fallback

Opel обеща реален разход на гориво

Компанията въвежда преждевременно цикъла WLTP

Германската марка Opel изпреварва събитията, като обяви, че още от догодина ще посочва в брошурите на своите модели разход на гориво, измерен според метода WLTP. Той е по-точен от използвания в момента в Европа метод NEDC.Новата Astra е първият модел, който ще използва метода WLTP. Снимка: Opel  Редица изследвания показват, че новите автомобили харчат с до 30-40% повече гориво в сравнение с официално посоченото от производителите. Причина затова е методът за измерване на този показател, който е далеч от реалното всекидневно шофиране, тъй като представлява изпитание при минимално натоварване, с премахнат генератор и различни гуми. Институциите вече обявиха, че това ще се промени и в брошурите на автомобилите ще се посочва по-реален разход на гориво. Това трябва да стане след малко повече от година, но германската компания Opel няма намерение да чака. Тя въвежда такова по-точно измерване още от второто тримесечие на 2016 г. "Opel предприема доброволно следващата стъпка за изпълнение на бъдещите изисквания и нормативни предписания за намаляване на нивата на емисиите – както по отношение на CO2, така и при NOx", се казва в съобщението от компанията. Въпросните данни за разход на гориво и нива на вредни емисии ще бъдат измервани според изискванията на цикъла WLTP, като ще бъдат публикувани паралелно с официалните, измерени по NEDC. По-точният WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) – Световно хармонизирана изпитателна процедура за леки автомобили, ще влезе в сила в Европа през 2017 година, като ще замени настоящия NEDC (New European Driving Cycle). WLTP също се извършва в лабораторни условия, но се основава на строги изпитателни процедури, които се приближават повече до данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 в условия на реално пътно движение. Първият модел на Opel, чиито показатели ще бъдат измерени чрез новия метод, е новото поколение Astra. “Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че е налице изключително висока концентрация на общественото внимание върху автомобилната индустрия и вече е време за действия на основата на наличните факти и извлечените поуки,” отбелязва главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “За мен е очевидно, че дискусията около дизеловите двигатели и техните емисии е своеобразна повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше доскоро. Ние не можем да пренебрегваме този факт и автомобилната индустрия е тази, която трябва да промени възприятието на новите реалности.”

Тагове: Opel Astra nedc wltp
fallback
  • #13
    до: Golf 7 1.2 TSI ( преди 8 години )
    Долу е писано за 1,4 тси а твоето е 1,2 както си писал ако е истина.той пише за 140 к.с. а твоето колко беше че не се сещам.разлика от земята до небето за да се буташ с твоята евтина базова версия
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тея тримата бая си ги препотил да те бутат, а? ;)
  • #11
    автоджамбаза ( преди 8 години )
    Не зависи само от шофьора за разхода. Не се лъжете. Да с калпав шофьор колата може да гори много, но един НЕикономичен автомобил и с най-добрия шофьор и с най-икономичното каране, няма как да стане икономичен. Доказано от тестове, като най-неикономични са немските коли. Също така те най-много се различават от обявен и действителен разход. Има и осъдени за това немски фирми с доказано неизпълним при каквито и да е условия разход. Много немски коли са минали през ръцете ми и всичките са така.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Румбо,то Кадетчето и под 5/100 го докарвах, ама не средно, а на извънградско. Беше чист дизел и вървеше, като пушка и гореше малко. Лошото, че на Кадета ламарините изгниха и се принудих да го продам. Мотора му беше железен. Какво ли не съм му наливал, с какво ли не съм го карал и върви и върви. Вярно, сутрин като запаля кълбета дим след мен, по светофарите и баирите същата работа, но беше пушка. Относно разхода, като цяло, новите коли са с много лъжовен разход. Много.Особено немските са най-зле
  • #9
    Илко ( преди 8 години )
    Капиталистически измамници !После ми говорете за някакви "стандарти" !
  • #8
    Румбо ( преди 8 години )
    Абе какви са тия разходи от 6, 7, 8 литра дизел?Навремето имах едно Кадетче и си гореше 5/100 при това с 4-степенна кутия,90 до110км/ч. А беше издухано и трудно палеше зимата...Дизел,ако гори повече от 5/100 не си струва главоболията.
  • #7
    Фолк с ваген ( преди 8 години )
    Слагаш гас и т'ва е.
  • #6
    FastDriver ( преди 8 години )
    Всичко написано по долу е вярно, но ако зачетете в една брошура на някой модел от средния клас ще срещнете стойности с "3" пред запетаята. На всички е ясно,че това твърде много се различава от реалността! В Европа огромно значение за данъка и достъпа до различни градски зони имат нивата на вредни емисии. Това са много пари в за потребителя в дългосрочен план и са от ключово значение при решението за покупка. Основните разходи за нов автомобил са именно за гориво и такси!
  • #5
    Кънчо ( преди 8 години )
    Реално всичко си зависи от човека.Няма как да е сигурно бещаното и винаги ще има разлика.Иван кара нормално..разхода съвпада,прибл.Жоро пържи обороти изпреварва с *** до ламарината..харчела..2.0tdi 140 .к.с от А до Б можеш с 4.7, може и с 6.3 с един шофьор.Избора на гуми от -0.5 л/100 до кило отгоре..ко прайм..Истината е по средата,винаги.
  • #4
    Иван ( преди 8 години )
    Всичко е много индивидуално. Аз карам немски автомобил и съм средно около 2 литра над заводските данни. Ако карам много много бавно и внимателно мога и до заводските данни да се доближа.С предишни автомобили, които съм имал (повечето немски) нещата са били по същия начин. Разбира се сигурно има и изключения.Честно казано не знам защо са тези данни за разход на автомобилите, като при всеки човек цифрите са индивидуални. Примерно кола, която при мен харчи 8.5/100 при баща ми харчи 6.5/100.
fallback
Последни