fallback

Volkswagen загуби лидерската си позиция на пазара

За първите 9 месеца на годината първенец по продажби е Toyota

Скандалът с дизеловите коли на Volkswagen AG оказа влияние на представянето на концерна на световните пазари, предава Bloomberg. Германският производител загуби лидерската си позиция, отстъпвайки я на японската Toyota Motor Corp. Снимка: Ройтерс Концернът Volkswagen AG стартира годината със сериозен ръст, като оглави класацията по продажби в света за първото полугодие на 2015 година. Резултатът за първите 9 месеца на годината обаче е по-слаб от този на Toyota Motor Corp., която излиза начело. Продажбите на японския автомобилен гигант достигат 7,49 млн. автомобила, докато при Volkswagen AG наброяват 7,43 млн. И при двете компании е отбелязан спад от 1,5% за периода, сочи информацията на Bloomberg. Третото място е за концерна General Motors, който съобщи за 7,2 млн. продажби. Прогнозите на анализаторите за последното тримесечие са за по-сериозен спад при реализациите на Volkswagen AG. Все пак изнесените днес данни обхващат продажбите на концерна до края на месец септември, а дизеловият скандал избухна в средата на същия месец. Освен това германският концерн спря продажбата на засегнатите си дизелови модели, като е изправен и пред скъпа сервизна акция, засягаща 11 млн. коли в света. Ситуацията се усложнява и от факта, че продажбите на Volkswagen AG на най-големия пазар за компанията - Китай, отбелязват спад от 7,4% за периода януари-септември 2015 г. "Toyota ще бъде номер 1 през тази година", категорични са анализаторите на базираната в Япония компания Advanced Research. "Volkswagen е изправен пред сериозен скандал в Европа и САЩ, а продажбите на компанията в Китай спадат", аргументират се специалистите. 

Тагове:
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нали пишеше рядко бе ВАГ!Нещо пак бързо се разписа тук, а? Пишеш си и си отговаряш. За такива, като теб нали знаеш, че има здравни пътеки, които водят към едни весели здравни заведения. Твоят случай е точно такъв. Видя ли как веднага пак излязаха лъжите ти наяве. Поне не споменавай, че пишеш рядко тук, защото всеки знае, че денонощно пишеш. Нямаш почивен ден или както старите хора казват:луд умора няма! Искал данни смешкото, но твърди, че от ФАК по-чисто няма. Еми намери си ги бе смотльо!
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    "примерно умищия им мап - като изпреварваш и внезапно загубиш мощност и те залепи камиона от насрещното не би трябвало да е виновен шофьора ... ама при ВАГ Е"И кога това! Карам различни ВАГ, вече 13г и никога не съм имал проблем с МАП-а. Ти се пънеш по форумите да пишеш тъпотии
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Защо ли Комън Реила японците първи го внедриха, а не са глупавите вурстове!"Кога бре! Първо е внедрено серийно на Ланча и МерцедесИмат една умряла фирма Исузу за дизели и дотам! Останалите купуват от тях или европейците...Нисан - РеноМитсубиши - доскоро ВАГ Мазда - ИсузуКИА - Исузу и те така...
  • #20
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Дай ги тука данните:- маса на двигателя с агрегатите в кг- цена на производство в САЩ в $- отделяни азотни оксиди в микрограм/кмТова ако изобщо им намериш двигатели под 2,5 литра - говорим за МАЛКИ дизели!И да не забравиш да обясниш защо не са изместили ФВ на пазара, щом били ПО-не-знам-кво-си ...
  • #19
    Скруч МкДак ( преди 9 години )
    "ФВ поне не е падал толкова ниско."Мислиш ли? Той така е паднал, че е възможно и въобще да не се възстанови. Нищо чудно след не много време Хюндай-Кия да ги измести от второто място. Това умишлено да пуснеш автомобили, които изключват газопречистването си е върха на наглостта, не знам кои потребители ще им имат доверие вече. ..
  • #18
    до Анонимен ( преди 9 години )
    "всички останали манипулации да им изкарат - дефекти в автомобили, които освен, че струват скъпо на хората и са опасни"Говориш за Тойота, нали?Те се скъсаха от дела и връщане на коли заради какви ли не части-***, колко пъти вече... Даже президента на Тойота го викаха в американския конгрес да му дърпат ушите...ФВ поне не е падал толкова ниско.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не, не вярвам, че Мазда имат по-чист дизел без урея, при тези размери и цена!Нали се сещаш, че никой не го е.е в какво вярваш и в какво не. Хората са ти дали техническите данни на колите си, а ти си вярвай в Дядо коледа и Снежанка, като искаш. Значи на Мазда не вярваш, а на вурстовете вярваш! Интересно! А това, че не пишеш често, нямаше нижда да го споменаваш. Много добре се вижда, че си форумната ***. Не можеш да заблудиш никой! Бъди сигурен!
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе то беше ясно, че все някога ще излезе много лошо наяве някоя от манипулациите на тия глафони. Сега следват всички останали манипулации да им изкарат - дефекти в автомобили, които освен, че струват скъпо на хората и са опасни - примерно умищия им мап - като изпреварваш и внезапно загубиш мощност и те залепи камиона от насрещното не би трябвало да е виновен шофьора ... ама при ВАГ Е! Закривай ги тия смешници и да живеем в по-чист свят.
  • #15
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Не, не вярвам, че Мазда имат по-чист дизел без урея, при тези размери и цена!Иначе щяха да изместят ФВ, който има 60% от пазара в САЩ, а при най-малките направо 100%?(И ме бъркаш с някой, пиша рядко, ама като сложа ник не остава място за адресата)
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, най-чистите дизели без инсталации с впръскване на уретра и т.н. са на ФВ!Ти чувал ли си за фирмата Мазда? А знаеш ли какви дизели прави? Хайде погледни ги сега *** и ела пак да кажеш, че вурстовете правели най-чистите дизели без впръскване на урея! Как не ти омръзна всеки божи ден да доказваш колко си глупав, невеж и необразован. Поне вземи малко почети, за да не ти личи, чак толкова! И понеже техните са много чисти и решиха да ги допречистят софтуерно, нали! Т***пак!
fallback
Последни