IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки на серийната Mazda CX-4

Засега купеобразният кросовър ще се предлага само в Китай

Първи снимки на серийната Mazda CX-4

Първи снимки на новия купеобразен кросовър на Mazda – CX4, бяха публикувани от изданието Autohome. От тях става ясно, че моделът почти няма да се различава ок концепта Koeru, показан на автосалона във Франкфурт миналата есен.
Първия снимки на серийната Mazda CX-4
Габаритите на Mazda CX-4 са дължина от 4633 мм, широчина – 1840 мм, височина – 1534 мм и разстояние между двете оси - 2700 м. За сравнение концептуалният Koeru e с 33 мм по-къс, с 60 мм по-широк и с 35 мм по-нисък от серийния вариант.

Автомобилът ще се произвежда от съвместното предприятие FAW-Mazda в Китай. Официалната му премиера ще се състои на автосалона в Пекин през следващия месец, като вече са известни двигателите, с които ще се предлага. Това са бензинови мотори с 4 цилиндъра с обем 2,0 и 2,5 литра, развиващи съответно 158 и 192 к.с.
Първия снимки на серийната Mazda CX-4
Цените на новата Mazda CX-4 стартират от 160 000 юана (22 400 евро). Засега няма никаква яснота дали кросовърът ще се предлага и на други пазари освен този в Китай.

Снимки: Autohome

Тагове: mazda koeru mazda cx-4
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Mozhe bi e malko po-goliama, no inache po nishto na se razlichava ot Mazda 3.
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оризари ли?Гледайте си китайските фолксвагени и другите комплексарски ковчези Ауди Мерцедес БМВ..
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    AAAAaaaa tova ve4e e edin ujasen ujason,na koito sa sposobni samo orizarite.Da vi e 4estita
  • #13
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Кодошо ( преди 9 години )
    Доше какво е това "колколбаси"? Че нещо не разбираме оризарски... Ха ха ха!
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Дошо дошо дошо ти имаш нужда от помощ стоиш пишеш си и си отговаряш... Трябва
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Другия проблем при Маздата ми е, че започна да избива ръжда по праговете и веждите. За 20-годишна кола, мисля е нормално и то при условие, че в гараж само първите години е била. После само навън на улицата е стояла и е карана през всякакво време. Следващата ми кола ще е отново Мазда. Само не знам как ще се разделя със сегашната. Вярно е че човек се привързва към колата, особено, когато не му е създавала никакви проблеми. Привързаност към немските не е имало никога предвид проблемите с тях.
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    с тоя преден надвес ( преди 9 години )
    ще завива точно като ауди!
  • #9
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И аз съм с Мазда 323 от лето 1996.20 г. нула проблеми. Само консумативи, шарнири 2 бр. и един лагер на главината, защото скочих в една дупка, биалетки и амортисьори. Нищо друго не е пипано по колата за 285 000 км. Имам приятели с много по-малко км. с немски коли, които смениха двигатели, скоростни кутии и какво ли още не. Преди да взема Маздата карах само немско. Тогава все още вървеше приказката, че от немското по-здраво нема. Да, но се оказа, че по-скапано нема. Само проблеми с немските коли.
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мазда е много добър автомобил.Двигателя работи като часовник.Собственик на Мазда 323 от старата школа
  • #7
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Щирлиц ( преди 9 години )
    Е по-грозна не можаха ли да я направят?Нищо,следващата ще е яко...грозна.