IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ясна е цената на новата Astra в България

Бестселърът на Opel стартира от 29 925 лева с ДДС

Ясна е цената на новата Astra в България

Новото поколение на Opel Astra ще има премиера след месец във Франкфурт, но вече са ясни както техническите параметри на модела, така и цените му за нашия пазар.
Ясна е цената на новата Astra в България
От българското представителство на Opel са категорични, че моделът залага не само на модерни технологии и нисък разход на гориво, но и на разумни цени.

Базовата версия на Astra има стартира от 29 925 лева с ДДС. Този модел се задвижва от трицилиндровия 1.0 ECOTEC бензинов агрегат, който преди това бе представен при моделите ADAM и Corsa. Средният смесен разход на гориво е само 4,2 литра на 100 км, твърдят от Opel, като уточняват, че това са най-добрите стойности в класа на компактните модели с бензинов двигател.

Въпросният 1,0-литров агрегат развива 105 к.с. и може да бъде куплиран с автоматизираната петстепенна трансмисия Easytronic 3.0 или с механична 5-степенна предавателна кутия.

В оборудването на базовата версия са включени електронна стабилизираща програма ESPplus с ABS и асистенция при потегляне по наклон, LED дневни светлини, климатична инсталация, електрическо задвижване на прозорците и регулиране на външните огледала, система отчитаща налягането в гумите, шест въздушни възглавници и други.
Ясна е цената на новата Astra в България
Сред дизелите най-достъпен е 1,6-литровият CDTI мотор с 95 к.с. Базовата цена тук е 32 465 лева, или с 1 055 лева по-ниско от ценовото равнище на актуалната базова дизелова версия.

Гамата мотори на новата Astra включва бензинови и дизелови агрегати с мощност между 95 и 150 к.с. Те има обем между 1,0 и 1,6 литра, като отговарят на нормите на Евро6. При бензините дебют прави новият 1.4 ECOTEC със 125 или 150 к.с., а дизеловата гама е представена от 1,6-литровия мотор, който се предлага във версии с 95, 110 и 136 к.с.

По отношение на предлаганите опции, абсолютна новост представлява адаптивната матрична система с LED елементи на предните светлини IntelliLux LED®. Тя дава възможност за постоянно движение на дълги светлини без опасност от заслепяване на насрещно движещите се превозни средства, като има цена от 1 880 лева.
Ясна е цената на новата Astra в България
В листът с екстри е включено и третото поколение на фронталната камера Opel Eye. Тя разполага с функции за разпознаване на пътните знаци TSA (Traffic Sign Assistant), за поддържане на лентата на движение LKA (Lane Keep Assist) с предупреждение за неволно напускане на лентата LDW (Lane Departure Warning), както и с индикатор за дистанцията до движещия се отпред автомобил FDI (Following Distance Indication), предупреждение за сблъсък с движещото се отпред превозно средство FCA (Forward Collision Alert) и функция за аварийно спиране CIB (Collision Imminent Braking). Цената на системата е 1 860 лева.

Предлагани ще бъдат също така инфо-развлекателната система R 4.0 IntelliLink, която разполага със 7-инчов сензорен екран и позволява пълна интеграция на голяма част от функциите на личния смартфон чрез Apple CarPlay и Android Auto, както и новото поколение ергономични седалки на Opel.

Снимки: Opel

Още по темата:
Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика
Opel Astra пристига с уникални седалки
Opel представи новата Astra

Тагове: Opel Astra
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако Тойота е умряло куче, то немските лЕгени са умрели амеби.
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Краси ( преди 10 години )
    Астрата не се ли води все още в сегмент В? (Ако изобщо още съществуват тези сегменти.)Ако е така 30+ хиляди за такава кола ми се виждат неоправдано много. Знаем, че още за "Добър ден" правят едни поне 10% отстъпка, ама все пак...Те и предишните поколения пак толкова си струваха, пък не съм сигурен, че имат чак толкова съществени нововъведения и "космически технологии", за да стои цената все толкова. А китайците идват ли, идват...
  • #14
    20 rate up comment 2 rate down comment
    МЕН ( преди 10 години )
    Чудесна! Нямам търпение да я видя на живо! Гледам надолу феновете на Тойота са се активизирали... това е добре, никой не хвърля камъни по умряло куче.
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    do: DSW ( преди 10 години )
    Абе ти колко коли имаш в гаража?Имаш ли японско и немско че се бараш на голема раота!А книжка изкара ли?За такива като теб казвам да пишат когато изкарат книжка.Ама не жълта защото нея си е имат по дефолт.
  • #12
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Леген се пише, не лиген. Оттам нататък ми е ясно защо харесваш германски трошки,а не японски високотехнологични,красиви и здрави автомобили. Леген е голф и Астра. А като оборудване кога пък немска секира е била по-оборудвана от японска Корола? Немските ги дават оборудвани като Шкода Фабиа база.Ако не доплащаш караш точно леген.
  • #11
    17 rate up comment 10 rate down comment
    DSW ( преди 10 години )
    Тази астра изглежда супер,като оборудване ще е далеч над Королката която да сме честни си е едно лигенче.Нека пишат хора които имат и японско и немско че и повече коли в гаража си.Мизерниците с една евтина трошка независимо каква най-малкото не са обективни..само плюнки и сополи...Аман..Ся пък копие на Корола от далечната 2003..алоууу виж календараа..Няма ли турска корола..брей.. It is located in Arifiye, Sakarya, Turkey, and has been manufacturing the Corolla (since 1994), the Corolla Verso.
  • #10
    12 rate up comment 12 rate down comment
    бивш опелджия ( преди 10 години )
    Много хора си мислят, че новите Опели са като старите. Последните добри Астри бяха Ф и Г, но само с НЗ двигателите, а не ЕкоТек. Проблема има беше корозията, но техниката беше проста и доста надеждна. Оправиха ламарините и почнаха да правят простотии с техниката. Тези от ГМ направо ги съсипват изкуствено с техните игри, номера и простотии. бяха ми любима марка, първата ми кола беше Опел, но никога повече няма да купя Опел, докато не се отделят от ГМ и започнат да си правят сами колите.
  • #9
    12 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Астра е германска трошка. Еталонът за надцеждност е Тойота Корола. Твърдят го германци.
  • #8
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Астрата отпред е абсолютно копие на Корола от 2003-та.
  • #7
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма турска Корола ***.В Турция правят Версо и се слави като много добър завод. А Корола е еталон в света за здравина.