IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-достъпните автомобили на пазара в Европа

Моделите на Dacia, Skoda и Mitsubishi са лидери в най-много класове

Най-достъпните автомобили на пазара в Европа

Кои са най-достъпните като цена и оборудване модели на пазарите в Европа? Изданието Autoevolution се опитва да отговори на този въпрос, като класира моделите от различните сегменти. Логично сред тях са автомобили на Dacia, но има и представители на марки като Hyundai, Mazda и Mitsubishi.

Субкомпактен автомобил – Dacia Sandero (6890 евро)

За тези пари клиентът получава машина с 1,2-литров бензинов мотор, развиващ 75 к.с. Той е комбиниран с 5-степенна механична скоростна кутия. Sandero тежи едва 1016 кг, което също помага за ниския разход на гориво при тази версия – 4,9 л/100 км.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
В оборудването на автомобила влизат система за стабилизация, дневни светлини, система за следене на налягането в гумите и индикатор, подсказващ нуждата от смяна на предавките.

Компактен автомобил – Kia Cee’d (14 990 евро)


Толкова струва автомобилът в Германия. За същата сума може да се купи SEAT Leon, който обаче е по-слабо оборудван, както и доста старото вече Mitsubishi Lancer Sportback. Не е за пренебрегване и фактът, че моделите на Kia са със 7-годишна гаранция.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Тази версия на Cee’d е с 1,4-литров двигател със 100 к.с., като предлага Bluetooth, гласово управление, стерео-система с USB, AUX и свързване на iPod. В базовото оборудване влизат климатик и система, подпомагаща потеглянето при наклон.

Среден клас автомобил – Skoda Octavia (16 990 евро)


При излизането си на пазара през 1996 г. Skoda Octavia се утвърди като един от най-успешните седани с 5 врати на пазара. Близо 2 десетилетия след това моделът продължава да се радва на огромен успех, като това се дължи и на новата MQB платформа на концерна Volkswagen, която го превърна в още по-комфортен и удобен автомобил.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Най-високите нива на оборудване на Octavia се предлагат със система за задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия с два съединителя, но за 16 990 евро получавате версия с 1,2-литров бензинов мотор и 5-степенна механична скоростна кутия.

Голям автомобил – Skoda Superb (24 890 евро)

Ако търсите автомобил, с който да пътувате удобно с голямото си семейство, Superb е точно това. Багажникът му има обем от 625 литра, мястото за пътниците на задната седалка също е предостатъчно.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
За тази сума Skoda предлага версия с 1,4-литров TSI мотор със 125 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. В оборудването влизат още климатик, халогени и LED светлини, инфо-система и др. Иначе с всички екстри Suberb може да скочи и над 40 000 евро.

Пълноразмерен автомобил – Hyundai Genesis (65 500 евро)

Сигурно някой е изненадан, но за тези пари Hyundai предлага впечатляващ лукс и удобства. При това този автомобил е близо с 15 000 евро по-евтин от Audi A8 с 3,0-литров V6 дизелов двигател.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Машината е оборудвана с 3,8-литров бензинов V6 с 315 к.с., а в интериора се вградени елементи от дърво и метал. Има и кожа Nappa, както и два дисплея - 7,0-инчов LED, на който излизат показанията на системите на автомобила и 9,-2-инчов търч-скрийн за мултимедийната система. В оборудването влизат охлаждане и загряване на седалките.

Спортен автомобил – Mazda MX-5 Miata (22 990 евро)


Ще повярвате ли, че четвъртото поколение на Mazda MX-5 Miata е по-евтино от VW Glf Cabriolet? В базовата си версия японският модел тежи 975 кг, което също е една от причините за голямата му популярност.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Вярно е, че багажникът на автомобила е твърде малък, но пък основното му предимство си остава пътното поведение. Базовият вариант на MX-5 е оборудван с 1,5-литров бензинов мотор SkyActive-G, развиващ мощност от 131 к.с.

Субкомпактен SUV – Dacia Duster (10 690 евро)


Кросовърът на Dacia определено е най-атрактивното предложение в този сегмент, въпреки че за 9900 евро може да бъде купена и Lada Niva. Румънският модел обаче предлага доста по-богато оборудване, което го прави по-популярен дори от Renaut Captur и новака SsangYong Tivoli, които се предлагат за около 15 490 евро.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Както и по-малкото Sandero този модел на Dacia не дава нито миг покой на конкурентите и успява да се утвърди успешно на повечето европейски пазари. Това се дължи не само на цената, но и на променения дизайн.

Компактен SUV – Mitsubishi ASX (15 990 евро)

Третото поколение на модела излезе още през 2010 г. и вече е към края на жизнения си цикъл. Ако това не ви притеснява, то можете да станете собственик на автомобил, чийто двигател е оборудван стандартно със система старт/стоп.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
За безопасността на пътниците и водача се грижат 7 въздушни възглавници, има електрически стъкла и огледала, система за помощ при потегляне по наклон, система за поставяне на столчетата за децата, стерео-система и др.

Средноразмерен SUV – Mitsubishi Outlander (20 990 евро)

Не бива да очаквате чудеса в оф-роуда от този автомобил, но пък в базовата му версия освен система за задвижване на четирите колела влиза 2,0-литров бензинов двигател със 150 к.с.  Има още двузонов климатик, USB, круиз-контрол и дневни LED светлини.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Срещу доплащане клиентът получава две допълнителни места, на които могат да се настанят две малки деца. Това прави този кросовър още по-привлекателен.

Пълноразмерен SUV - Mitsubishi Pajero (32 990 евро)


Явно Mitsubishi е без конкуренция при кросовърите. Вярно е, че Pajero отстъпва на Toyota Land Cruiser, но пък е и по-евтин. Всъщност това е четвъртото поколение на модела, като то навърши 10 години.
Най-достъпните автомобили на пазара в Европа
Да, факт е, че интериорът му не е от най-впечатляващите – и като оборудване, и като качество на материалите, но същевременно Pajero си остава един луксозен SUV. Не е за пренебрегване и качественият 3,2-литров DI-D дизелов мотор.

Снимки: Производителите
 

0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До Тома неверни ( преди 8 години )
    Ти май не четеш внимателно - защо реши, че точно в Щутгарт съм видял въпросната кола? Аз живея там, но имах предвид ето това: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221674306&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&makeModelVariant1.makeId=11600&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1
  • #23
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Проверете. Октавия се обезценява процентно точно колкото Дачия Логан. Правете си изводи....
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    GP ( преди 8 години )
    Hyundai се опитва да направи това, което преди години направиха Тойота и Нисан с техните луксозни марки, но наистина трябва да предложат нещо уникално, за да пробият в такъв претенциозен премиум пазар
  • #21
    18 rate up comment 6 rate down comment
    GP ( преди 8 години )
    Шкода Остави я??? Среден клас??? Това си е евтин голф с най-евтините материали и допотопните дизели на компанията, просто пълна боза
  • #20
    15 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 8 години )
    Пичове всяка нова кола в момента в който напусне шоурума вече е с 20-30% обезценка. Най-малкото като първи клиент можеш да си избереш, цвят, оборудване и т.н. До към 3-4 години обезценката е към 50-70 и нагоре спред марка, модел, състояние...
  • #19
    11 rate up comment 1 rate down comment
    RRW ( преди 8 години )
    Да, това със средния клас е много лаишко. Все едно Голф и Джета(Октавия) да са в различни класове, при условие, че са на една база и всичко им е еднакво.
  • #18
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къде точно в Щутгард видя Генезис втора ръка, че аз не съм видал подобно животно в Германия изобщо? И как така го има втора ръка и ти дори си го виждал, а бил непопулярен модел?????
  • #17
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Среден клас, глупости! Сложили на компактния клас багажник и хоп, нов мклас. По тази логика защо не разделят класовете на Шкода Сюпърб в зависимост дали е хечбек или седан? ***!
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До Радев ( преди 8 години )
    В Германия (Живея в Щутгарт от 2007 г.) Genesis на по-малко от две години и на 25 000 километра струва и може да се купи точно на половина от цената като нов, а именно 33 000 euro, което е огромна загуба на стойност. Разбира се това е непопулярен модел, какъвто заможен германец не би си купил, тъй като самата марка все още няма премиум престиж, въпреки че аз нямам никакви съмнения в качествата на тази кола.
  • #15
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Карам автомобил купен преди 8г.за 48000 евра в момента цената му е около 10-12 евра.Но като чета тука мненията на повечето пъпчовци и *** получавам комплекс за малоценност.Купете първо поне по една нова кола и тогава давайте тези компетентни мнения.Сиида и Супърба са страхотни качества за парите си,но това може да го разбере човек с що годе прилични доходи а не разни кошничари