IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият наистина луксозен Hyundai

Корейците представиха върховия Genesis G90 (обновена)

Първият наистина луксозен Hyundai

Първият наистина луксозен модел от Hyundai. Така корейската компания анонсира първия автомобил от новосъздадената премиум марка Genesis. Седанът носи името G90 и ще се появи на световните пазари в средата на следващата година.
Първият наистина луксозен Hyundai
Официалните снимки представят лимузината под името EQ900, тъй като тя е предназначена за вътрешния си пазар. Моделът за Европа и САЩ ще приеме обозначението G90, като ще бъде почти аналогичен.

Genesis G90 представлява заместник на Hyundai Equus, който е създаден за да предложи повече простор, лукс и динамика.

По отношение на дизайна, лимузината демонстрира типичния за сегмента сдържан стил, залагайки на изчистени линии, хромирани елементи, отличителни LED светлини и внимание към детайла.

Интериорът предлага изцяло тапициран с кожа салон, отделни задни кресла с персонални инфо-развлекателни системи, интелигентна климатична система с три зони, аудиосистема Lexicon, както и централна конзола, която се простира от таблото до края на задните седалки.
Първият наистина луксозен Hyundai
Става ясно също така, че моделът притежава междуосие, което превъзхожда това на повечето конкуренти в сегмента. Дължината му е цели 3160 мм, благодарение на което пространството в салона е значително увеличено спрямо Equus. За доброто настроение в салона се грижат също така тройни уплътнения на вратите и двойни стъкла, които редуцират шума до минимум, се казва в съобщението от Hyundai.

Корейският модел, спряган за конкурент на Mercedes-Maybach S-Class и компания, ще се предлага на пазара с избор от три бензинови мотора, като е възможна появата на дизелова и хибридна модификации.

Разкритите към момента агрегати за пазара на Южна Корея са V6 и V8. Базовият е 3,8-литров V6 GDI с 230 к.с., като предлага ускорение 0-100 км/час за 6,9 сек. Над него в гамата е разположен V6 двигател T-GDI с обем 3,3 литра и би-турбо. Той развива 270 к.с. и има ускорение 0-100 км/час за 6,2 сек. Върховият мотор е V8 GDI с мощност 308 к.с. и позволява спринт от място до 100 км/час за 5,7 сек.

Агрегатите се куплират с 8-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Налична ще бъде и системата H-TRAC за задвижване към двете оси. Като опция ще се предлага и адаптивно шаси.

Въпреки че Genesis G90 бе разкрит официално едва днес и все още няма информация за цените му, автомобилът вече регистрира над 4300 поръчки в Южна Корея.
Първият наистина луксозен Hyundai
Технически характеристики Genesis G90

Дължина: 5205 мм
Широчина: 1915 мм
Височина: 1495 мм
Междуосие: 3160 мм
Маса: 2420 - 2595 кг.
Обем на багажника: 484 литра

Снимки: Hyundai

Тагове: genesis g90
0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    Добър е Хюндая, карал съм по стар модел, но да се сравнява с S класа е най-малкото смешно...
  • #11
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хюндай и лукс са оксиморон. Както Фоксваген и лукс. Няма как от масова марка, гонеща брой продадени автомобили да търсиш лукс. Да, може да се постараят малко повече в някой модел, да му сложат повече кожа, апликации, дърво, хром и др. подобни, но това едва ли автоматично ще го направи луксозен. Луксознита автомобили са един от най-консервативните класове. Трябва да имаш име и да докажеш, че е лукс. Хюндай, ако искаха да успеят с този модел, да бяха създали луксозен бранд и да продават лукс!
  • #10
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Хюндай ( преди 8 години )
    Щом така мислиш ок , аз ти казвам от опит че возията между старото и новото поколение е много различна... много по мека е возията на новото двигателя е същият но определено се справя по-добре от старото 0-100 може би заради по-добрата си аеродинамична форма и е по леко със 100 кг
  • #9
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Харесва ми повече от мерцедеса от долната статия.
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    :( ( преди 8 години )
    "Върховият мотор е V8 GDI с мощност 308 к.с."Определено изостават сериозно от конКуренцията, щом най-мощният им мотор е около 300к.с. при 2.5тона тегло!
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами дизел?
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До хюндай ( преди 8 години )
    разликата между двете санта фе-та е в шаренийки, бутончета и пластмаси. иначе в мотори и ходова част са едни и същи, както и като усещане на пътя.
  • #5
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Хюндай ( преди 8 години )
    Санта фе 2011 до 2014 , от 2014 карам 2013 Санта фе новото поколение и разликата е от тук до космоса межуд двете...
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    до Хюндай ( преди 8 години )
    Само за протокола: След Файтон 2009 и Ес 2006 би ли ни казал какви 2 Хюндая си карал!?
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    иваН ( преди 8 години )
    И тоя модел ще остане в историята като sonata и XG за цени около 100000 лева едва ли ще има много фенове