IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz

Доработеният от Overdrive седан E60 AMG е произведен в само 126 екземпляра

Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz

След като неотдавна българското ателие Overdrive показа преобразена Toyota Hilux с 6 колела, сега наред е редкият Mercedes E60 AMG.
Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz
Автомобилът е произведен в къса серия от само 126 екземпляра, като затова тунинг майсторите са предпочели да го запазят в максимално оригинален вид. Те са приложили реставрация, въздържайки се от обичайното мащабно тунинговане.

Произведеният през 1993 година екземпляр, който впрочем има изминати само 100 000 км, е пристигнал в почти отлично състояние в ателието на Overdrive. Българските майстори са го пребоядисали и са подменили всички гумени уплътнения, като също така са поставили по-мощна спирачна система, заета от модела S55 AMG (W220). Двигателят и трансмисията не са подлагани на преработки.
Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz
Леки подобрения са нанесени и в интериора, където виждаме облечено в кожа табло, решен в алкантара таван и нова кожена тапицерия. Декоративните махагонови елементи пък са заменени с такива в лъскаво черно.

От информацията не става ясно дали автомобилът е предназначен за продажба. По-рано специалистите от Overdrive реставрираха Mercedes-Benz 280SL и Jaguar XJ220, като цената на британската легенда бе 400 000 евро.
 

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Заглеждали били хората! Ами ще заглеждат. То ако изляза по улицата сега с каква да е кола от 1920г., ще ме заглеждат още повече, но това не означава, че е защото колата е много хубава, а защото и двамата с нея ще изглеждаме като прелетели от миналото. Какво ви става, бе хора! Новите Мерцедеси, както и всички останали нови модели, са разбира се, много, много, много по-хубави... В абсолютно всяко отношение! Не се халосвайте! Колите трябва да се купуват НОВИ!
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Този Мерц ще го карам както и когато си искам и ГРАМ няма да ми пука, дали някой ще ме види! Аз си купувам колата АЗ да я карам, не хората да ме гледат! Ако мога да си позволя такава кола, какво ще ми пука за хорското мнение?
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Един от доскоро любимите модели на мутреещите се батки! Никога не съм ги харесвал тея кютуци, предпочитам хот- хеч...но това си е до стила на каране...с тоя мерц, трее се кара с не повече от 20 по улиците, та да те видят всички!
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    А така ли?То някъде има и Москвич, който ще ме надживее ама какво от това?
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Пора ( преди 9 години )
    ДошоДоше, тая кола ще те надживее поне по две - от мен да знаеш - и ще е по-скъпа от всичко което ще си изработил за жалкото си съществуване...
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до Triforce ( преди 9 години )
    Пак казвам не ме разбирай погрешно Купето беше много по престижно и качествено от фиата и определено се заглеждаха хората много по него( все пак беше черно широка лайса със сива кожа вътре). Сега като се замисля и демаража на мерца беше бавен беше с м102 мотора и с автоматика му беше тегаво да се набира докато фиатката само 90 коня се стрелкаше по светофарите. Абре различни неща сравнявам ,но пак казвам просто 124 е жесток модел еталон за едни отминали времена.
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до Triforce ( преди 9 години )
    Ще прощаваш ,но е архаичен чепела. По същото време в което имах 124-ката имах и едно фиат Типо, е повярвай ми във фията се чуствах в по-съвременна машина. Не говоря за качество и возия ,а за актуалност на модела еми казвам ти във Мерца единствено имаше ел седалки и подгрев в повече ,а типото беше къде къде по-нисък клас и пак имаше в повече щупещ волан и борд комп,а дигиталното табло и светещите лосчета радваха много. Слагал съм ролетка от уплатнение до уплатнение и фиата беше на същата ширина.
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    добре му го каза
  • #7
    16 rate up comment 22 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Много били здрави двигателите на тия веялки, ами нормално, при 36к.с от литър и обороти като на чекрък какво да му стане?
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Нищо и няма на ретро визията!Моята 140-ка я заглеждат много повече, отколкото на баща ми новото BMW F01. Сам си прави изводите. Вярно, 124-ките бяха масовки, но до 5 години, като поизчезнат от пазар и ще ги гледат като космически кораби, ще видиш! Ако мога да си купя нова W140 от магазина, без да и сменят нищо по интериора и купето, само с нов, по-икономичен мотор и нова кутия, ще си я купя с ОГРОМЕН КЕФ, да знаеш!