IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 млн. евро е цената на Lagonda Taraf

Aston Martin ще произведе само 200 бройки от луксозния седан

1 млн. евро е цената на Lagonda Taraf

Базовата версия на ексклузивния седан на Aston Martin – Lagonda Taraf, във Великобритания ще стартира от 696 000 паунда (980 000 евро). Цената бе обявена на сайта на британския дилър H.R.Owen, но после бе премахната, съобщава Autocar.
Оцениха Aston Martin Lagonda на 1 млн. евро
Ако цифрите са верни, това означава, че Lagonda Taraf ще струва около 2 пъти повече от удължената версия на Rolls-Royce Phantom, чиято цена стартира от 373 800 паунда. Три пъти по-евтин пък е Bentley Mulsanne, който на Острова е оценен на 229 300 паунда.
Оцениха Aston Martin Lagonda на 1 млн. евро
Първоначално в Aston Martin смятаха да продават Lagonda само в държавите от Близкия Изток, но по-късно компанията промени това си намерение. Така луксозният седан ще се предлага още във Великобритания, няколко държави от континентална Европа, а също така в Русия, Сингапур и Южна Африка.
Оцениха Aston Martin Lagonda на 1 млн. евро
Автомобилът е изграден на платформата VH на Aston Martin, като каросерията е от карбон. Задвижването е поверено на 5,9-литров V12 двигател с мощност 565 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч при седана отнема 5 секунди, а максималната скорост е 320 км/ч.
Оцениха Aston Martin Lagonda на 1 млн. евро
Всяка бройка от модела от общо 200-те, предвидени за производство, ще се сглобява на ръка. Приемането на поръчки за Lagonda Taraf вече стартираха.

Снимки: Aston Martin

Тагове: lagonda lagonda taraf
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Ако Бугати Вейрон беше това което аз нарисувах щяха да счупят всички рекорди по продажбите.Ако този двигател го бяха сложилили на това което аз предлагам и го обявявам за единствено легитимно,защото сплотява минало,настояще и бъдеще за символа илегендата Бугати,та ако бяха го сложили ,то дори и давдигаше 320 км,а то ще вдигне,защото е хем истинско Бугати,хем е хипер-аеродинамична,то хората щяха да ахнат!!!!...а те се напънаха да са най-бързите,защото произведоха най-грозното?!?Ето едноличния :https://imageshack.com/i/p9yqnPzwj
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Бугати неможаха,защото Вейрон приличаше на грозно огромно яйце и на външен вид нямаше нищо общо с Бугати като естетически дизайн,традиция,дух,аура и историческапатина за да го припознаят като Бугати-пълнагавра с паметта на Еторе и Жан Бугати ?!?...-някакво си грозно,ненужно яйце ?!?НО Aston Martin Lagonda МНОГО МАЛКО СЕ ОТЛИЧАВА ОТ ИСТИНСКИЯ МОДЕЛ ОТ 1973Г.!!!ЕВАЛА!!!ВЗИМА ПРИМЕР ОТ МОРГАН И КАТЕРАМ!!! ЗА ТОВА ГОВОРЯ ! ИМА УМНИ ХОРА!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те бугати затова 12 години не можеха да продадат 400 бройки.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колкото по-скъпа е една кола, толкова по-безмислена е тя.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За липса на компромиси при агрегатите се търси хонда - над 10 000 000 произведени двигатели VTEC без рекламация. Иначе и баба знае да направи 400 коли без дефект.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Скъпа ръчна изработка, специални кожи, липса на компромиси за агрегатите + ексклузивност+ малко бройки (нема отстъпки от доставчици и икономия от мащаба) и те ви цената.Ако ги няма горните неща няма да има успех за модела подобно на майбаха (който беше малко или повече доправена s-класа)
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Боже, за какво се плаща цената по-точно? Купете си S-класа за 80 хиляди евро по-добре или купето за 160 хиляди.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    селянин ( преди 10 години )
    Колчав му е багажника на тоз седан?
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако една кола струва колкото сто коли, значи имаме някакъв проблем.Ако една кола струва колкото хиляда коли, значи имаме някаква патология.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    до thebrainless ( преди 10 години )
    Ами те астън бяха на форд известно време, човек прави със собствеността си каквото иска. Иначе лично мен това с дизайна ме забавлява - не съм фен на колите струващи `амнайсе квадрилиона, с екстри като диамант за клаксон, овлажнител за пури, охладител за шампанско и други жизненоважни за шофирането допълненийца.