fallback

Въвлякоха BMW в дизеловия скандал

2,0-литровият дизел бил 11 пъти над нормата, BMW отрича всякакви машинации

Дизеловият скандал, който разтърси концерна Volkswagen, вече чука на врата на друг голям германски производител - BMW. Автомобили с дизелов агрегат на базираната в Мюнхен компания произвеждат отровни азотни оксиди, които са 11 пъти по-високи от допустимото в ЕС, твърди в днешния си брой германското издание AutoBild. Снимка: BMW Моделът BMW X3 xDrive 20d с 2,0-литров дизелов мотор е бил подложен на тест от Международния съвет за чист транспорт (ICCT), като резултатите са показали, че азотните оксиди са цели 11 пъти над нормата, сочи информацията. "Нашите данни са категорични, че Volkswagen не е единствената компания с подобен проблем", казва пред изданието Петер Мок от ICCT. Но пояснява, че това съвсем не означава, че е използван софтуер за манипулиране на данните. От BMW коментират, че техните автомобили не са оборудвани с подобен софтуер. И допълват, че ще се свържат с ICCT, за да получат подробности за проведеното от тях изследване. Според ръководството на баварците обаче няма да има разлика между обявените досега показатели и тези от тестовете. Заради информацията акциите на базирания в Мюнхен производител поевтиняха с 10% само в рамките на днешния ден, като достигнаха нива от 72.05 евро. Акциите на другия голям немски концерн - Daimler, също се повлияха от общата несигурност в сектора, отбелязвайки спад с 3,5 на сто.

Тагове:
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този скандал няма да промени какво купуват хората. Японските коли са с грозен дизайн и скучни. Това ще си остане така независимо какви газове отделят.
  • #14
    DSF ( преди 9 години )
    И в този ред на мисли..не ви ли се струва как ей тъй от сам осебе си Европата ще го закъса.. и услужливия кравар ще предложи пак на масата търговското споразумение което фрау Меркел вече от немай къде ще подпише..всъщност ще подпише некролога на Европа ънблок.Тия са ни скроили шапката за 80 години напред.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мдаа, японците като разработваха хибриди, *** немски каски пускаха партенки че не ставали и дизелите били по-добри. Наистина ли са били толкова кухи да си мислят че такива плитки лъжи ще минат? То вярно че трябваше 20 години, ама сега точно с 20 години немците са технологично изостанали.
  • #12
    Xexe ( преди 9 години )
    Nemskite injeneri i koli sa prexvaleni.Zakrivai!!!
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    А, щото пък Меркел не я изклати Европа? И точно немското правителство подпомага ВАГ! А сега де?И Пиех например каква фамилия е?..Важното е потребителя да плаща! Пък в кои семейства ще отиват парите е борба на кръв!
  • #10
    Щирлиц ( преди 9 години )
    Не vw и bmw,а Германия е въвлечена в този измислен скандал,правете разлика и мислете с главите си.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Който не слуша американците и не прави каквото те искат, следва това. Мръсни игри и удари под кръста. То е ясно че при всички производители реалните тестове са с разлики от лабораторните, тъй като там се подбират оптималните условия. И това го знаят отдавна, просто сега го използват срещу Германия и Европа. Това го разбраха вече и малките деца.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички дизели за леки автомобили - закривай!, закривай!, закривай!
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Айдеее, германското автомобилостроене в коша!
  • #6
    samo vw ( преди 9 години )
    Ама сам ного гръмотен а!!!
fallback
Последни