fallback

Когато пияни руснаци сглобяват кола

Качеството на този чисто нов UAZ-452 ще ви изуми (ВИДЕО)

Доказана във времето корава техника, използвана за военни цели. Това би трябвало да предлага руският UAZ-452 / УАЗ-452, но реалността е съвсем друга, разкрива любителско видео в YouTube.          Една от "отличните" заварки       Клипът представлява инспекция на чисто нов UAZ-452, току-що доставен от Уляновския автомобилен завод. Всъдеходът е все още с найлоните по седалките, но изглежда буквално плачевно.         Забравеният електрод        "Това могат пияните заварчици и механици от Уляновския завод. Срамота!", споделят авторите на клипа. Те акцентират върху нискокачествената сглобка на автомобила - скъсани заварки, липсващи такива, огромни луфтове, ръжда, нагъната ламарина дори по таблото в салона.         Луфтът на пасажерската врата         Най-показателен за безхаберието на механиците обаче е забравеният електрод върху една от заварките. Той не е бил забелязан дори от бояджиите, които "старателно" са го покрили с боя.          "Изваяни" форми           Това съвсем не е всичко. Донякъде можем да приемем, че оборудването на UAZ-452 не се е променило от 1965 година насам, но трудно можем да си обясним защо чисто нов модел излиза от завода с ръжда по окачването. Авторите съветват купувачите да огледат добре модела преди да пристъпят към покупка.    

Цялото видео можете да видите тук:     Снимки и видео: YouTube

И един виц по темата :) Москвич и Mercedes решили да обменят опит. Отишли съветските инженери в заводите на Mercedes в Германия, гледали, слушали, цъкали с език, шашнали се от технологии. Накрая попитали: Добре де, много сте напред, страшни технологии, ама едно не разбрахме – как проверявате всеки произведен автомобил дали е добре уплътнен при затворени врати? А, много лесно – отвърнал главния инженер на Mercedes – ползваме стара германска технология. Пускаме една котка в колата и затваряме плътно вратите. Ако до сутринта котката е все още жива и не се е задушила, значи някъде не е добро уплътнението и влиза въздух. После търсим къде е дефекта и го отстраняваме. Проста работа! Съветските инженери си взели бележка и решили да внедрят германския опит при тях. Минало известно време и германска делегация от Mercedes посетила завода на Москвич. Гледали германсците, любезно се усмихвали и деликатно избягвали каквито и да било коментари, но все пак от учтивост попитали: Много хубаво, но все пак не разбрахме – вие как проверявате колите дали са с добри уплътнения на вратите? Ами… внедрихме вашия опит – отговорил главния инженер на „Москвич“ – имам предвид технологията с котката… и ние пускаме по една котка във всеки произведен от завода автомобил… и ако на сутринта котките са още вътре и не са успели да избягат, значи всичко е OK …

 

 

fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тези са като от Ферари.Всичко е ръчна изработка.Всяка кола е уникална.Кога ще си купите кола с електрод по заварките? А?Този уникат, трябва да бъде изложен в някой музей, за да се вижда от хората, как не трябва да се прави един автомобил!!!
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това е ръчно изработен автомобил.
  • #5
    заварчика ( преди 8 години )
    Лично аз бих уволнил качествения контрол, това е недопустимо.А следващите, ако са по-пияни? кво праим тугаз?В случая е много смело да се каже, че тази кола е минала през какъвто и да е КК.А може пък КК да им е такъв и това да е нормално! Знае ли човек. Само за електрода не съм съгласен. На всяка една заварка, трябваше да има такъв, за да се знае с какви електроди е заварявано. Този беше 4-ка.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    русофилите се засегнаха хаха. вица е супер но това което ме шокира е че още произвеждат коли на ръка.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    ***, това е проста кола на която няма какво да се счупи или ако се счупи да може на момента с подръчни средства да се оправи. В Русия има населени места, които са извън всякаква цивилизация. Дива пустош. За там става, но не и за другаде. Всичко това обаче в никакъв случай не оправдава тази изработка и изпълнение. Предполагам е единичен случай, а не масов. Единия коментира, че явно някой се е учил на нея. Ученици може да са имали практика или нещо подобно. Но как е минала КК се питам!
  • #2
    Бай ГанЮ ( преди 8 години )
    Ибалу си макятаа! Епа язе сакам те текава УАЗка. Ся сериозно - Освен, че е морално остарял преди години този автомобил, то сглобката няма нужда да се коментира...Меко казано това е опасно МПС. За какво качество и серийно производство може да се говори в случая?! Това не би трябвало изобщо да излиза на улицата...
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хахахаха, убиха коча с лопатата с тая УАЗ-ка.Нямам думи!
fallback
Последни