fallback

Subaru Levorg не се съобразява с тенденциите

Тествахме новото спортно комби на японската марка

Тагове: subaru levorg
fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    55 бона за калпаво копие на Голф комби...! Не, благодаря!
  • #24
    до: анонимен ( преди 8 години )
    Твоя таргет го знаем!Плакати на двойното WC на стената и най-много в NFS да избереш нещо друго от селската марка.
  • #23
    Нев ( преди 8 години )
    Стан, хубаво, че хресваш БМВ, не са лоши автомобили, но преди да почнеш са правиш подобни сравнения като в поста си по-долу, вземи прочети малко за симетричното задвижване на Субару и кави предимства дава, положителните черти на боксеровия двигател, като нисък център на тежестта, по-малко накланяне в завой, естествена уравновесеност, и.т.н, факта, че Субару правят коли с AWD от повече от 40 години в масово производство, и сам ще се усетиш, надявам се, колко несириозно звучиш.
  • #22
    анонимен ( преди 8 години )
    Първата японска кола,която ми харесва като дизайн. Добра линия и комбито не изглежда като пришито. Браво на Субару. Не са ми таргет, но определено радва окото. Едва ли ще има някакъв успех със само един мотор...
  • #21
    Stan ( преди 8 години )
    Az imam BMW3 kombi - 8 godishno, praq 100km za 6.6 seca s gumi 255/18 e zalepenoi za snqg i za asfalt i struva 7k evro...tva subaro e kopie/paste sled 10 god.......kva tehnologiq...kvi hilqdarki...sori za latinicata
  • #20
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    za tezi kinti si vkarvam outback 2015 na malko km ot De! malko sa mnojko za tozi klas 63K...
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като за субару изглежда отлично. Това за разхода на гориво на новите модели - вярно ли е или са приказки на фенове?
  • #18
    Нев ( преди 8 години )
    При дизела имаха съсвсем в началото, модели 2008-***, няколко случая на скъсан колянов вал, който проблем беше много бързо отсранен. От тогава, единственния минус за дизела им, който съм чул от собстевеници, е че филтъра за твърди частици се запушва ако много дълго се кара градско само. Оправя се лесно, като го изпънеш по магистралата за 1-2 часа. А точно 2.5 боксера (СТИ и ВРХ) става два пъти двигател на годината, така че не съм сигурен какво имаш предвид, че бил ненадежден?
  • #17
    Нев ( преди 8 години )
    "Обезшумяването, високата цена,разхода на гориво за някой модели,а в последно време и надеждността по отношение дизелите и 2,5 боксера"Явно си карал по-старите им модели, поне 10-15 годишни, защото специално за разхода на гориво на новите им двигатели си е напълно нормален, срвнен с другите производители, с аналогични двигатели. Освен това, не забравяй, че всички Субита са с постоянно четворно задвижване. А колкото до боксрния дизел, това е един от най-надежните дизели при съвременните коли.
  • #16
    до: СКЪПО ( преди 8 години )
    Я се скрий с тоя баварски кош, който може да те откара само до чалготеката, ако евентуално не е в сервиза!Тук наистина много ограничени същества има. Да ми сравнява той БМВ(Бензин-МаслоВода) с една от най-коравите и високопроходими марки е пълно невежество, липса на обща култура и липса на мисловна дейност.
fallback
Последни