IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Maxthon - големият SUV на Renault

Моделът използва базата на Nissan X-Trail

Maxthon - големият SUV на Renault

Френската Renault ще разшири гамата си от кросовъри с още един модел. Той ще получи името Maxthon, като ще представлява върховото предложение на марката в този сегмент.
Maxthon - големият SUV на Renault
Неофициално изображение на Maxthon: Auto-Moto

За въпросния модел се заговори още в началото на годината, когато френското издание Auto-Moto показа спекулативни изображения на Maxthon. Сега всъдеходът е заснет по време на тестове, което потвърждава неговото предстоящо излизане на пазара.

Твърди се, че основният пазар на Renault Maxthon ще бъде Китай, като е твърде вероятно моделът да се появи и в Европа.

Той използва базата на Nissan X-Trail, но за разлика от японския модел ще се предлага единствено във версия с 5 места. Maxthon ще се настани над Kadjar в гамата на производителя и ще представлява заместник на не особено успешния Koleos.
Maxthon - големият SUV на Renault
От шпионските снимки, разпространени от изданието Сarscoops, става ясно, че дизайнът на Maxthon е силно повлиян от най-новите модели на Renault - Megane, Talisman, Koleos. Що се отнася до интериора, за него се твърди, че ще заложи на материали от най-високо качество, редица електронни асистенти и многобройни възможности за персонализация.
Maxthon - големият SUV на Renault
Всъдеходът от сегмент D ще има дължина от около 5 метра, като за задвижването му ще отговарят най-мощните двигатели на алианса.

Премиерата на Maxthon вероятно ще се състои на тазгодишното изложение в Пекин.

Тагове: renault maxthon
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    М ( преди 8 години )
    "Ъ",отрицателни оценки от тези най-корумпираните,които подправяха данните на немските подобия /изключение прави Порше/ на 4колела за да са на първо място,до тези с най-голямата фалшива пропаганда,предизвикали хауса на ВСВ, е не благодаря не ги признавам.Въпреки,че като се разровиш ще видиш колко много от същите тези използват автомобилите на упоменатите в долните редици автомобили."Дошо" ставаш смешен,не мисля въобще да те удостоявам с отговори.
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Ъ..!! ( преди 8 години )
    "М" дали с хералдика, мантри и внушения ще избегнеш истината за т.нар. "качество" и "надежност" на рено!? Надали!Класацията е за последните 6-7 години:"На обратния полюс - с най-много дефекти, са се оказали автомобили на френски производители. Отрицателни оценки получават Dacia Logan и Dacia Sandero, Renault Megane и Renault Laguna.."Ето ти и линка, пък дано спреш със спекулациите:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23843-tuv-i-dekra-izbraha-modeli-na-mercedes-benz-za-nai-nadejdni/
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    М ( преди 8 години )
    "Ъ"Я прочети и хералдично за "онова което се лепи на предницата на Рено.За качество на автомобилите на Рено и то от последните години не ми споменавай,а прелисти дори немският ауто билд за да видиш какво пишат и сравни с немските от този клас.А тук в България болшинството карат Рено н-та употреба на 350++х.км. и внесени от скрапа на запад и искате качество.Последното е да си вземеш нова и само ти да си якараш и поддържаш и пазиш.
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Ъ..! ( преди 8 години )
    1. Кога ли рено са правили що годе СВЕСТНИ коли!? Особено последните 10-15год!2. Геометрично, физично и особено смислово(на каквото стои) фичката е по-правилното семантично определение на онова, лепнато на капака на рено.
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    М ( преди 8 години )
    Когато Рено са произвеждали автомобили сегашните автопроизводители дори не са съществували.И престанете с тези фички, а погледнете анатомията и я сравнете с "фичката",а после отворете геометрия за 5клас и вижте геометричната фигура РОМБ и е крайно невежество да се сравнява геометрична фигура с правилни страни с асиметрията в човешкото тяло не отговаряща на геометрични фигури.А Рено си е Рено и си има своите почитатели и аз съм един от тях
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    The N-Man ( преди 8 години )
    За Рено моделите не знам как е, ама за Нисан научих, че ако номера на шасито започва с SJN - произвежда се в Съндърланд, Англия, а ако започва с JN1 - Япония. Тъй, че Екс-Трейлите не се правят в Корея, а в Япония. Нито един от Т30, Т31 и Т32, които се продават в Европа, не съм видял с друга индикация освен JN1.
  • #13
    2 rate up comment 10 rate down comment
    допълнение ( преди 8 години )
    лошото е, че за ребрандираните рена пробутват outside manifactory, т.е. онова което не е готово както трябва или окончателно изпитано/усъвършенствано.в крайна сметка рено - кво толкова! ;-)
  • #12
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Разбирач Ганюф ( преди 8 години )
    То 90% от т.нар. "коли" на рено са ребрандирани от други марки, произвеждащи коли. В крайна сметка работата на рено е да пере френските държавни пари а не да прави коли, то не му се и отдава тая работа.Та лепват фичката на капака на някой Нисан, Самсунг и т.н. и ето ти готово рено!
  • #11
    4 rate up comment 15 rate down comment
    German Power ( преди 8 години )
    Най мощните двигатели на Алианса хахахаа кой 1.5dci или???? :))))
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Разбирачев ( преди 8 години )
    За сведение на авторите "не особенно успешния" Колеос е ребрандиран Самсунг- да и такива коли има не само смартфони и телевизори,произвежда се в Корея и е основно за Азиатския пазар.Там и в Русия доста бройки се продадоха а туй че в Европа не е много популярен не го прави провал като цяло.Продаваните в Европо Х-трейлове и тази тяхна ребрандировка също се произвеждат от Самсунг в завода им в Бусан Корея.