fallback

Opel обеща реален разход на гориво

Компанията въвежда преждевременно цикъла WLTP

Германската марка Opel изпреварва събитията, като обяви, че още от догодина ще посочва в брошурите на своите модели разход на гориво, измерен според метода WLTP. Той е по-точен от използвания в момента в Европа метод NEDC.Новата Astra е първият модел, който ще използва метода WLTP. Снимка: Opel  Редица изследвания показват, че новите автомобили харчат с до 30-40% повече гориво в сравнение с официално посоченото от производителите. Причина затова е методът за измерване на този показател, който е далеч от реалното всекидневно шофиране, тъй като представлява изпитание при минимално натоварване, с премахнат генератор и различни гуми. Институциите вече обявиха, че това ще се промени и в брошурите на автомобилите ще се посочва по-реален разход на гориво. Това трябва да стане след малко повече от година, но германската компания Opel няма намерение да чака. Тя въвежда такова по-точно измерване още от второто тримесечие на 2016 г. "Opel предприема доброволно следващата стъпка за изпълнение на бъдещите изисквания и нормативни предписания за намаляване на нивата на емисиите – както по отношение на CO2, така и при NOx", се казва в съобщението от компанията. Въпросните данни за разход на гориво и нива на вредни емисии ще бъдат измервани според изискванията на цикъла WLTP, като ще бъдат публикувани паралелно с официалните, измерени по NEDC. По-точният WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) – Световно хармонизирана изпитателна процедура за леки автомобили, ще влезе в сила в Европа през 2017 година, като ще замени настоящия NEDC (New European Driving Cycle). WLTP също се извършва в лабораторни условия, но се основава на строги изпитателни процедури, които се приближават повече до данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 в условия на реално пътно движение. Първият модел на Opel, чиито показатели ще бъдат измерени чрез новия метод, е новото поколение Astra. “Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че е налице изключително висока концентрация на общественото внимание върху автомобилната индустрия и вече е време за действия на основата на наличните факти и извлечените поуки,” отбелязва главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “За мен е очевидно, че дискусията около дизеловите двигатели и техните емисии е своеобразна повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше доскоро. Ние не можем да пренебрегваме този факт и автомобилната индустрия е тази, която трябва да промени възприятието на новите реалности.”

Тагове: Opel aSTRA nedc wltp
fallback
  • #43
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ей мишок ВАГенски,твоята умряла каруца колко магарета е бе? Не е ли 85 умрели немски магарета. Нали за нея говорим а не за други разновидности на този кeнeф.Гоуф хибрид има на хартия. Хайде върви до шоурума и питай дали се предлага и дали можеш да си го купиш! Питай и после кажи какво са ти казали. Много ще ми е интересно дали ще е същото което на мен ми казаха! А колко харчи ВАГенския хибрид знаеш ли. Не на книга а реално. Не знаеш нали. Да не е като другите им модели, които връщат горивото.
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    момченце ти съвсем изтрещя. виждам че общата ти култура е много зле. значи за теб един двигател щом е с турбо не е архаичен. много много си зле честно. я погледни от коя година тойота предлагат коли с турбо и пак приказвай глупости. а защо вагените предлагат 1.2 турбо мотор с 85к.с. да те питам? другите с подобем обем на мотора вадят повече коне без турбо. а вагените коя година ще пуснат мотор по цикъл на аткинсън. а хибриди кога а? ще има ли? разликата в ускорението не е 1сек ти казах .
  • #41
    до: Golf 7 1.2 TSI ( преди 9 години )
    Ако вярваме на Светая светих на автомобилната журналистика Ауто Билд то Тойота лъжат в разхода на гориво 15 %, а ФВ лъжат 38 %.Хайде сега сложи 15 % върху обявения разход на Приус и сложи 38 % върху твоя разход! Сметна ли го? Хайде кажи каква е разликата сега между двете коли! И при това, че не отчитаме, че Приус е по-висок клас автомобил, автоматик и е с 51 к.с. повече от смешното Гоуфче.Абе ти сериозно ли си мислиш, че архаичната ти Гоуфара е толкова добра, че си тръгнал да е сравняваш!
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Споменах ти гоуфаджио комплексарски да не сравняваш умрелия си базов Гоуф с най-умрелия и архаичен двигател с най-модерния и желан хибрид в света Приус! Двете нямат база за сравнение просто, за да го правиш. И разликата в разхода изобщо не е 1 л. Така ти се иска само, но не е. Разликата е повече. Ако на мен не вярваш, провери в spritmonitor!
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** гоуфаджийски, никой не ти е казал къде да караш! Но да представяш булевардите България и цариградско+околовръсното за градско и към това да добавяш и извънградско към градското е откровена лъжа и манипулация. Ако колата е твоя в което след лъжите ти едва ли някой не би се усъмнил, вземи покарай наистина градско! Ама наистина не само по булевардите, които изброи, а мини веднъж покрай централната част! Примерно Алабин, Св. Неделя, Дондуков,свий в дясно по В.Левски и кажи колко ти е разхода
  • #38
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голфаджио пpocт,стига лъга и стига се пъна тук,защото ти видяхме лъжите и разхода на градско,който се оказа не съвсем градски.За момичетата в колата и за тях ти повярвахме да знаеш.Друго нещо ще излъжеш ли или за сега е достатъчно?
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи,не зная кого си направил на маймуни, но *** тук се оказа само и единствено ти.С тази базова табуретка, с това умрялото моторче вземи се скрий някъде и не се излагай повече и не лъжи!Първо беше, че било градско, после Панчерево и Владая, а накрая се оказа, че си въртял на околомръсното, по Цариградско и България. Бaси градското наистина. Градско та дрънка и с тая средна скорост си е направо така, както казваш. Я сега сподели на кого е колата, че си ми доста прозрачен и елементарен!
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    Другата лъжа за разхода е, че кола сухо тегло 1300 кг, а с пътниците които твърди, че е имало и с пълен до някъде резервоар, масла и др. течности става на над 1500 кг. Значи 1500 кг. кола и 85 к.с. двигател са най-ужасната комбинация, която е всичко друго, но не и икономична. Малък мотор + високо тегло са равни абсолютно винаги на висок разход. В случая обаче виждаме друго. Е няма как физичните закони да бъдат преборени, та дори това да е Гоуф, който както знаем винаги гледа да ги преодолее.
  • #35
    до: Някой ( преди 9 години )
    В София през деня средната скорост поне на мен ми варира между 12 и 21 км. Да толкова е. Долу съм е завишил на 25-30 км/ч защото може и вечер да се кара когато няма коли и става горе-долу толкова. Иначе през деня, ако караш само в града и имаш е 1-2 влизания в широкия център средната скорост е твърдо под 20 км/ч. Колегата с Гоуфа определено лъже и то доста нагло. Надявам се да си е взел бележка и да пусне един реален и действителен среден разход, а не такъв на извънградско само.
  • #34
    Някой ( преди 9 години )
    В София през деня средната скорост поне на мен ми варира между 12 и 21 км. Това е с движение в периода от 8:00 до 19:00. Което според мен е реалното време.50 км/ч средна може да има само ако карам по маршрут - кръговото на Икеа - кръговото на Драгалевци. Там без проблем ще хвана и 60 км/ч
fallback
Последни