fallback

Когато пияни руснаци сглобяват кола

Качеството на този чисто нов UAZ-452 ще ви изуми (ВИДЕО)

Доказана във времето корава техника, използвана за военни цели. Това би трябвало да предлага руският UAZ-452 / УАЗ-452, но реалността е съвсем друга, разкрива любителско видео в YouTube.          Една от "отличните" заварки       Клипът представлява инспекция на чисто нов UAZ-452, току-що доставен от Уляновския автомобилен завод. Всъдеходът е все още с найлоните по седалките, но изглежда буквално плачевно.         Забравеният електрод        "Това могат пияните заварчици и механици от Уляновския завод. Срамота!", споделят авторите на клипа. Те акцентират върху нискокачествената сглобка на автомобила - скъсани заварки, липсващи такива, огромни луфтове, ръжда, нагъната ламарина дори по таблото в салона.         Луфтът на пасажерската врата         Най-показателен за безхаберието на механиците обаче е забравеният електрод върху една от заварките. Той не е бил забелязан дори от бояджиите, които "старателно" са го покрили с боя.          "Изваяни" форми           Това съвсем не е всичко. Донякъде можем да приемем, че оборудването на UAZ-452 не се е променило от 1965 година насам, но трудно можем да си обясним защо чисто нов модел излиза от завода с ръжда по окачването. Авторите съветват купувачите да огледат добре модела преди да пристъпят към покупка.    

Цялото видео можете да видите тук:     Снимки и видео: YouTube

И един виц по темата :) Москвич и Mercedes решили да обменят опит. Отишли съветските инженери в заводите на Mercedes в Германия, гледали, слушали, цъкали с език, шашнали се от технологии. Накрая попитали: Добре де, много сте напред, страшни технологии, ама едно не разбрахме – как проверявате всеки произведен автомобил дали е добре уплътнен при затворени врати? А, много лесно – отвърнал главния инженер на Mercedes – ползваме стара германска технология. Пускаме една котка в колата и затваряме плътно вратите. Ако до сутринта котката е все още жива и не се е задушила, значи някъде не е добро уплътнението и влиза въздух. После търсим къде е дефекта и го отстраняваме. Проста работа! Съветските инженери си взели бележка и решили да внедрят германския опит при тях. Минало известно време и германска делегация от Mercedes посетила завода на Москвич. Гледали германсците, любезно се усмихвали и деликатно избягвали каквито и да било коментари, но все пак от учтивост попитали: Много хубаво, но все пак не разбрахме – вие как проверявате колите дали са с добри уплътнения на вратите? Ами… внедрихме вашия опит – отговорил главния инженер на „Москвич“ – имам предвид технологията с котката… и ние пускаме по една котка във всеки произведен от завода автомобил… и ако на сутринта котките са още вътре и не са успели да избягат, значи всичко е OK …

 

 

fallback
  • #47
    ИванчУ ( преди 3 години )
    Истинско забавление е да се четат коментарите под статиите в ДИР. :)Тече една инженерна мисъл, едни социално-политически анализи... Това космически програми, това двигатели на совалки и КАМАЗ-и, това ескимоси, това сравнение на данни от ООН и Youtube :))) Изчетох всичките, защото ми беше любопитно, дали покрай подхвърлена тема за едно недоразумение наречено УАЗ, в коментарите няма да се появи и тема за ядрените подводници или пък нещо и за крайцера Аврора ;)
  • #46
    анонимен ( преди 3 години )
    Произедено за България
  • #45
    HunterH1 ( преди 3 години )
    Много си е добра уазката....който иска друга,да си купи мерцедес....
  • #44
    Васил ( преди 3 години )
    Тази статия е от поне 10 години, че и повече. Снимките също. Незаслужено ви дават заплати. Смех.
  • #43
    Реалист ( преди 8 години )
    Представяте ли си, ако тези пияни руснаци които са сглобили този невероятно проходим автомобил, бяха трезви! То тогава този автомобил сигурно щеше да *** из галактическите ширини!!!
  • #42
    стефан ( преди 8 години )
    До Вали долчевита..... *** неинформиран ,по-добре замълчи. Я провери до миналата година с какъв двигател е бил камазът! В дакар направиха много промени в кубатурите и самите двигатели и Камаз не можаха да отговорят на изискванията толкова бързо и ако не се лъжа взеха двигател на Ман. До миналата година бяха с V8 на ЯМЗ 830 коня.
  • #41
    ник ( преди 8 години )
    Само технически негодни лица могат да повярват,че това е инспекция на нов автомобил!Който вярва ,че при производство на каквато и да е кола някой прави таванна заварка!!!,ръчно с електрожен!!!на ламарина!!, да се прегледа и да говори само с комшииките за плетки
  • #40
    ВалиDolce Vita ( преди 8 години )
    Шмольо, като ще ми говориш за състезателния КАМАЗ-Master, защо първо не провери какъв е двигателя му. Пък и останалите основни възли и механизми. Руска е май само кутията. Та така....
  • #39
    Striker ( преди 8 години )
    Ами..каквато колата, такава им и псевдо-държавата. А и няма смисъл в заглавието "пияни руснаци' - то се подразбира, трезви ако са дръпнали много напред. Ама с хипофизното джудже на власт така е, УАЗ-ката, Кримнаш и бомбит Сирию..:)
  • #38
    Сделано в РОСИИ ( преди 8 години )
    Русофилските митове за здравината на руските машини е абсолютна измислица.Имал съм си работа и с УАЗ и с ГАЗ и с НИВА и с КАМАЗ - еднакъв *** са!Тече от всякъде, чупят се на поразия, никакви елементарни удобства за шофьора.Нямат екстри и електроника, а се чупят повече от най-дефектните западни коли.RUSSIA = SHIT
fallback
Последни