Тогава ще бъде обявен планът „Back in the Race” (Обратно в надпреварата) на производителя, който предвижда също така отказ от нишовите модели за сметка на нови специални версии на гамата от конвенционални автомобили.

Французите имат амбиции да въведат в САЩ и новата луксозна марка DS, която дебютира на пазара като "глобален бранд", но към момента се продава единствено в Европа и Китай. Ако PSA отново отправи поглед към Америка, то именно DS ще бъде първата марка, която ще се отправи към този пазар, разкрива още Таварес.

Припомняме, че историята на Citroën в САЩ приключи през 1974 година, докато Peugeot прекрати операциите си на този пазар през 1991 г.

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    DS не са само в Европа и Китай, има и в Австралия и то не единични бройки.
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Това е causa perduta!Това е все едно да продаваш сняг на ескимосите!
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За колите не знам, но 2.2HDi 110 к.с. издържа до 200 000 км. без основен ремонт. Говоря за Пежо Боксер. Има няколко във фирмата. Както си караш, така и умират. На последния беше влязло парче от турбото и вътре на салата. Едната биела дори проби корпуса на двигателя. Снимал съм го и някой ако не вярва мога да покажа за какво става на въпрос. На предния бяха задрали буталата, а по-предния изхвърлил маслото от мотора през турбото, което се оказало дефектно и блокира.Датчика за масло не показва нищо
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оооо щото пък последните ФВ съвсем не хвърлят двигатели и скоростни на малко км, ама съвсем :)Щом са решили, явно са си сметнали нещата и рисковете. Едно заводче и да купуват латиносите.
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Ники ( преди 9 години )
    Аз от Пежо не мога да се оплача, ама на тях силата им е в малките коли и хечбеците, които в Щатите хич не са популярни...Отделно пък са силни в дизелите, които в Щатите не се тачат.
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    В Латинска Америка, Мексико и Китай продажбите на ПСА са много сериозни. В Европа ПСА също се борят за лидер в продажбите. Ценово наистина СФА не постигат същите отстъпки, както в другите държави. Колите им са малко над средното ниво. За САЩ има условия, които не им беше рентабилно да покрият. Американския масов пазар е доминиран от Японските коли, основно Тойота, Мазда и Хонда. Но пък в САЩ има доста хора, които биха подкарали достъпна европейска кола,с която ще се открояваш от масата.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За България наистина ПСА се справят зле -нито цените са цени нито сервиза е сервиз. Но боли ги тях за пазар от 20 хил коли на година. И то в страната на 15-годишните S класи. За качеството не съм много съгласен. Съвсем на нивото на конглокенцията си е. Не може да очакват много като погледнеш най-масовия (голфов) клас - С4/308 струва 28к стартово за леко морално остарял двг. Фокус с такъв двг е 25к, модерна Мазда 3 е 30к, Леон 25к Топ Рапид отива на 29-30к При тази цена няма да вървят много
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Италия и Испания също много се кара Пежо. В Италия след Фиат, най-масовата кола е Пежо. И рендета карат доста, но тях повече в Испания и Португалия. В Англия ги купуват също много. В арабските държави и бившите колонии също се кара Пежо. Тойоти и Пежо предимно.
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не се лъжи! В Европа също продават доста. Правят наистина много големи отстъпки. Като цена са много близко до Дачия и за това ги купуват. В Германия специално имам познати с транспортни фирми и купуват само Пежо. До 25% отстъпка им правят на колите. Само цената им е доброто нещо. Всичко друго е много зле и много се разваля, но частите са също много евтини. На макс. 200 000 км. хвърлят двигатели. Сменят се с нови за 3500 евро и така карат. Пак по-евтино излиза. 1 бус около 3 мотора сменя.
  • #5
    2 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 9 години )
    Карах Пежо близо 9 години (колата я взех нова), и мога да кажа че са посредствени коли на високи цени (в България, по света правят сериозни отстъпки за да продадат нещо). За сервиза на вносителя им в България роман мога да напиша. Нагледал съм се на глупости. Знам че в Лтинска Америка продават много коли, а в Европа не виждам да продават извън Франция. Дано в САЩ се представят по-добре, че да не стигнат продажбите на ФВ там ;).