IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan обяви пускането на глобален кросовър

Компактният Kicks ще се разположи под Juke в гамата на марката

Nissan обяви пускането на глобален кросовър

Nissan обяви пускането на нов кросовър, който ще се произвежда в Бразилия, но ще се предлага в цял свят. Моделът ще бъде по-евтин от Nissan Juke и ще се разположи под него в гамата на марката.
Nissan обяви пускането на глобален кросовър
Автомобилът ще се казва Kicks, като представлява серийна версия на показания през 2014 г. концептуален модел със същото име. За производството му компанията е инвестирала 192 млн. щатски долара в завода на Nissan в Рио де Жанейро.

Кросовърът ще се появи на пазарите още през това лято, като на първо време ще бъде достъпен единствено в страните от Южна и Латинска Америка. Той е разработен от бразилското студио за дизайн, на което са помагали експерти от подразделението на Nissan в Северна Америка.

Техническите характеристики на новия Nissan Kicks остават тайна. Предполага се, че автомобилът ще получи 1,6-литров бензинов двигател с мощност 115 к.с., комбиниран с вариаторна трансмисия. Кросовърът ще запази габаритите на концептуалния модел - дължина от 4300 мм, широчина - 1800 мм, височина - 1600 мм, и междуосие - 2620 мм.

До края на годината Nissan подготвя още няколко премиери. Първите от тях са предвидени за автосалона в Токио този месец, където ще видим Nismo версиите на кросовъра X-Trail, на минивана Serena и на компактния хечбек Note.

Снимка: Nissan

Тагове: Nissan Kicks
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Аз не виждам удоволствие от карането на автомобил с такъв тип скоростна кутия. Но смисъл със сигурност има, особено куплирана на някой хибрид. В САЩ се продават доста добре, предимно на хора от третата възраст.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    https://youtu.be/95HqyUDxr4YТука е показано. Еднакви коли различни лкутии .
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като концепция ми харесва CVT-то но като краен резултат не съм очарован. Още в техническите данни си пише че хем е по-не икономична хем по-тромава от ръчните скорости. А модерните автоматици поне по един от двата фактора превъзхождат ръчката.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    "- по зле от DSG дори. CVT e само за начинаещи и плавни шофьори"Колега, сравняваш най бързата с най мудната кутия, въпреки че всъщност е мудна ако я щадиш и я караш като своя.Кашкаят ми става на 8 години, 80000км. сега,маслото е все още прозрачно, а за вървенето да ти кажа, че спокойно държа лявата лента на магистрала в Германия (е с леки дърпания встрани)!В момента съм с 6 степенен автомат aisin на ds 5, и също съм доволен от ускорение и разход, без да го сгъвам.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако не друго, то поне е по красиво от оня смешен жук!
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    При старт от място да не говорим - по зле от DSG дори. CVT e само за начинаещи и плавни шофьори които не искат грам динамика при старт. Разбира се това е флософията на марката и в предвид продажбите - тя е вървежна! Пазара определя технологиите - не обратното...
  • #15
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Който е карал BMW автоматик като се качи на CVT и ще се чуди тази кола защо не върви. CVT-то е най големия провал на японските автопроизводители - даваш газ - оборотите падат а всъщност колата ускорява! Икномия - недоказана - само слухове - мерси!
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до: соло ( преди 9 години )
    Само не разбрах какво искаше да кажеш с това:Колега, лесно е:google-коробка передач тойота приус, или gear box toyota prius.много добре ги знам тези неща, карал съм и съм повече от възхитен. Руснаците също казват, че трансмисията на Тойота е просто безупречна. Не само тя, а и самата кола Приус е уникално измислена и направена. Както и да е темата е за други коли и се отклонихме. Колкото до на Нисан безстепенните, наистина имаше проблеми с предните поколения, но последните Xtronic са супер.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    От мен да мине ( преди 9 години )
    Электродвигатель, вотличии от ДВС, имеет крутящий момент одинаковый на всем диапазоне оборотов. И коробки переключения передач не требуется. В случае объединения несовместимого - в гибридах - появляется возможность в оптимальном режиме складывать силы разного происхождения и качества: ДВС и ЭЛЕКТРОМОТОРА. А изящное решение этой проблемы в гибридной установке на самом деле удостаивается внимания, поражая своей простотой и гениальностью идей.В гибриде нет коробки!
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    Колега, лесно е:google-коробка передач тойота приус, или gear box toyota prius.