IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hennessey представи новия световен рекордьор

Очаква се тази версия на Venom GT да развива 450 км/ч

Hennessey представи новия световен рекордьор

Американската компания Hennessey Performance Engineering разкри подробности за нова версия на хиперколата си Venom GT, която трябва да се превърне в най-бързия сериен автомобил на планетата.
Hennessey представи новия световен рекордьор
Машината ще бъде представена официално на стартиращото днес изложение SEMA в Лас Вегас. Тя е получила допълнителна мощност от 207 к.с. в сравнение с досегашния вариант, може да работи на биоетанол E85 и да развива максимална скорост от 450 км/ч.
Hennessey представи новия световен рекордьор
Хиперколата е оборудвана със 7,0-литров туин-утрбо V8 мотор, при който мощността вече достига 1451 к.с., но теглото си остава същото – 1244 кг.

От 0 до 96 км/ч Venom GT ускорява за 2,4 секунди, до 160 км/ч – за 4,4 секунди, а до 320 км/ч – за 12,8 секунди. Разстоянието от ¼-миля машината изминава за 9,4 секунди, като в края на отсечката развива 268 км/ч.

Досегашният Venom разполагаше с 1244 к.с. и през февруари тази година успя да развие скорост от 435,3 км/ч на полосата на космическия център „Кейп Канаверал”. Това е с 4 км повече от постижението на Bugatti Veyron Super Sport. Резултатът обаче не бе признат за световен рекорд, тъй като по правилник той трябва да бъде постигнат и в двете посоки на трасето.
Hennessey представи новия световен рекордьор
Затова сега в Hennessey са амбицирани новата версия на колата им да достигне до 450 км/ч и да стане „най-бързият сериен автомобил на света”. След Venom GT ще се появи и модел под името F5, който трябва да развие 466 км/ч.
Hennessey представи новия световен рекордьор
В компанията предвиждат да построят 4 бройки от Venom GT през 2016 г. Всяка една от тях ще струва над 1,2 млн. щатски долара.

Снимки: Hennessey

Тагове: hennessey venom gt
0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Със сигурност колата е супер, може и да не е по-бърза от Вейрон, но и да е почти колкото Вейрон е супер. Спартанския интериор да не ви притеснява, това се прави, за да е олекотена максимално, всякакви допълнителни екстри утежняват колата. Повярвайте ми човек, който си купува кола да вдига 450км.ч. не го прави заради телевизора вътре или подгряващи седалки с масаж и вентирация. А го прави заради тръпката да усетиш, това което малцина са усетили скорости близки до 400-те км.ч.
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Франсето ( преди 10 години )
    "..Хммм, това как изглежда отвътре май не е толкова важно в този случай :) Така да се каже таргета е друг на това проектче.."За 1.2 МИЛИОНА ДОЛАРА не е важно как изглежда? Ха-ха..извинявай "тузар", Бугатито е много ама много повече кола отвсякъде, в МЕГАНА Е ДИГИТАЛЕН СКОРОСТОМЕРА, не от ЛАДА 2107, вижте РАДИОТО НА ТОВА ГОРЕ..да се смееш ли да плачеш ли..не знам!
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    това и Вейрон си приличат по това че са някъде по върховете на индустрията. но не могат да се сравняват освен от пъпчиви тинейджъри
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хммм, това как изглежда отвътре май не е толкова важно в този случай :) Така да се каже таргета е друг на това проектче. Иначе относно Мегана, французите най-много да докарат същият жълт цвят :-), това би било единственото общо нещо с тази кола.
  • #1
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И тази пластмасова кола я сравнявате с Бугати?! 1.2 млн. щатски долара за кола приличаща на Лотус, един МЕГАН RS изглежда по добре отвътре....