Големите автомобилните компании предлагат алтернатива за зимата
Ferrari
Фирмените шейни на италианците не са новост, но вече не се произвеждат. Затова и по магазините вече ги няма. Те са направени от алуминий, разполагат със седалка от карбон и са оцветени в ярко червено, което е фирменият цвят на Ferrari. Другата им особенност е цената, която никак не е малка – 800 евро.
Представете си, че едни от най-популярните автомобили се превърнат в супермодели. Вероятно звучи налудничаво, но именно това е направил модният фотограф Виктория Пашута.

Тя е организирала мащабен кастинг, като в крайна сметка е подбрала 12 дами, които според нея имат някаква прилика с даден модел автомобил. За да засили това усещане, Пашута е използвала специални дрехи и грим, създадени в стила на конкретния автомобил.
Фотосесията е наречена "Ако колите бяха супермодели", като представя общо 12 дами, изобразени в стила на даден модел кола.

"Представете си дама, чието отражение в отгледалото представлява кола. Или пък обратното. Това е идеята на фотосесията", споделя творецът.
Преди това Виктория Пашута работи по проекти, в които сравни мъжете със социалните мрежи, а жените - с интернет браузъри.

Снимки: Viktorija Pashuta
Всички снимки вижте в галерията


2