IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи нов хибрид

Моделът 225xe има 224 к.с., харчи 2 литра на 100 км.

BMW представи нов хибрид

Нов хибриден модел представи германската компания BMW. Автомобилът е базиран на 2-Series Active Tourer, като батериите му могат да бъдат зареждани в електрическата мрежа.
BMW представи нов хибрид
BMW 225xe, каквото е наименованието на модела, представлява най-новата модификация на първия в историята на марката автомобил с предно предаване - 2-Series Active Tourer.

Хибридният агрегат е съставен от 1,5-литровия TwinPower Turbo двигател с три цилиндъра, електродвигател и комплект литиево-йонни батерии.

Бензиновият двигател, развиващ 136 к.с. и 220 Нм, задвижва предните колела, докато електрическият мотор с 88 к.с. и 165 Нм е поставен на задния мост. Тази конфигурация подсигурява задвижване към всички колела, предоставяйки на модела обща мощност от 224 к.с. и максимален въртящ момент от 385 Нм.
BMW представи нов хибрид
На електрическа енергия пробегът достига 41 км., като в този режим максималната скорост е 125 км/час. При пълна мощност ускорението от 0 до 100 км/час отнема 6,7 секунди, а максималната скорост достига 202 км/час. Средният разход на гориво е в рамките на 2,0 - 2,1 л/100 км, сочи официалната информация от BMW.

Зареждането на батериите в стандартен електрически контакт отнема около 3 часа и 15 минути. Налично е и бързо зарядно, при което времето се свежда до малко над 2 часа.

Хибридът BMW 225xe ще бъде наличен на пазара по-късно тази година. Цените на модела в Германия започват от 37 800 евро. 

Снимки: BMW

0 от 500
  • #43
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до: До Начко ( преди 9 години )
    Карам Аурис Хибрид. Защо? Връзка с темата ли намери кой, какво кара? За разлика от теб съм съвсем наясно с хибридите, а ти се излагаш с глупавите си изказвания. Вижда се, че нищо не разбираш, но по всякакъв начин се опитваш да докажеш обратното. Няма как да стане, при условие, че дори не си направил труда да прочетеш малко за тази технология, да прочетеш за хибридите на Тойота, да понаучиш нещо от обща култура. Мантрите за неикономичните, тромави и тежки хибриди отдавна умряха,а ти ги реанимираш
  • #42
    9 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Pravilnoto zaglavie e BMW predstavi nov izkopiran hibrid ot Toyota.
  • #41
    9 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Dobre kopirat ot velikata Toyota,no novia Prius 6te har4i edva malko nad 1 lityr benzin,a bmw 6te imat vreme da razu4avat novite tehnologii oy Japan muhahahahaha
  • #40
    7 rate up comment 1 rate down comment
    do: пффф ( преди 9 години )
    Ти си селския бек с ВАГена, който непрекъснато пита кой какво кара, а самия ти караш умрял стар ВАГен на 13+ години и се правиш на компетентен под всяка статия с хибриди. Искаш снимки на колегите, а ти самият нищо не показваш. Всъщност показа някакъв изтъркан волан на някакъв ФВ от Балканската война. Нито табло, нито нищо. Толкова си задръстен, че няма на къде. Типично за фен на селската марка. Тръгнал селянина хибридите да обсъжда, а не знае, че батерията, никога не се разрежда до край.
  • #39
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Пет ( преди 9 години )
    Тоя пък Mitsubishi , тая марка не е ли изчезнала>? Ако не е, ско ще е , след последното им творение. Pajero sport.
  • #38
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    пхаха тия ще вземат да открият топлата вода най-накрая.. Mitsubishi имаха преди 25г всъдеходен миниван с 250 коня под капака и разход 10/100...
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Ей не се научихте, че разхода на plugin хибрида се мери със заредена батерия от контакта. Когато е измерван разхода първите 41 километра са минати на ток и е имало 0л/100км чак след това е почнало да гори гориво е дало разход някъде 4/100 за останалите 60км но като прибавиш икономията в началото средно става около 2/100 за 100км. Ае да ви гозапомнят *** тикви това един път завинаги и да не се води този спор на всяка новина за Plugin hybrid.
  • #36
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До Начко ( преди 9 години )
    Ти малко се светни: намери тестове на хибриди и ще видиш, не ми влиза в излишни спорове с невежи. Не отговори на въпросите ми? Хибрид ли караш че знаеш? Ти къде живееш? За САЩ как да смениш любия им бензин, те 50години само на бензин карат, сега да ги накараш на дизел. Отделни техния дизел е с доста по лоши показатели ли от европейския и замърсява дюзите. Осведоми се , ама не бързай да не се затормозиш.
  • #35
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Начо Лежерния ( преди 9 години )
    " Ами ако ти потрябва еластичност и батерията е празна>"Няма такъв случай, батерията никога не е празна напълно. Осведоми се преди да хейтваш, всичкия хейт е резултат от простотия и незнание.
  • #34
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Начо Лежерния ( преди 9 години )
    Тойота продава повече хибриди в Европа, където емисиите и данъците толерират дизела, отколкото немците канцерогенните си дизели в САЩ или Япония, където стандартите за емисии са затегнати и са еднакви за дизел и бензин. Така че поставени при равни условия, хибридите са по-добрата технология от канцерогенниците.