fallback

Subaru Levorg не се съобразява с тенденциите

Тествахме новото спортно комби на японската марка

Тагове: subaru levorg
fallback
  • #45
    И в заключение ( преди 8 години )
    Subaru не се съобразява с тенденциите, а клиентите не се съобразяват със Субару.
  • #44
    анонимен ( преди 8 години )
    "Общо взето това важи за всеки друг автомобил със перманентно AWD турбиниран бензинов двигател, но все пак мерси за "проницателността" да ни покажеш как стоят нещата! :)"Явно този долния под мен не ги знае тези неща щом "да се държи като спортна кола, да копае асфалта и се изтрелва като катапулт!" и "AWD-то предлага удобство, сигурност и икономичност " и трябва да му се обяснят :)
  • #43
    Партиен секретар ( преди 8 години )
    Тия другаре дето аресват тва унифицирано-стандартицирано дървару са 100% от наште ***!
  • #42
    Subarufan ( преди 8 години )
    Това е по-скоро наследника на Легаси Комби, което си беше чудесен семеен автомобил. Интересно ми е, дали Eyesight системата за сигурност е включена в основното ниво на обурдване, или допълнително ще трябва да се доплаща?
  • #41
    Анонимен ( преди 8 години )
    "С този 1,6 няма как да копае асфалта, ще движи прилично и до там. Относно икономичност съм по-скоро скептичен, това 7/100 е добро пожелание, 8/100 може би, но си мисля че ще отиде и нагоре, особено когато се понатовари"Общо взето това важи за всеки друг автомобил със перманентно AWD турбиниран бензинов двигател, но все пак мерси за "проницателността" да ни покажеш как стоят нещата! :)
  • #40
    анонимен ( преди 8 години )
    С този 1,6 няма как да копае асфалта, ще движи прилично и до там. Относно икономичност съм по-скоро скептичен, това 7/100 е добро пожелание, 8/100 може би, но си мисля че ще отиде и нагоре, особено когато се понатовари
  • #39
    Анонимен ( преди 8 години )
    E, СубарО никога няма и да караш, евентуално СубарУ по може! Идеаята на този автомобил е на да се държи като спортна кола, да копае асфалта и се изтрелва като катапулт! Това е комби, със 170 к.ц двигател, койото в същетание със боксерен двигател, да не казвам най-добрата безтепенна кутия на пазара, и AWD-то предлага удобство, сигурност и икономичност. По-спортната версия е 2.0 ДИТ двигателя и 300 к.с, която за съжеление не се предлага в Европа на този етап. По интересно е, дали ще пуснат дизел?
  • #38
    Анонимен ( преди 8 години )
    Никога не съм карал Субаро въпреки ,че ги харесвам.Но с този клиренс едва ли това е колата която ще ме накара да го купя,не мога да схвана идеята комби с ав и малък клиренс и 1,6 мотор.А и цената за това съчетание
  • #37
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не и трябва друг двигател на тази кола-перфектен е този! И само автомат-евала!
  • #36
    Анонимен ( преди 8 години )
    Със сигурност има свойте фенове.
fallback
Последни