IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридът Audi Q7 стартира от 80 000 евро

Предлага 373 к.с. при среден разход от 1,7 л/100 км

Хибридът Audi Q7 стартира от 80 000 евро

80 500 евро е началната цена на Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro в Германия, съобщават от базираната в Инголщат компания. Продажбите на модела стартира през пролетта на 2016 г.
Хибридът Audi Q7 стартира от 80 000 евро
Снимка: Audi

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro може и да изглежда идентично с останалите модификации на популярния SUV, но се различава силно от тях, тъй като представлява хибрид - дизел-електрически хибрид.

Задвижващата система съчетава 3.0-литров V6 турбо-дизел (258 к.с. и 600 Нм) и електромотор (127 к.с. и 340 Нм). Трансмисията е 8-степенна, а задвижването - quattro.

Общата мощност на хибридния агрегат е 373 к.с. и 700 Нм, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 6 секунди и развиване на максимална скорост от 225 км/ч.

По-любопитен обаче е средният разход, обявен от Audi - едва 1,7 л/100 км в смесен режим. Вредните емисии на СО2 са също впечатляващи - 46 гр/км.

Агрегатът работи с литиево-йонни батерии с капацитет 17,3 кВт/ч, които позволяват преход на електроенергия от около 56 км. Общата автономия на модела с пълни батерии и резервоар е около 1400 км. В зависимост от вида на мрежата, към която е закачен автомобилът, акумулаторите могат да се зареждат за около 2,5 часа.

В стандартното оборудване на струващият 80 500 евро автомобил са включени LED предни светлини, напълно дигитални уреди в салона и др. Срещу доплащане могат да се поръчат матричните LED фарове, аудиосистема Bang & Olufsen с 23 говорителя и много други.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro е предназначен главно за пазарите на Европа. За Азия и Северна Америка германската компания е подготвила бензин-електрически хибриден вариант на Q7. Той използва 2.0 TFSI двигател и електромотор, които развиват обща мощност от 367 к.с. и максимален въртящ момент от 700 Нм.

Тагове: Audi Q7 audi q7 e-tron
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до един ден ( преди 10 години )
    Бате, как ги сътвори толкоз глупости? Да не си прегорил двата си неврона от много мисловен напън?
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    none ( преди 10 години )
    80К евро за този автобус ;))). Със сигурност ще има луди които ще ги дадат. Иначе бърз преглед на TUV класацията показва сериозно пропадане на ФВ в последните 2-3 години. Шкода Октавия например е изпаднала с 50 места ...
  • #19
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    при среден разход от 1,7 л/100 км Тиа вурстове вече и за разхода на масло/100км взеха да лъжат!
  • #18
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако някога някой Дошковец се качи на такъв дзвер ще си помисли, че е на 7-то небе!
  • #17
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Гошо ( преди 10 години )
    Джапанките нямат среден разход, при тях всичко е неоправдан разход и най-вече закупуването на жълтурски прогнил кашон!
  • #16
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ...при среден разход от 1,7 л/100 кмСреден разход на какво?Най-вероятно на масло е като гледам, но нищо чудно да е и антифриз. ВАГонетките обичат да го мешат с маслото. Това им е запазена марка + останалите проблеми, а те не са никак малко.Само се питам, откъде намериха тези пари, за да продължават с елементарната си и евтина пропаганда? Хората вече не им вярват никак, а те продължават да лъжат, мамят и манипулират! Пълни нещастници!
  • #15
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    .. и 12 бона после за нови дюзи. Алуди за луди!
  • #14
    16 rate up comment 3 rate down comment
    ргге ( преди 10 години )
    За България такъв модел напълно се обезмислящ.99% от хората, които могат да си го позволят, ни най-малко им пука за околната среда и разхода.Просто в България хората, можещи да отделят толкова много пари за автомобил са забогатели по бързата процедура, познавам хора, които толкова бързо спечелиха, че от голф 3 се качиха на чисто нов каййен и рейндж ровър, как се чака такива хора да етиката и поведението на един западноевропейски бизнесмен например.
  • #13
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    80K евро, това майтап ли е?
  • #12
    13 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Какъв невероятен дизел не покриващ еко нормите. Просто не мога да ги нахваля колко изпаднали технологично са швабите.