Нивото на удовлетвореност от новите автомобили сред американците намалява, сочи проучване на списанието Automobiles Report, което се провежда за 11 поредна година. Резултатите показват и смяна на лидера в класацията – на върха вече е Lexus, който измества Mercedes-Benz.
Проучването на Automobiles Report за удовлетвореността на клиентите (ASIC) представлява алтернатива на изследването на J.D. Power and Associates. То показва, че американците са станали по-критични към своите нови автомобили, което се дължи на увеличението на цените и на многобройните сервизни акции, сочи информацията.
В сравнение с 2014 г. средният бал на удовлетвореност през тази година е паднал с 3,7% и е достигнал 79 точки от общо 100 възможни. Лидер е Lexus с 84, който изпреварва миналогодишния водач Mercedes-Benz – 83. С толкова са още Acura и Lincoln. На трета позиция с 82 т. са BMW, Subaru и Toyota.
Авторите на проучването посочват, че 15 от 27 основни марки, представени на пазара в САЩ, са намалили резултатите си спрямо миналата година. Оказва се, че американците имат по-голямо доверие на чуждестранните модели, като 77% от тях показват резултат над средния.
Снимка: Lexus


4