IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-успешният Hyundai смени поколенията си

Шестата генерация на седана Elantra излиза на пазара

Най-успешният Hyundai смени поколенията си

Hyundai официално представи новото поколение на най-успешния си модел – Avante, който извън пределите на Южна Корея е известен като Elantra. Седанът, заедно с Toyota Corolla и Volkswagen Golf, е сред най-добре продаваните модели на света. До ноември 2014 г. от него са реализирани повече от 10 млн. бройки.
Най-успешният Hyundai смени поколенията си
Шестата генерация на Elantra е с нова геометрия на окачването, като е променено разположението на амортисьорите и пружините. Според представител на Hyundai това гарантира подобряване на пътното поведение и комфорта по време на движение в сравнение с предишното поколение.

Подобрена е още шумоизолацията, намалени са и вибрациите в купето. Това е постигнато благодарение на поставянето на нови чистачки и на увеличаване на дебелината на страничните прозорци. Използвани са и нови изолационни материали в задните калници.

Габаритите на новата Elantra са дължина от 4570 мм, широчина – 1800 мм и височина – 1440 мм. Разстоянието между двете оси е 2700 мм. Така при смяната на поколенията седанът е с 20 мм по-дълъг, с 25 мм по-широк и с 5 мм по-нисък от своя предшественик.
Най-успешният Hyundai смени поколенията си
В Южна Корея новият Hyundai Elantra ще се предлага с два бензинови и един дизелов мотор, всички с обем 1,6 литра. Първите два са с директно впръскване на горивото, работещи по цикъла на Аткинсън. Мощността им е 132 и 149 к.с. Дизелът развива 136 к.с. и 300 Нм.

Бензиновите агрегати се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия или с автомат със същия брой предавки. При дизела е налице 7-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя.
Най-успешният Hyundai смени поколенията си
Седанът ще се предлага с редица технологии за безопасност, сред които са система за екстремно спиране, функция за автоматично превключване на дълги светлини, система за следене на мъртвата зона и за предупреждаване за намиращи се в опасна близост превозни средства при движение на заден ход.

Снимки: Hyundai
 

0 от 500
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    1234 ( преди 10 години )
    Аз други впечатления имам от Хюндай ,последните 10 години качеството им по нищо не отстъпва от дугите масовки и даже надминава доста от тях. За потдържане не мога да говоря, но е факт ,че те първи дадоха 7 годишна гаранция.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Във всички официални сервизи се яде дървото. Майсторите там освен себе си трябва да хранят и админисрация, частите са скъпи и т.н.
  • #2
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щом се продали над 10 млн. бройки и го нареждат до Голф и Корола, значи са намерили правилната формула. Между другото, салона на Астра и Фокус са поне едно ниво под това на i30, а поддръжката им в официалните БГ-сервизи е средно 2.5 по-скъпа от тази на Хюндай.
  • #1
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хюндай-доста здрав автомобил.Но като всеки автомобил си има недостатъци-скъп,скъпа поддръжка в сервиза в България,купето при повечето модели лъха на евтиния и след 2-3 години всичко вътре трака.Новият I40 е страхотен,но добре оборудван с автомат ,и по ДДС е близо 70000 лв.