IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Renault в сегмент D

Седанът и комбито Talisman се появиха във Франкфурт

Новото Renault в сегмент D

Определено смел ход направи френската компания Renault с премиерата на напълно новите седан и комби Talisman. Автомобилите са позиционирани в сегмент D, където през последните години се наблюдава немалък спад на продажбите. Talisman и Talisman Estate обаче се целят в голямо парче от пая, залагайки на лукс, стил и новаторски технологии.
Новото Renault в сегмент D
Talisman и Talisman Estate, които заместват едновременно два модела - Laguna и Latitude, са базирани на новото модулно шаси CMF, използвано за Espace, Kadjar и Megane. А това им предоставя едновременно ниско тегло, просторен салон, по-голяма твърдост на каросерията и по-нисък център на тежестта.

Размерите на две версии са аналогични - дължина: 4,86 м, широчина: 1,87 м, височина: 1,46 м и междуосие: 2,81 м, което пък е позволило на дизайнерите да интерпретират при комбито същите динамични пропорции, елегантен профил и висока талия, с които се отличава версията седан.
Новото Renault в сегмент D
Дизайнът на Talisman и Talisman Estate демонстрира новата идентичност на Renault с изправено диамантено лого, масивна хромирана радиаторна решетка, атрактивни C-образни LED светлини и стопове, които са също LED и имат 3D ефект.

По отношение на пространството в салона, моделите предлагат водещи обеми в класа, разкриха от френската компания във Франкфурт. При комбито са налични допълнителни 30 мм в областта на главите на пътниците отзад, а багажникът предлага до 1700 литра обем при сгъването на задните седалки. Новост при седана и комбито е също така електрическата пета врата, която се активира чрез движение с крак под задната броня, както и системата Easy Estate за лесно прибиране на седалките.

Говорейки за салона на автомобила, трябва да отбележим и специално разработените седалки. Те предлагат 10 вида настройки, 8 от които са електрически, както и 4-посочно настройване на лумбалната опора във височина и дълбочина, масажна функция, 6-посочно регулируеми подглавници, подгряване, интегрирана вентилация и др.
Новото Renault в сегмент D
Интериорът е обзаведен с дигитални уреди, включително арматурното табло, което представлява TFT дисплей. Инфо-развлекателната система предлага 7-инчов хоризонтален или 8,7-инчов вертикален екрани, които се командват с докосване или чрез контролер на конзолата. Върховата модификация - Initiale Paris, е обзаведена с Améthyste Black екстериорен цвят, пълнозърнеста напа кожена тапицерия и подобрена звукоизолация, благодарение най-вече на ламинираните странични стъкла.

Друга интересна технология при модела е системата 4Control, която позволява и на четирите колела да завиват. Тя се съчетава с активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso. Въпросните режими, влияещи и на работата на волана, трансмисията и спирачките, променят също така атмосферата в автомобила - интериорното осветление (син, червен, сепия, зелен и лилав), видът и цветът на дисплея на приборното табло и звукът на двигателя.
Новото Renault в сегмент D
Гамата от агрегати е представена от два бензинови и три дизелови мотора. Бензиновите са Energy TCe150 (150 к.с.) и Energy TCe 200 (200 к.с.), налични със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Базовият дизел - Energy dCi 110, се куплира с 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител, по-мощният Energy dCi 130 разчита на 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна EDC, а върховият би-турбо Energy dCi 160 е стандартно куплиран с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.

Инженерите на компанията са отделили подобаващо внимание и на системите за сигурност. Сред тях можем да изброим адаптивен автопилот, активна спирачна система, технологията за следене на мъртвата зона на страничните огледала, система за следене лентата на движение, технология за разпознаване на пътните знаци, система за следене на дистанцията до стоящото отпред превозно средство и др. Налични са също така цветен head-up дисплей, камера за движение на заден ход, автоматично включване на дълги и къси светлини на фаровете (AHL), електронна паркинг спирачка и много други.
Новото Renault в сегмент D
Седанът Talisman ще бъде в продажба в Европа в началото на 2016 година, а комбито Talisman Estate ще бъде налично през пролетта на същата година. Цените и динамичните показатели трябва да бъдат разкрити по-късно тази година.

Снимки: Automedia.bg

0 от 500
  • #20
    10 rate up comment 16 rate down comment
    пазарен ( преди 10 години )
    Мястото на рено е отдавна определено от Пазара и то е в групата на дачия, лада, тата и др.подобни.
  • #19
    12 rate up comment 17 rate down comment
    none значи хич! ( преди 10 години )
    явно гусин Госн е изкуглокигал здраво щом се вижда в една група с Ауди и особено БМВами получил е трайни увреждания човека - от системно каране на рено!
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Бляя-Бляя ( преди 10 години )
    В крайна сметка цената ще определи успеха на колата. Около 37 000 за базов модел май ще донесе успех. Да видим.На мен лично не ми допада огромния дисплей защото ми създава асПоциации с електромобил. А това не е. Пък и механика > електроника. Искам хубави копчета и врътки.
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до до none ( преди 10 години )
    Интересен въпрос. Според г-н Гон, конглокентите му са Ауди, БВМ ... Аз не съм специалист, но според мен това би трябвало като модели да са А6 и 5-та серия. Пасата го позиционират в С сегмента, заедно с А4 и 3-та серия. Според мен двигателите които са лансирани за Талисман са за С сегмента. Ако колата беше позиционирана там (т.е. с поне 10 см по-къса и по-лека), според мен предвид добрият интериор и екстериор, имаше всички шансове да се продава добре. За Д сегмента очакванията са други ...
  • #16
    7 rate up comment 13 rate down comment
    рено.БГ ( преди 10 години )
    Бравус на дилърчитътъ! Сички съ мубилизиръхъ дъ бичът минусчитъ на рено-душманити!Саму мойтъ сикретаркъ Меги я нема нещо, ама *** видим нии таа работъ...Насааам народе - койту купи 2 рена получавъ 1 дачия без пъри за тъщътъ!!
  • #15
    9 rate up comment 20 rate down comment
    кривата на провала ( преди 10 години )
    сафран-вел сатис-авантайм-лагуна и сега това недоразумение, наречено талисман!я някой от рено-гурувците тук да каже има ли друга фирма по света с толкова провали в сегмент D?
  • #14
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Така е - това пасатор-подобно недоразумение може да радва само недоразумения като оня Р-ъ Ръ- Съ-3 и производните му!Които, вторачили се в пи*ката на капака, и до днес не разбраха, че се пише конКУРенция!
  • #13
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "zaedno s vazrajdaneto na sportnia Apline predvijdam izklu4itelno svetlo bade6te za Reno"Ти кой беше всъщност, та предвиждаш? Някой гуру на автомобилостроенето или поредния форумен лъв. Бати смешницитеНай-доброто Рено правено според мен досега. Копирано от немците, но е нормално да се копира от най-добрите
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Инвестор бг ( преди 10 години )
    Не искаме да имаме конглокенция.
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до АМ ( преди 10 години )
    Защо наистина k-on-kurentno се поправя на конглокентно?