IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW завърши 2015 г. като лидер в САЩ

Lexus успя да изпревари Mercedes-Benz за второто място при премиум автомобилите

BMW завърши 2015 г. като лидер в САЩ

BMW завърши 2015 г. като лидер в САЩ
Снимка: Ройтерс

BMW записа четвърти успех за последните 5 години на пазара на луксозните автомобили в САЩ, съобщава Automotive News.

Баварците завършиха 2015 г. с общо 346 023 продадени автомобила, което е рекорд в историята на марката. Благодарение на силното си представяне през декември Lexus успя да изпревари Mercedes-Benz и завърши на второ място в САЩ с 344 601 бройки. Резултатът на Mercedes е 343 088 единици.

През декември BMW записа понижение от 17% в сравнение с 2014 г., като регистрира 34 625 продажби. На свой ред Lexus увеличи резултата си с 3,8% - до 41 380. При Mercedes-Benz последният месец от годината донесе 34 203 единици, като резултатът е с 0,6% по-висок от този за предходната година.

Рекорд по продажби за годината записа и американското подразделение на Audi, което завърши на 4-о място при луксозните автомобили с 202 202 продажби. На пета позиция остана Cadillac, който също увеличи резултата си на местния пазар - с 2,6% до 175 267 бройки.

Изминалата година бе добра и за други марки в скъпите класове – Jaguar и Land Rover продадоха общо 85 048 нови коли в САЩ, а Porsche записа резултат от 51 756 единици. Общо в Щатите бяха реализирани продажби на 2,03 млн. возила от премиум сегмента, което е увеличение със 7,7%.
 

0 от 500
  • #40
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Неуспорим факт ( преди 9 години )
    е, че в момента БМВ и Волво са номер 1! Едните предлагат динамика, елегантност, лукс и класа от друго измерение, а другите предлагат сигурност, безопасност, спокойствие, комфорт, здравина и качество! Volvo for life!BMW sheer driving pleasure!
  • #39
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Когато се съревноваваха BMW I TOYOTA V F1, AND Баварците имаха най добрият мотор а Японските инженер не можаха да направят един читав ДВГ. На японците им дай малотражки. V8 за тях е нещо ново.
  • #38
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Убеден съм че защитаващите Лексус в коментарите ако някога имат пари за нова кола от премиум клас няма да си дадат парите за Лексус ами изведнъж ще станат БМВ фенове и ще обърнат палачинката. В момента говорят за Лексус защото просто карат някоя стара тойота и искат да се почувстват по-добре. Искам да ми даде някой линк към някое ревю на Лексус в което се казва, че БМВ е по-лошата кола. Аз такова още не съм виждал. Основното е че Лексусите са тежки бавни, и горят много и с мудни атмосферки.
  • #37
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До аноним празноглав ( преди 9 години )
    Нали БМВ и Мерц не се карали в САЩ? И изведнъж в топ 3 има 2 немски марки."А и Б клас премиум ли са? 1-ва и 2-ра серия премиум ли са? А1, А2 и А3 премиум ли са? "Така, че ако извадят тези техни мъници да не се окаже, че Лексус продава повече от немската света троица взети заедно."Предполагам в щатско се скъсват да си купуват А и Б класа, както и останалите мънициБати тъпнята споделиА иначе вероятно Е-клас се продава повече от всички продажби на Лексъс взети заедно ;)
  • #36
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новата 5тица е наистина може би най-доброто в класа си следвана или наравно с новия GS на Лексъс. Другите са доста по-надолу от тях. Но така или иначе целият този успех на БМВ се дължи на правилна политика в областта на технологиите - преди повече от 5 години направиха огромни ивестиции в нови технологии и центрове и сега са най-добрата немска марка в премиум сегмента. Отделно взимат технологии от Тойота, така че е нормално БМВ да е пред другите немци. Само тоя дизел остана да изхвърлят и са 6.
  • #35
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    До Соса - въглеродните нишки отдавна не са нещо ново, но поради високата си цена за производството на толкова много детайли не се използват при масовите модели. А Моделите на Лексъс са по-тежки, защото се ползват повече и по-качествени материали за изолация и т.н.Само като сравниш GS от 2006 с А6 от 2006-та и видиш пластмасата в аудито ти става ясно, защо лексъса е класи над глупАУдито. Пласмата на централната конзола на аудито е най-вероятно от рециклирани бутилки на кола "DERBY".
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами я кажи къде е роден Айнщайн бе ?Тва немските фенчета сте на дъното на еволюционната верига значи... "Алберт Айнщайн е роден на 14 март 1879 година в град Улм в Кралство Вюртемберг, част от Германската империя."
  • #33
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 9 години )
    Като говориш за масово блокирали 20д, я спомени колко мотора се предлагат в Лексус,и после сръвни подобните на БМВ...И много тъпотий пишите, Айнщайн -немец?!?!? ку-ку
  • #32
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Когато Лексус продаваше повече беше ширпотреба и празноглавите немски фенчета говореха за Макдоналдс и др. подобни. Сега обаче, когато немците продават повече, същите тези празноглавци се обърнаха, като фурнаджийски лопати и запяха друга песен. Хайде говорете за ширпотреба и Макдоналдс бе смешковци?
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    сс ( преди 9 години )
    Важното че Ягуар и Ровъра са пред Порше. Англичаните се съвземат.