IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Audi RS4 ще получи нов автоматик

Моделът ще разчита на 8-степенна скоростна кутия ZF

Новото Audi RS4 ще получи нов автоматик

Следващото поколение на Audi RS4 ще получи нова автоматична скоростна кутия. Това съобщи представител на компанията производител при представянето на новата система за задвижване на четирите колела Quattro ultra.
Новото Audi RS4 ще получи нов автоматик
Настоящата генерация на модела разчита на 7-степенна роботизирана трансмисия с 2 съединителя. Нейното място ще бъде заето от 8-степенна автоматична кутия, производство на компанията ZF. Тя дебютира през миналата есен при новите поколения на седана и комбито S4. Досега тези два автомобила също разчитаха на 7-степенен автомат.

В момента Audi RS4 се задвижва от 4,2-литров атмосферен V8 с мощност 450 к.с. Бъдещото поколение ще се лиши от V8 двигателя, като неговото място ще заеме туин-турбо V6, развиващ около 500 к.с. Очаква се, че моделът ще предлага както като седан, така и като комби.

За новата генерация на RS4 обаче не е предвидена системата Quattro ultra, тъй като тя не е разчетена за двигатели с голям въртящ момент. Затова и бъдещото Audi RS4 ще продължи да разчита на сегашната схема с механичен диференциал Toresen. А Quattro ultra ще се появи при новия A4 allroad, след което ще бъде поставен на бъдещите Q5 и A5.

Снимка: Audi

Тагове: audi rs4
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Затова почти няма БМВ втора ръка с читава скоростна кутия! Придърпва, притриса и тн. Явно това не се брои?
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Доколкото знам разработваха ДСГ, която да се справя с по високите въртящи моменти. Може би не са готови още с нея
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Присмял се хърбел на щърбел има една приказва - Тойота монтира някакви жалки CVT-та убиващи всяка емоция.
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Ех, тия вагонетки, толкова пари потрошихa за рекламни партенки колко велика и революционна технология била DSG, пък сега минават на обикновени автоматици. Форумните кухчовци пък повтаряха до посиняване колко изиостанали били Тойота и Лексус че не предлагали скоростни кутии с двоен съединител... и сега какво се оказва? Смях!
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    За DSG съм съгласен ама S-tronic не. Тя е доста добра поне като performance. За надежност не съм сигурен.
  • #9
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Иван ( преди 8 години )
    Ура,нови проблеми и нови клиенти на вагени и всичко немско,добре дошли,обичам ви собственици на гурманско качество,хи хи.
  • #8
    7 rate up comment 5 rate down comment
    razgradski pop ( преди 8 години )
    наближава края на DSG и S-tronic...
  • #7
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    БМВ монтират само ZF кутии на колите си вече повече от 15 години. Показен пример, как не правят компромиси с качеството. При то ауди не бяха чупливи мултитроници, DSG-a и какво ли още не - явно тази марка се купува от фенове на ремонтите :)
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Разликата е, че ... ( преди 8 години )
    ..ZF не се чупи като S-tronicа с 2-та съединителя.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Другата причина да не сложат DSG е че тези кутия не издържат висок въртящ момент и вероятно новото RS4 ще надхвърли допустимите норми на DSG.