IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mustang пристигна в България

Моделът се предлага с два мотора - 2,3-литров EcoBoost и 5,0-литров V8

Mustang пристигна в България

За първи път представената преди 50 години в САЩ американска легендарна кола Ford Mustang излиза официално на европейските пазари. Най-новото поколение на автомобила се предлага и в България, като официалната му премиера се състоя снощи в София.
Mustang пристигна в България
За нашия пазар новият Mustang е представен с два двигателя. По-малкият е 2,3-литров EcoBoost с четири цилиндъра. Това е първият двигател с турбо при Mustang, както и първият двигател на Ford с нискоинерционен двуструен турбокомпресор, сочи информацията. Двигателят генерира 317 к.с. и 432 Нм., като подсигурява спринт от място до 100 км/час за 5,8 секунди и среден разход на гориво от 8,0 л/100 км.

Върховият агрегат е добре познатия 5,0-литров V8, който е допълнително оптимизиран за новата генерация на американския автомобил. Моторът е атмосферен и развива 421 к.с. и 530 Нм. С него Mustang ускорява от място до 100 км/час за 4,8 сек. и има среден разход на гориво от 13,5 л/100 км.

Предлаганите трансмисии за модела са ръчна, дело на Getrag, и автоматична, която може да се командва и ръчно чрез пера на волана, разполагайки и със система за подаване на междинна газ.

Моделите за Европа разполагат стандартно с пакет Performance, който осигурява по-мощни спирачки и охлаждане при бързо шофиране. Налични са и няколко режима на управление - Нормален, Спорт+, Писта и Сняг/Мокър, които променят настройките на AdvanceTrac системата за стабилност, реакциите на газта, превключването на предавките и управлението.

Интересна екстра при модела с по-големия мотор е системата Line Lock. Тя задържаща само предните спирачки и позволява на пилота да загрее задните гуми. Тази версия разполага и със система за бърз старт от място.
Mustang пристигна в България
В сравнение с предишния модел новият Mustang предлага с 28% по-здрава каросерия. Разпределението на тежестта между предния и задния мост е в съотношение 54/46 при модела с 5,0-литровия V8 двигател и 53/47 при версията с 2,3-литровия EcoBoost.

В стандартното оборудване за Европа са включени 19-инчови джанти, ксенонови фарове, задни LED стопове, двузонов климатик, кожена тапицерия на седалките и волана, SYNC 2 с 8-инчов цветен тъчскрийн, заден дифузьор и др. Автомобилът се произвежда в Мичиган, САЩ.

Снимки: Ford

Още по темата:
Първата партида Ford Mustang се разграби за 30 секунди
Най-големият фен на Mustang в Европа
Защо Ford Mustang е легенда   

Тагове: Ford Mustang
0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    .!. ( преди 9 години )
    Все още има дето си мислят, че задното е по зле на сняг от предното.. явно никога не са сядали в автомобил след 2003та на задно........ Мустанга е уникален ! изключителен автомобил и непобедимо съотношение цена/качество/мощност поздравления на бъдещите щастливи собственици !
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти мислиш ли, че този Форд някой ще го кара зимата!С това задно и тези мощни мотори на първия завой и си в канафката. Тези Фордове и БееМВенцата са летни коли. Стане ли зима и се изпокриват. А за паленето на Форд през зимата си прав. Не щът да палят пущините и това си е.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    "*** то Форд зимата не пали"
  • #22
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Задницата на Мустанга е много добра. Не знам какво точно не ви харесва в нея. Вижте я на живо и тогава говорете. Най-кефят задните стопове, които са и мигач и са бягаща светлина. Много е ефектно. В друг автомобил не съм го виждал. Изобщо цялата кола излъчва мощ и мускули. Нещо съвсем различно от спортистите на гейропата, които са мазни и зализани. Изключвам италианските супер коли. А звука на 8-мака е наслада за ушите просто. Това е единствения Форд, който бих си купил без да се замисля.
  • #21
    8 rate up comment 0 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 9 години )
    Тези стопове са модерна версия на стоповете на Мустанг от "доброто старо време". Все пак историята и култа към масъл карите са важна част от имиджа им днес.
  • #20
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи то това си е основен закон при Форд, виждаме го при всичките им модели, добра предница и кошмарна задница. Между другото муцуната на Монео и този Мустанг са почти еднакви, но и при двата модела задните стопове са голяма недомислица. За първи път Форд ме изумиха с противна задница като изкараха модела Сиера, след това Шока при Скорпио бе тотален а когато излезе модела Фокус, се видя, че това явно ще е традиция при Форд. Така, че изненади няма, браво на Форд,по противни стопове не бях виждал
  • #19
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до RRE S3 ( преди 9 години )
    тук цената на V8 е доста над 100хилки! БГ баце не некаква си там "бедна" Швейцария!апропо вчера съобщиха, че бензина в Австрия е с 10ст по-евтин от БГ-то, а дизела в Германия с 40ст!ко да ги праиш тия австрийци и германци с некакви си 2-3000 евро средна заплата ...
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    @До AutomotiveПрегледай му ценовата листа по-подробно. Можеш да набуташ екстри за над 30000 лева. Само матовата боя е над 6к. Както и да е, който е решил, че иска Mustang, надали ще се насочи към Insignia. Това, че теб явно те кефи колата е друга тема ;)
  • #17
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    абе вие надрусани ли сте ?? единия сравнява Мустанга с Инсигния...другия със Субаро??? шшшш алооооу тази кола може да се сравнява само с камаро и модела на додж не го знам точно как се казва...от там нататък всичко останало е в съвсем различен клас от АМЕРИКЪН МАСЪЛ!
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За същите пари шзима Субару от съседната статия. Извинете :)