IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan обяви пускането на глобален кросовър

Компактният Kicks ще се разположи под Juke в гамата на марката

Nissan обяви пускането на глобален кросовър

Nissan обяви пускането на нов кросовър, който ще се произвежда в Бразилия, но ще се предлага в цял свят. Моделът ще бъде по-евтин от Nissan Juke и ще се разположи под него в гамата на марката.
Nissan обяви пускането на глобален кросовър
Автомобилът ще се казва Kicks, като представлява серийна версия на показания през 2014 г. концептуален модел със същото име. За производството му компанията е инвестирала 192 млн. щатски долара в завода на Nissan в Рио де Жанейро.

Кросовърът ще се появи на пазарите още през това лято, като на първо време ще бъде достъпен единствено в страните от Южна и Латинска Америка. Той е разработен от бразилското студио за дизайн, на което са помагали експерти от подразделението на Nissan в Северна Америка.

Техническите характеристики на новия Nissan Kicks остават тайна. Предполага се, че автомобилът ще получи 1,6-литров бензинов двигател с мощност 115 к.с., комбиниран с вариаторна трансмисия. Кросовърът ще запази габаритите на концептуалния модел - дължина от 4300 мм, широчина - 1800 мм, височина - 1600 мм, и междуосие - 2620 мм.

До края на годината Nissan подготвя още няколко премиери. Първите от тях са предвидени за автосалона в Токио този месец, където ще видим Nismo версиите на кросовъра X-Trail, на минивана Serena и на компактния хечбек Note.

Снимка: Nissan

Тагове: Nissan Kicks
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    мразя френско ( преди 9 години )
    ако трябва да бъдем точни първите вариаторни кутии ги прави форд, А за нисан вариаторните са несполучливи всяка 3 кутия дава дефекти, (работех в нисан гараж, и ти го казвам от личен опит) в момента имаме хонда с такава кутия, поразрови се във форумите да видиш кои са добри и кои не, на тойота също е много добра, немските още немогат да ги докарат. А френските не ги обичам защото са меки, и дават глупави проблеми по електрониката. но като ви хатесват си ги карайте.
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до соло ( преди 9 години )
    Кажи нещо за eCVT на Тойота! Кой им ги прави/Не си ли ги правят сами?Специалистите казват, че най-доброто eCVT на Тойота няма аналог в света и е най-доброто и безпроблемно! Карал съм и го потвърждавам от личен опит. За здравината не мога да кажа нищо, но факта, че няма нито един до сега регистриран проблем с такава трансмисия говори достатъчно. А не е да не ги карат. В цял свят карата таксита Приуси, има такива на милиони км. без проблеми. Колко такива eCVT-та има, че не се сещам?
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    Не че нещо ама, малко множко ми дойдоха тъпите коментари!Jatko е основната, силна фирма при вариаторите, първите вариатори са слагани на Субару Джъсти за Щатите през 70 те,Нисанските са от Jatko, Aisin e фирмата с участие на Тойота, ZF са предпочитани от германците, Ситроен, Пежо, Волво работят с Aisin, Getrag са най напред при DSGС трансмисиите.Въобще, са така омесени, че е страшно тъпо да се твърди че еди кои си са най добри.Има успешни модели спрямо двигател и купе, и неуспешни такива.
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Рено Кажун?!?!?!?!Я пак, че нещо май си фантазираш! Няма такава кола Рено Кажун!тоз пък под мен дето мрази френското да вземе да се качи на Кашкай или Ноте с вариатор и тогава да пише колко били лоши. А колкото до японските вариатори, най добрата CVT e eCVT на Тойота. Просто е класа над всички останали. След това са на Хонда и Нисан. Вариатора е по-доброто от автоматици и ръчки. Имаш линейно ускорение, нямаш скорости и двигателя ти е в оптимални обороти. Четете, преди да пишете глупости!
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    мразя френско ( преди 9 години )
    аааа, не само не слагайте френски двигателчета, а и тази вариаторна кутия дори да е японска е пълна скръб, майстори на вариаторните кутии са honda. Иначе дизайна са го "пипнали" този път, не е като на онази жаба, juke.
  • #6
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Новото Рено Кажун станало Нисан. Ех , че интересно.
  • #5
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха-ха-ха, фена на рендетата се изказа още по-идиoтcки и реши, че това е Дачия Дъстър.Ей, мноо пpocто туй момче! Абе изчакай малко бе лольо! Изчакай, след някоя друга година ще има и Дъстър, ще има и Рено на базата на Този Нисан. Тогава пиши, че е разработка на РеноДачия! Може някой и да ти повярва! Не ми се вярва, чак такъв глупak като теб да има друг, но знае ли човек! Може пък брат да имаш и да не знаеш за него...
  • #4
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Dacia Dustur с *** дизайн.
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ееее,недей тъй де нисанчо.ей ся ще ти скокне оня с рендетата и ще почне да ти доказва че видиш ли това е рено че двигателите са рено че частите са рено абе направо целите нисани са рено.защо ли обаче рено са винаги в дъното по надеждност а нисаните не са.нали и те са рено.даже дачия са по-добре от рендетата и са по-надеждни защото някой неща са на нисан.пред фактите няма какво да се каже освен някоя лъжа да измисли рено фена
  • #2
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Нисанчо ( преди 9 години )
    Добре, че разработката е далеч от Европа и Рендетата нямат нищо общо с този прекрасен СУВ, който ще е поредния пазарен хит на марката, а след някоя друга година ще се появи клонинг Рено, но с френски части и пак ще е в дъното по здравина и надеждност.Другото, което ми харесва е, че изглежда доста по-добре от Жук, който въпреки пазарния си успех си остава един много противоречив от естетична гледна точка автомобил.С този модел Нисан се отдалечават от категоричен начин от държавната фирма Рено.