fallback

Opel обеща реален разход на гориво

Компанията въвежда преждевременно цикъла WLTP

Германската марка Opel изпреварва събитията, като обяви, че още от догодина ще посочва в брошурите на своите модели разход на гориво, измерен според метода WLTP. Той е по-точен от използвания в момента в Европа метод NEDC.Новата Astra е първият модел, който ще използва метода WLTP. Снимка: Opel  Редица изследвания показват, че новите автомобили харчат с до 30-40% повече гориво в сравнение с официално посоченото от производителите. Причина затова е методът за измерване на този показател, който е далеч от реалното всекидневно шофиране, тъй като представлява изпитание при минимално натоварване, с премахнат генератор и различни гуми. Институциите вече обявиха, че това ще се промени и в брошурите на автомобилите ще се посочва по-реален разход на гориво. Това трябва да стане след малко повече от година, но германската компания Opel няма намерение да чака. Тя въвежда такова по-точно измерване още от второто тримесечие на 2016 г. "Opel предприема доброволно следващата стъпка за изпълнение на бъдещите изисквания и нормативни предписания за намаляване на нивата на емисиите – както по отношение на CO2, така и при NOx", се казва в съобщението от компанията. Въпросните данни за разход на гориво и нива на вредни емисии ще бъдат измервани според изискванията на цикъла WLTP, като ще бъдат публикувани паралелно с официалните, измерени по NEDC. По-точният WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) – Световно хармонизирана изпитателна процедура за леки автомобили, ще влезе в сила в Европа през 2017 година, като ще замени настоящия NEDC (New European Driving Cycle). WLTP също се извършва в лабораторни условия, но се основава на строги изпитателни процедури, които се приближават повече до данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 в условия на реално пътно движение. Първият модел на Opel, чиито показатели ще бъдат измерени чрез новия метод, е новото поколение Astra. “Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че е налице изключително висока концентрация на общественото внимание върху автомобилната индустрия и вече е време за действия на основата на наличните факти и извлечените поуки,” отбелязва главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “За мен е очевидно, че дискусията около дизеловите двигатели и техните емисии е своеобразна повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше доскоро. Ние не можем да пренебрегваме този факт и автомобилната индустрия е тази, която трябва да промени възприятието на новите реалности.”

Тагове: Opel Astra nedc wltp
fallback
  • #3
    истината ( преди 8 години )
    Иване, сигурен ли си, че на някой немски фирми 2 л. ще им стигне, за да докараш реалния. Само ще припомня за Гоуф 1,4 тси с дсг 140 к.с. на който в брошурата обещават 7/100, а тези от Ауто Билд не успяха да го смъкнат под 10/100 на теста.Да споменавам ли други немски марки, които имат над 40% по-висок реален разход от обявения?Истината е, че немците лобират за такива закони и правила при които те да лъжат най-много. Метода за измерване на разхода и този за мерене на емисийте са техни творения.
  • #2
    Иван ( преди 8 години )
    Какво толкова сложно има и сега да се сметне реалния разход - взима се каталожния, прибавят се 2 литра и ето ти реалния.
  • #1
    ку-ку ( преди 8 години )
    Е що ги не замерват при реално натоварване?!
fallback
Последни