IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi посочи виновника за Дизелгейт

Компанията уволни главния си инженер Улрих Хакенберг

Audi посочи виновника за Дизелгейт

Главният инженер на Audi Улрих Хакенберг бе посочен от ръководството на компанията като главен виновник за скандала с манипулираните дизелови двигатели. 65-годишният експерт бе освободен след повече от 30 години работа в концерна, съобщава Ройтерс.
Audi посочи виновника за Дизелгейт
Снимка: Ройтерс

Облаците над Хакенберг се сгъстиха още през септември, когато избухна Дизелгейт. Резултатите от вътрешното разследване са доказали вината на специалиста, който официално е бил уволнен в четвъртък, се казва в съобщението.

Хакенберг е инженер-конструктор по образование, а кариерата си във Volkswagen AG започва като ръководител на работна група. Постепенно изкачва всички стъпала и стига до топ мениджър, който отговаря за главните проекти на компанията. Сред тях е и разработката на двигатели, така че именно Хакенберг бе сред първите заподозрени за екологичния скандал.

Преди Хакенберг концернът бе напуснат от други основни фигури – бившия генерален директор Мартин Винтеркорн, президента на Skoda Винфрид Фаланд и главния дизайнер на Volkswagen AG Валтер да Силва. Мястото на Хакенберг ще бъде заето от неговия заместник Щтефан Кирш.

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #9
    16 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Един мениджър е знаел, а останалите по- големи и по-малки мениджъри, не са знаели, аха а ние пасем трева, Тия от VW тотално се оляха да вземат целият свят за балъци! Тотално арогантно поведение на монополист. Не е нещо не виждано.
  • #8
    30 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хайде кажи как правят автомобили японците че явно вече не издържаш.Кажи похвали ги.Кажи и за ръждата 2-3 добри думи,че още я уважават и за гадната пластмаса вътре или там за едни дефектни възглавници кажи дето убиха доста хора.
  • #7
    14 rate up comment 22 rate down comment
    Дошо до първи аноним ( преди 10 години )
    Аз за това им викам СОЦваген.Едно от нещата де, иначе са много.
  • #6
    21 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За кyхата немска форумна лейка еврочиновниците му били виновни,че до сега пишеха закони толериращи дизелите и прикриваха ВАГ във всичките им далавери,номера и измами.Да наистина са виновни за това,че толкова дълго време прикриваха немските мошеници.Дори и сега го правят.Немското лоби в европарламента върши всичко това.Вместо да се учат от японците как се правят автомобили те им налагат мита,за да могат да си продават нафтовите печки.
  • #5
    30 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вината е в *** еврочиновници които просто съчиняват закони и правила по екология нямащи нищо общо с реалният свят.Повечето от тях дори нямат представа за ДВГ просто са им казали,че автомобилът е нещо вредно защото отделя CO2 това трябва да се ограничи защото е вредно за планетата.Работата е ясна-юруш към ел автомобилите.След това ще се сетят,че и те са вредни заради батериите.И пак наново безумията...
  • #4
    14 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дали корабът не започна да потъва?
  • #3
    16 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма да обиждате ауди и хората с ауди! Това са най качествените хора! Също като колите си качествени!
  • #2
    29 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Шефа е знаел, а заместника му - не? Да бе.
  • #1
    36 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е като другарски комунистически съд. Ако няма виновен да се назначи такъв. Всички в компанията са знаели какво се прави, а сега си измиват ръцете с този или онзи. Продължават с хитрите си комунистически номера да заблуждават, че виновните ще ги накажат. Цялото ръководство на ВАГ е за уволнение, а бабето Шмеркел е за съд, защото ги е прикривала и е лобирала за селската марка. Всъщност на съд трябва да отиде цялото ВАГ ръководство. Това са убийци!