fallback

Opel обеща реален разход на гориво

Компанията въвежда преждевременно цикъла WLTP

Германската марка Opel изпреварва събитията, като обяви, че още от догодина ще посочва в брошурите на своите модели разход на гориво, измерен според метода WLTP. Той е по-точен от използвания в момента в Европа метод NEDC.Новата Astra е първият модел, който ще използва метода WLTP. Снимка: Opel  Редица изследвания показват, че новите автомобили харчат с до 30-40% повече гориво в сравнение с официално посоченото от производителите. Причина затова е методът за измерване на този показател, който е далеч от реалното всекидневно шофиране, тъй като представлява изпитание при минимално натоварване, с премахнат генератор и различни гуми. Институциите вече обявиха, че това ще се промени и в брошурите на автомобилите ще се посочва по-реален разход на гориво. Това трябва да стане след малко повече от година, но германската компания Opel няма намерение да чака. Тя въвежда такова по-точно измерване още от второто тримесечие на 2016 г. "Opel предприема доброволно следващата стъпка за изпълнение на бъдещите изисквания и нормативни предписания за намаляване на нивата на емисиите – както по отношение на CO2, така и при NOx", се казва в съобщението от компанията. Въпросните данни за разход на гориво и нива на вредни емисии ще бъдат измервани според изискванията на цикъла WLTP, като ще бъдат публикувани паралелно с официалните, измерени по NEDC. По-точният WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) – Световно хармонизирана изпитателна процедура за леки автомобили, ще влезе в сила в Европа през 2017 година, като ще замени настоящия NEDC (New European Driving Cycle). WLTP също се извършва в лабораторни условия, но се основава на строги изпитателни процедури, които се приближават повече до данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 в условия на реално пътно движение. Първият модел на Opel, чиито показатели ще бъдат измерени чрез новия метод, е новото поколение Astra. “Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че е налице изключително висока концентрация на общественото внимание върху автомобилната индустрия и вече е време за действия на основата на наличните факти и извлечените поуки,” отбелязва главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “За мен е очевидно, че дискусията около дизеловите двигатели и техните емисии е своеобразна повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше доскоро. Ние не можем да пренебрегваме този факт и автомобилната индустрия е тази, която трябва да промени възприятието на новите реалности.”

Тагове: Opel Astra nedc wltp
fallback
  • #33
    до: Golf 7 1.2 TSI ( преди 8 години )
    Остава да си признаеш къде точно си карал, защото не е в София гарантирано. То си е твоя работа де дали ще си признаеш или не, но доста елементарна е лъжата ти да покажеш този нисък уж разход, а да не съобразиш, че средната ти скорост е доста висока. Аз залагам да си пътувал до Пловдив. Лекичко по магистралата с по-ниска скорост и малко в града да падне средната.
  • #32
    до: Golf 7 1.2 TSI ( преди 8 години )
    Лъжеш момче. Лъжеш за това къде си карал, защото 53 км средна скорост в София е трудно изпълнимо упражнение да не кажа невъзможно. ако си карал нормално в цялата част на дена ще се съглася или караш само по околомръсното може. Влезеш ли в града обаче средната скорост ти пада моментално след първите няколко светофара, а влезеш ли в трафик или задръстване забравяш за средна скорост над 30 км/ч. Нормалната средна скорост за София е около 25-30 км/ч. С малко извън града без магистрала е 35-40 макс.
  • #31
    до: Реалист ( преди 8 години )
    Ама естествено, че няма значение кой двигател ще издържи повече и коя кола ще виси в сервизите и коя не! Няма значение обаче само за тези, които имат пари от мама и тате и ползват колата да ходят до чалготеката. Има хора обаче за които колата е жизнено важна. Работят с нея, изкарват пари, а други имат семейства. Цяла седмица бачкат и в края на седмицата вместо да ходят по сервизи да оправят бракмата, отиват някъде да отдъхнат. Така, че има различна категория хора с различни нужди за качество.
  • #30
    до: Станчо ( преди 8 години )
    Вземаш едно базово Гоуфче и препотяваш всеки, който има смелостта да се качи в тази лагерна количка.Говоря по принцип, а не за колегата с Гоуфу. Ся да не се убиди той. Знаем, че неговия Гоуф вози, като лимузина и вътре е като тристаен апартамент и има екстри, като на Майбах, върви, като Бугати и харчи, като Приус, дори по-малко. С гоуфовете винаги е така, дори още в базовата версия. А си представи само да е нещо от по-горните версии. Тогава няма да може да се говори със собственика. :)))
  • #29
    нововнос ( преди 8 години )
    Rav 4 2.2 дизел 150 к.с., ръчна, смесен разход за последните 9 хиляди км - 7.8 литра на 100.50/50 селско-извънселско. Казвам селско щот живея в спокойно място без големи задръствания, но пък със полегнали полицаи на всеки 100 метра така че повече от 3та никога не се ползва в града.
  • #28
    b.b. ( преди 8 години )
    Похвално е, че Опел минават към този по-точен метод за отчитане на разхода, но след като и той се прави в лабораторни условия, то значи отново имаме предпоставки за манипулация на данните или поне нагаждане към измерванията с цел максимално добро представяне, различно от това в реални условия. Най-доброто решение според мен е преминаването към електрически автомобили. Така вече никой няма да се интересува от емисиите на ДВГ. Освен старите коли, които за жалост ще останат още дълго време у нас.
  • #27
    иваН ( преди 8 години )
    Пък мойто бу гори толкова колкуто му сипя и нито грам повече.Момци к'во спорите за глупости
  • #26
    Станчо ( преди 8 години )
    "Бях с приятелката ми и две нейни приятелки!Излишно е да ти обяснявам как се препотяват красиви жени, защото явно материята ти е непозната! :)"Хохохохо, изкоти котьетата, викаш, а? Ей, лаф пусна един път! Евала готин. Абе ше се научим и ние да препотяваме бе, нема да си остаим жените неизпотени, яя :))))
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Реалисте, викаш каквото и да ти се прецака по колата все тая. Ти за това си фен на ВАГ, защото всичко се прецаква по колата, но най-прецакан се оказва сабственика и.
  • #24
    Polo 1.2 TSI 90 DSG ( преди 8 години )
    Жена ми го кара. 8.2 / 100 само градско. Може да гори и 6/100 ако му даваш газ с перо. Разхода според мен е нормален за малка бензинова кола.
fallback
Последни