IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi свива разходите от догодина

Пари обаче няма да бъдат пестени за сметка на бъдещ растеж

Audi свива разходите от догодина

Audi свива планираните си разходи през 2016 г. и отлага изграждането на нов въздушен тунел за тестове, след като концернът Volkswagen пострада от скандала с манипулаците на данните за вредните емисии, съобщава Ройтерс.
Audi свива разходите от догодина
Снимка: Ройтерс

Audi, която отчете по-висока оперативна печалба от цялата група VW през първите 9 месеца на 2015 г., заяви, че ще инвестира над 3 милиарда евро в заводи и оборудване през 2016 г. Източник на Ройтерс посочва, че първоначално определената сума е била 3,3 милиарда евро.

В последните си бюджетни планове Audi обяви планирани инвестиции на стойност 17 милиарда евро през периода 2015 – 2019 г., което на година е около 3,4 милиарда евро.

„При настоящата инвестиционна програма, искаме да подобрим силната позиция на бранда, но в същото време искаме да постигнем добри финансови резултати с оптимизация на разходите“, заяви финансовият директор на Audi Аксел Щротбек.

Ройтерс припомня, че през ноември концернът VW понижи инвестиционните си планове за 2016 г. с 1 милиард евро.

От Audi твърдят, че няма да пестят за сметка на бъдещ растеж, а че по-скоро ще разгледат индивидуално всяко инвестиционно решение. „Затова Управителният съвет реши да отложи с една година изграждането на нов въздушен тунел за тестове“, се казва в изявлението. От компанията не коментираха плановете си за инвестиции след 2016 г.

Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е друго е да караш гаден жълтурски *** без никаква визия!!! Е може и някоя *** Хонда - 15 годишна но за този клозет трябва да питаш Дошко
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма как да е ниска печалбата при аЛуди!Продават ти премиум на премиум цена, а всъщност получаваш лъскава Шкода. Това се нарича, чиста проба печалбарство. Най-странното обаче е, че феновете се кефят на това. Какъв ли мазохист трябва да си да ти харесва да ти продават скапана техника от ширпотреба преоблечена, като премиум на няколко пъти по-висока цена.Като гледам интелекта на феновете на ВАГ не се учудвам защо тези продават толкова много. Просто глyпaците са много...
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Audi, която отчете по-висока оперативна печалба от цялата група VW през първите 9 месеца на 2015 г"БЕЗ КОМЕНТАР!
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    До Дошко ( преди 9 години )
    Спри да плуеш другите марки не виждаш ли колко си глупав с тези селски изказвания бе ***.Карай си гадната хонда на 15 години и не пиши повече глупости!
  • #7
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като свиват разходите да намалят нулите в емблемата!Да ги направят 2 нули, което повече ще им подхожда!Само не разбрах с асфалта какво ще стане? По-малко ли асфалт ще слагат вече или си остава същото количество. Питам не за друго, за защото мирише много приятно, особено лятото и не си купувам ароматизатори.И пластмасата мирише много приятно, но друго си е асфалта. Уникален е! Разбиват конКУРенцията от аЛуди с иновативната си техника и материали!
  • #6
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...сега ще съкращават разходи, което пък означава пак слизаме на ниво пасат.Те винаги са били на това ниво, но са под нивото на Шкода. Тестовете при това немските го доказват.Една и съща техника, но 3 пъти по-висока цена, само заради малко кожа, хром и гланц не си струват. Специалистите го доказват. друго си е обаче да се покажеш с малко по-лъскава играчка, а под капака да имаш долнопробна техника от най-ниско качество.
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    BMWfan ( преди 9 години )
    Те винаги са били 2 премиум марки!
  • #4
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За първи път със сегашното поколение Ауди успя да стане реално конглокент на БМВ и Мерц. Дори аз който карам само БМВ виждам добре направени Аудита, които ми харесват и сега ще съкращават разходи, което пък означава пак слизаме на ниво пасат. Няма как без пари за разработки да могат да конглокират следващото поколение на останалите 2 големи премиум марки.
  • #3
    13 rate up comment 6 rate down comment
    razgradski pop ( преди 9 години )
    свиване на разходите означава спад на качеството...
  • #2
    14 rate up comment 5 rate down comment
    До Дошо ( преди 9 години )
    Гледай да "не пририташ" преди тях!