fallback

Volkswagen загуби лидерската си позиция на пазара

За първите 9 месеца на годината първенец по продажби е Toyota

Скандалът с дизеловите коли на Volkswagen AG оказа влияние на представянето на концерна на световните пазари, предава Bloomberg. Германският производител загуби лидерската си позиция, отстъпвайки я на японската Toyota Motor Corp. Снимка: Ройтерс Концернът Volkswagen AG стартира годината със сериозен ръст, като оглави класацията по продажби в света за първото полугодие на 2015 година. Резултатът за първите 9 месеца на годината обаче е по-слаб от този на Toyota Motor Corp., която излиза начело. Продажбите на японския автомобилен гигант достигат 7,49 млн. автомобила, докато при Volkswagen AG наброяват 7,43 млн. И при двете компании е отбелязан спад от 1,5% за периода, сочи информацията на Bloomberg. Третото място е за концерна General Motors, който съобщи за 7,2 млн. продажби. Прогнозите на анализаторите за последното тримесечие са за по-сериозен спад при реализациите на Volkswagen AG. Все пак изнесените днес данни обхващат продажбите на концерна до края на месец септември, а дизеловият скандал избухна в средата на същия месец. Освен това германският концерн спря продажбата на засегнатите си дизелови модели, като е изправен и пред скъпа сервизна акция, засягаща 11 млн. коли в света. Ситуацията се усложнява и от факта, че продажбите на Volkswagen AG на най-големия пазар за компанията - Китай, отбелязват спад от 7,4% за периода януари-септември 2015 г. "Toyota ще бъде номер 1 през тази година", категорични са анализаторите на базираната в Япония компания Advanced Research. "Volkswagen е изправен пред сериозен скандал в Европа и САЩ, а продажбите на компанията в Китай спадат", аргументират се специалистите. 

Тагове:
fallback
  • #13
    до Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Да, най-чистите дизели без инсталации с впръскване на уретра и т.н. са на ФВ!Канцерогенността явно не е проблемът, понеже трафикът на дизел в САЩ е само 1%, нито раково болните растат особено, но затегнаха нормите в пъти, точно според успехите на ФВ в новите дизели - вдигаха му летвата докато се препъне - това е.
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "изкуството е да направиш чисти МАЛКИ, ЛЕКИ, ЕВТИНИ дизели, а там ФВ са ненадминати, затова властите в САЩ ги посякоха."Чисти ли каза? Ха-ха-ха, затова ли ще плащат милиарди глоба, защото са "чисти". Даа, страшно "чисти" канцерогенници са, ненадминати при това.
  • #11
    до Дишо ( преди 9 години )
    "Американците не могли да правят дизели!?Ти за Къминс чувал ли си бе?"Абе говоря за МАЛКИ дизели, за леки коли!При колички от сорта на Джета/Пасат германците от ФВ и Опел(там Шевролет) са 100%ов монополист в САЩ!Големите дизели имат скъпи, тежки, харчещи гориво очистващи инсталации - изкуството е да направиш чисти МАЛКИ, ЛЕКИ, ЕВТИНИ дизели, а там ФВ са ненадминати, затова властите в САЩ ги посякоха.
  • #10
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Как да не правят дизели американците.Правят и даже ги слагат на пикапите си.На Додж Рам примерно слагат Къминс дизел 6,7 литра,6 цилиндъра.И тоя мотор покрива всички еко-норми за .... 1901 година.И пуши малко по-малко отколкото когато бай Колю казанджията гори гуми в градината.А японските дизели не цапат със сажди и окиси.Те изхвърлят само рози и Шанел 5.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко трябва да си ограничен, за а кажеш, че американците не можели да правят дизели. Хората правят едни от най-добрите такива, но ги слагат на превозни средства на които трябва и такива, които няма да ти тракат и цапат под носа в града. Същият профан ВАГинист разправяше, че и Японците не можели да правят дизели. Защо ли тогава, най-добрите дизели са японските. Защо ли най-големият производител на дизели е японска фирма. Защо ли Комън Реила японците първи го внедриха, а не са глупавите вурстове!
  • #8
    Дошо до до :) ( преди 9 години )
    Американците не могли да правят дизели!?Ти за Къминс чувал ли си бе?
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лелее, направо им треперят гащите на американците от задаващата се лавина от технологично напръднали канцерогенни тракалници на вагонетките. Цял 1% от пазара бяха завладели, аха да фалират всичките американски производители. Ха-ха-ха, и си верва ***, а?
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лично Обама, заедно с ЦРУ, ФБР, НАСА, НАТО, полицията и всички, които се сетите, вечер тайно са ходили да монтират софтуера, който *** в каруците на ВАГ. Форумните ВАГинисти са ги видели и сега вече са разкрити тези лоши американци, които така подло им подляха вода на ВАГ, за да не станат първи и за да не научат хАмериканците да карат дизел. Цялата далавера е разкрита. Даже и в гейРопа са идвали и тук да ги монтират тези неща в колите им и в Австралия и навсякъде. Конспирацията е разкрита.Край!
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    ФВ никога не са били на първо място. Тази партенка е премятат всяка година и си правят реклама. В междинните резултати през годината все тръбят, че са станали първи, а накрая на годината се оказва нещо съвсем друго. Продажбите се мерят на година, а не на 3-месечие, полугодие, 9-месечие, седмица или 10-дневка. Това мерене е направено точно от ФВ, за да могат непрекъснато да си правят реклама, как видите ли са първи. Та те никога не са били първи, но не спират да тръбят. Представям си, ако станат!
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    САЩ са вкарали агенти под прикритие във VAG и са инсталирали тайно един софтуер и така...Горките честни вагенисти, как подло бяха измамени от американците, които не умеят да правят дизели. Ох, олекна ми, всичко е разкрито.
fallback
Последни