fallback

Subaru Levorg не се съобразява с тенденциите

Тествахме новото спортно комби на японската марка

Тагове: subaru levorg
fallback
  • #15
    до: Субару ( преди 8 години )
    продължениеСуби е нишов клас автомобили, а не масов. това е едно от нещата, които харесвам. Другото е, че са различни от останалите и винаги познаваш коя кола е Суби. Надеждни са, здрави, корави и най-важното им качество е, че са високо проходими. Наистина са такива и много трудно ще те оставят някъде на пътя, защото не могат да преминат. Хубавото е че ги правят в Япония, а не някъде другаде. 100% японско качество. Мога още много да ти пиша за марката, която, както виждам никак не познаваш...
  • #14
    СКЪПО ( преди 8 години )
    ОЩЕ 7 бона и бмв 320i комби 184 коня! нема начин да предпочета това шумно комбЕ
  • #13
    до: Субару ( преди 8 години )
    Аман от такива псевдо-фенове. Сигурне съм дори, че нямаш и никога не си имал Субару. 3 коли са минали през ръцете ми от тази марка и съм и голям фен, но няма как да съм фен тип кон с капаци, като немските фенове, които от немското друго не признават. Колкото и добра марка да е Субару си има и своите недостатъци, които няма как да знаеш, намеквайки ти по-горе защо. Обезшумяването, високата цена,разхода на гориво за някой модели,а в последно време и надеждността по отношение дизелите и 2,5 боксера
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Егати красотата, влюбен съм в тази кола. Много ми харесва, дано да мога да си я позволя скоро. Само ниския просвет ме притеснява, затова засега XV е по добрия вариант, тъй като карам основно градско.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    при върховата версия липсва навигация ? е как така бре хора? и защо пак никой не е написал колко килограма тежи колата? според мен това доста хора ги интересува
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    На 4-та снимка в статията над надписа на капак на двигателя ясни се вижда интеркулера. Само че повечето от пишещите тук не могат да си намерят зад***а дори по карта! Типичните хейтъри, които оплюват нещо преди дори да имат бегла представа за какво става въпрос реално.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Така е, точно под този отвор на по-старите турбо модели е разполеожен интеркулера. Тук сигурно е същото. Казано с други думи не е случайно направен като на някой други марки коли :).
  • #8
    Nev ( преди 8 години )
    Точно отвора на капака е една от отличителните черти на Субару от години! И както ви е казал колегата под мен, не е за украшение, а защото от там се охлажда въздушния охладител. Във версиите СТИ дори там има дюза за впръскване допълнително на вода.
  • #7
    Субару ( преди 8 години )
    След няколко коментара се втрещих: 1-во колата не е евтина, защото е качествена, ако не ви харесва си купете дачия или Great wall. И 2-ро отвора на предния капак, не е гъзария а необходимост, тъй като двигателите са боксерови и отвора служи за охлаждане. Понякога имам чувството че пишете коментари колкото да не заспите...
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    не разбирам, защо не са сложили атмосферката 2.0 с 200 к. с. !? прекрасен и икономичен двигател с отлични характеристики. няма турбота и глупости. максимално опростен и надежден, а карането му е голямо удоволствие. за тази цена, която искат и за това комби, това според мен е правилният двигател. като искат гореща версия и казват, че има гените на сти да му сложат турбина и да го направят 300+к.с. честно казано не бих дал толкова пари за кола с 1,6 турбиниран мотор,освен нисмо с 215 к. с.
fallback
Последни