IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis G90 предизвиква и Maybach

Hyndai ще предлага удължена версия на луксозния модел

Genesis G90 предизвиква и Maybach

Първият седан от новия бранд Genesis ще се предлага и и в удължена версия. Тя ще носи името G90 LWB и ще бъде с 20 см по-дълга от стандартния модел, съобщава изданието AutoGuide.
Genesis G90 предизвиква и Maybach
Технически лимузината няма да се различава от показания по-рано тази година G90. С нейното пусканено обаче в Hyndai си поставят доста амбициозна цел – да се конкурират с най-луксозния Mercedes S-Class, който ще се предлага под бранда Maybach.

Предвижда се салонът на автомобила са бъде още по-разкошен от този на базовия модел, в който се използват скъпа кожа и дърво. В оборудването ще бъде включена мултимедийна система с 12,3-инчов монитор, тризонов климатик и възможност за зареждане на мобилния телефон без кабел.
Genesis G90 предизвиква и Maybach
Удължената версия ще получи същия 5,0-литров V8 с мощност 425 к.с., който се предлага и за стандартния G90. В гамата двигатели на модела влизат още 3,3-литров V6 с 370 к.с., както и 3,8-литров V8 с 334 к.с. Всички мотори работят в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

За разработка на новите модели от бранда Genesis компанията Hyundai създаде специално подразделение по премиум-дизайн, което ще бъде оглавено от Люк Донкерфолке. Досега той се занимаваше с дизайна на моделите на Audi, Bentley, Lamborghini, Seat и Skoda в концерна Volkswagen.
Genesis G90 предизвиква и Maybach
Предвижда се до 2020 г. моделната гама на Genesis да се състои от общо 6 модела, като сред тях ще бъдат още кросовър и спортно купе. За премиум-автомобилите на Hyndai корейският производител ще създаде нова мрежа от автосалони.

Снимки: AutoGuide.com

Тагове: hyundai genesis g90
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    иваН ( преди 9 години )
    Едно е сигурно,че дизайнера си е пребрал парите,а ние тук можем само да си разкършим пръстие по клавиатурата
  • #18
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 9 години )
    Таргета на списващите тук е Голф 2 но иначе дават страшно умни мнения. Когато нивото ви стигне поне до Соната тогава се пробвайте със съветите. А иначе изглежда че всички карате от Майбах нагоре. Аз като *** чичо Скруч пък ще си карам Хюндай и нека ми е зле.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 9 години )
    Най-големия проблем на тази кола е, че не може да погъделичка суетата на богатите. Не можеш да се изфукаш с нея, след като приятелите ти са с S класа и ще гледат на тебе като на ***.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Не бих отказал кола с всички екстри и 4х4 на 60-70% от цената конглокенцията. Вие си пишете каквото искате!Такова БМВ, Ауди или Мерцедес ще е поне 220 000 лева с екстрите, а това на снимката ще е до 150 000 лева.
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Кур..ишки ( преди 9 години )
    Това мяза на Ауди, БМВ и Мерцедес! Тук жълтурите са копирали яко и се изложиха!
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е някакъв сбюртак от различни марки коли, очевадно е за всеки, който се интересува!Това ще се купува от богати тарикати, които ще си мислят, че са вземали нещо много скъпо и луксозно на далавера!
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Радев ( преди 9 години )
    Как беше поговорката? Обущарю, не по-високо от обувките. Поздравления за настоящия Дженезис, който видяхме на автосалона в София и който поне на хартия и на вид изглежда близо до А6 и 5-та серия, но хайде да не се изхвърлят толкова.
  • #12
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Николай ( преди 9 години )
    Тази кола никога няма да бъде на цената на Ес класата, това едно на ръка, второ не мисля, че трезвомислещ човек ще даде пари за Ес при същите лукс комфорт и прочее. Тук искам да кажа, че не отричам факта, че това е Генезис(на Хюндай), а не Ес класа на Мерцедес. Но нали затова се прави нов бранд с нов шоурум, сервизи и тн. Убеден съм, че няма да отстъпват по нищо на триото от Германия, само реномето на марката... Но и цената пък сиг ще е мн по-ниска. Хората по света мислят различно от нас!
  • #11
    10 rate up comment 10 rate down comment
    fg ( преди 9 години )
    Не знам. Някой се подиграва, но корейците пуснаха две поколения Дженезис и искаха да видят дали ще имат успех. За да пускат трето поколение и цял нов бранд, едва ли са на загуба.Аз имам Фокус. Иначе съм карал i30 от 2009 дизел, служебна. За мен е на нивото на Голф от същите години, да не кажа и по-добра, каквото и да се опитват да ни внушават от Аутобилд.
  • #10
    20 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Ако таргета им е същия, като този който купува Майбах, то корейците са го закъсали яко, защото името хюндай не носи никаква допълнителна стойност в себе си.