IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на BMW критикува Tesla

Според Харалд Крюгер технологиите на производителя на електромобили са опасни за хората

Шефът на BMW критикува Tesla

Сериозна критика към ръководството на Tesla Motors отправи президентът на BMW Харалд Крюгер. В интервю за Handelsblatt шефът на баварската марка обвини американците, че част от технологиите в техните автомобили са опасни за хората.
Шефът на BMW критикува Tesla
Според Крюгер в Tesla са избързали с пускането на програмно обезпечение за автопилота в своите модели и технологията няма как да се справи с някои ситуации, които възникват на пътя по време на движение.

„В индустрията с приложения за мобилни телефони можеш да си позволиш да пуснеш приложение, което е готово на 70-80% и след това да продължиш да го усъвършенстваш в зависимост от желанията на ползвателите му. Това обаче е напълно неприемливо по отношение на безопасността на автомобилите”, коментира Крюгер.

Босът на BMW бе категоричен, че в компанията му са готови с технология, която може да управлява автомобила при скорост до 120 км/ч. За разлика от Tesla обаче, баварците не мислят да я пускат в серийно производство, докато не бъдат отстранени всички „бъгове” и недостатъци.

На свой ред от калифорнийския производител на електромобили обявиха при представянето на новата програма за обезпечение на автопилота, че тя не може да бъде използвана при лошо време, както и при липсата на пътна маркировка.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дървен философе,някой карал ли те е да се доверяваш на нещо?Първо беше бета версия, а после се оказа, че не е. Сега пък той философа не искал да се доверява на нещо! Ами недей бе! Хората са го направили, а ти ако искаш го ползвай, ако искаш недей! И кво викаш, като свърши маркировката и колата те праща в някое дърво?! Ти наистина си много зле. Поне се запознай какво се случва, когато ти свърши маркировката, а не да плещиш простотии!
  • #13
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Фактите ( преди 10 години )
    Тесла правят загуба от 4000 долара на всеки продаден автомобил... Кога да чакаме фалита? Единствените, които печелят е фирмата, която прави батерийте.
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    BMW Driver ( преди 10 години )
    Колко Тесли преброихте днес в София? Нито една, а колко БМВ-та? Поне 30! Толкова по въпроса.
  • #11
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Вурстовете направо пускат софтуери-трепачи, дето и най-големите измамници да им завидят!Ама и бенвето има много хляб да яде докато премине от 333-турбодизеляците към истинските електрически коли!
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Софта на Тесла си е официална, а не бета версия дървен философе! Хората са дали указания кога да се ползва и кога не. Ако го ползваш, когато не трябва е на твоя отговорност." Пра си - те в магазина и пистолет ти продават и дали ще гръмнеш някой си твоя отговорност. Естествено че не е бета версия, но да се довериш на софтуер, която може да те блъсне в мантинелата, когато неочаквано за теб свърши маркировката, или пък е поставена неправилно за мен си е близо бета версия.
  • #9
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айде точно пък немците да не говорят за автомобилен софтуер, че още помним VAG/BOSCH какво сътвориха.
  • #8
    10 rate up comment 9 rate down comment
    .. ( преди 10 години )
    Смешно хвани си прочети сам нали си голям читател и разбирам и виж за мерцедес 280ТЕ и бмв 520h.А това за щати съм го чел 2006-7 година не ми е приоритетно да помня кой са била а самия факт.А ти задавал ли си въпроса защо немците наблягат на мощни автомобили и все още държат на бензина? започни с това кой са хората с парите и какво карат много богатите хора?
  • #7
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти като четеш много, къде прочете, че версията на софтуера е бета? Да не би да можеш да четеш между редовете? Софта на Тесла си е официална, а не бета версия дървен философе! Хората са дали указания кога да се ползва и кога не. Ако го ползваш, когато не трябва е на твоя отговорност.Все едно да ползваш летни гуми зимата и да обвиниш производителя на гуми, че изделията му не стават и са опасни, без да си спазил препоръките, кога се ползват зимни и кога летни гуми.
  • #6
    41 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе вие четете ли статията или само заглавията?! Прадават ти кола, която има втопилот, ама той не може да се ползва ако има мъгла или ако няма маркировка, вече има инциденти със пострадали хора заради тази система. Ако разбирахте от програмиране, щяхте да знаете че бета версия на софтуер от който ти зависи живота не е допустим.
  • #5
    16 rate up comment 9 rate down comment
    до: .. ( преди 10 години )
    ей лъжльо, я кажи в кои щати пожарната ползвала А и Б класи на водород! Кажи да чуем ***!А знаеш ли, че техните модели са били експериментални и са се провалили тотално, защото *** немски *** са решили да горят водорода, а така не се прави. Вземи прочети малко за водородните автомобили, че се излагаш! Хайде за хибридите никакъв те няма, но за водородните поне се осведоми. Виж японците каква технология ползват и е сравни с допотопната немска, за да разбереш немеца колко е зле!