IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW завърши 2015 г. като лидер в САЩ

Lexus успя да изпревари Mercedes-Benz за второто място при премиум автомобилите

BMW завърши 2015 г. като лидер в САЩ

BMW завърши 2015 г. като лидер в САЩ
Снимка: Ройтерс

BMW записа четвърти успех за последните 5 години на пазара на луксозните автомобили в САЩ, съобщава Automotive News.

Баварците завършиха 2015 г. с общо 346 023 продадени автомобила, което е рекорд в историята на марката. Благодарение на силното си представяне през декември Lexus успя да изпревари Mercedes-Benz и завърши на второ място в САЩ с 344 601 бройки. Резултатът на Mercedes е 343 088 единици.

През декември BMW записа понижение от 17% в сравнение с 2014 г., като регистрира 34 625 продажби. На свой ред Lexus увеличи резултата си с 3,8% - до 41 380. При Mercedes-Benz последният месец от годината донесе 34 203 единици, като резултатът е с 0,6% по-висок от този за предходната година.

Рекорд по продажби за годината записа и американското подразделение на Audi, което завърши на 4-о място при луксозните автомобили с 202 202 продажби. На пета позиция остана Cadillac, който също увеличи резултата си на местния пазар - с 2,6% до 175 267 бройки.

Изминалата година бе добра и за други марки в скъпите класове – Jaguar и Land Rover продадоха общо 85 048 нови коли в САЩ, а Porsche записа резултат от 51 756 единици. Общо в Щатите бяха реализирани продажби на 2,03 млн. возила от премиум сегмента, което е увеличение със 7,7%.
 

0 от 500
  • #50
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Мерседес също ( преди 9 години )
    BMW еталон от доста време и ще продължава да е.
  • #49
    6 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 9 години )
    Иначе такива статистики показват колко *** е американеца.Само наивник би дал маса пари за маскирана тойота.А сравнение между Бенц,БМВ и Плексус може да има само в главата на няколкото тойотаджии които пишат мнения тук.В автомобилният свят,в моторните спортове и всичко що има двигател и въртящи се колелета,двата немски гиганта от уважение към тях не ги споменават с такива измислени ''конКуренти" в едно изречение
  • #48
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BMW ( преди 9 години )
    S classe и 7ер имат разлика в годините в които излизат.Това може и да е стратегия на Баварците,защото те първи изкарват по-новият модел на луксозната си лимузина и я съпоставят с вече 3-4 годишният Бенц.Излизайки на пазара,новата 7ер винаги е лидера в този сегмент,защото просто няма реална конглокенция.Бенца тепърва му се прави фейслифт,а другите марки не са от тази лига.Но едва ли има фен ,дори и най-заклетите на марката,който да не признае,че S classe е еталонът а другите са след него :)
  • #47
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 9 години )
    Аамо забрави да споменеш, че просажбите на 7цата са от стария вече модел, а С класата е нова! Винаги се получават такива неща при излизането на новите модели. Едва ли разликата ще е такава в края на 2016...
  • #46
    4 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    А относно 7 серия и Скласата, за 2015:БМВ 7 - 9292 бр.МБ С-клас - 21934 бр. Та дотук с супер технологичната, извънземна и не знам си каква 7ма серия ;)Не случайно винаги излиза новият модел на С-клас, за да могат другите да видят какъв е бенчмарк-а за нов модел на премиум лимузина.
  • #45
    4 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Гледам, че само чукчи писатели са се събрали тук, затова ще ви дам малко данни.ЗА 2015 ПРОДАЖБИТЕ НА ТОП 3 ПРЕМИУМ СА:БМВ - 404 537 unitsMB - 380 461 unitsLexus - 344 601 units.и ако можете да си размърдатепилешките мозъци и да проверите, ще видите, че аванса на БМВ пред МБ е от продажбите на БМВ 3 и 4 серия. ЗАшото по продажби на отедлните модели 3и 4та серия на БМВ е на 18то място с над 90К продажби за годината, докато Цклас са с 80К продажби.
  • #44
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус gs450h е по тежък с 150кг от 5та серия.gs450h не прави 0-100 за 5.6 както е написано, а по спецификация 5.9, обаче реално този резултат е доста по-слаб защото лексус за известни с това, че времената им са непостижими напрактика и това е маркетингов трик да намалят разликата с БМВ. Това може да се прочете във всяко ревю
  • #43
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ех тия тромави хибриди с по 300-400 конски сили и разход градско 8-9... Японците толкова да не го могат, като немците - дизел уж чист, което е глупост с разход в града 15-20.. дали са тромави и лакоми лексъсите? Явно не си се качвал в лексъс изобщо. Този така тромав GS450h с разход около 7-8 в града реално и 5.6 сек. от 0 до 100 -> Бавен, тромав и лаком, а?Винаги бих взел лексъс пред немските анАлози. Дори инфинити ще предпочета, просто качеството е на по-високо ниво.
  • #42
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По добро от S-класата няма, 7-цата е супер, но е една идея под S. В световен мащаб S-класата е по продавана от всичките А8 7-*** взети заедно. А Лексуса не продават много в сегмента на S а на C-класата и 3-ката.
  • #41
    10 rate up comment 9 rate down comment
    до: Sosa ( преди 9 години )
    "На японците им дай малотражки. V8 за тях е нещо ново."Щом казваш сфоримен специалисте, няма да спорим с теб. Само ще ти кажа, че Тойота правят съвсем от скоро V8. Само от 1964 г. Абе скоро е щом си казал. А на Ямаха V8-ците? Чувал ли си за тях? Я виж колко модела Волво ги ползват и колко модела Форд!Имаш да четеш тази вечер, за да не се изказваш друг път така неподготвен, което май ти е навик!