IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mustang пристигна в България

Моделът се предлага с два мотора - 2,3-литров EcoBoost и 5,0-литров V8

Mustang пристигна в България

За първи път представената преди 50 години в САЩ американска легендарна кола Ford Mustang излиза официално на европейските пазари. Най-новото поколение на автомобила се предлага и в България, като официалната му премиера се състоя снощи в София.
Mustang пристигна в България
За нашия пазар новият Mustang е представен с два двигателя. По-малкият е 2,3-литров EcoBoost с четири цилиндъра. Това е първият двигател с турбо при Mustang, както и първият двигател на Ford с нискоинерционен двуструен турбокомпресор, сочи информацията. Двигателят генерира 317 к.с. и 432 Нм., като подсигурява спринт от място до 100 км/час за 5,8 секунди и среден разход на гориво от 8,0 л/100 км.

Върховият агрегат е добре познатия 5,0-литров V8, който е допълнително оптимизиран за новата генерация на американския автомобил. Моторът е атмосферен и развива 421 к.с. и 530 Нм. С него Mustang ускорява от място до 100 км/час за 4,8 сек. и има среден разход на гориво от 13,5 л/100 км.

Предлаганите трансмисии за модела са ръчна, дело на Getrag, и автоматична, която може да се командва и ръчно чрез пера на волана, разполагайки и със система за подаване на междинна газ.

Моделите за Европа разполагат стандартно с пакет Performance, който осигурява по-мощни спирачки и охлаждане при бързо шофиране. Налични са и няколко режима на управление - Нормален, Спорт+, Писта и Сняг/Мокър, които променят настройките на AdvanceTrac системата за стабилност, реакциите на газта, превключването на предавките и управлението.

Интересна екстра при модела с по-големия мотор е системата Line Lock. Тя задържаща само предните спирачки и позволява на пилота да загрее задните гуми. Тази версия разполага и със система за бърз старт от място.
Mustang пристигна в България
В сравнение с предишния модел новият Mustang предлага с 28% по-здрава каросерия. Разпределението на тежестта между предния и задния мост е в съотношение 54/46 при модела с 5,0-литровия V8 двигател и 53/47 при версията с 2,3-литровия EcoBoost.

В стандартното оборудване за Европа са включени 19-инчови джанти, ксенонови фарове, задни LED стопове, двузонов климатик, кожена тапицерия на седалките и волана, SYNC 2 с 8-инчов цветен тъчскрийн, заден дифузьор и др. Автомобилът се произвежда в Мичиган, САЩ.

Снимки: Ford

Още по темата:
Първата партида Ford Mustang се разграби за 30 секунди
Най-големият фен на Mustang в Европа
Защо Ford Mustang е легенда   

Тагове: Ford Mustang
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До Automotive ( преди 9 години )
    Друго интересно е, че в Германия ОРС струва не по-малко от 45000евро!Докато Мустанга и тук и там е все на тия пари ...
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До Automotive ( преди 9 години )
    С всички екстри ОРС е точно 72525лв с ДДС.Прав си, че са в различни класове, но какво му е лошото на спортна 4Х4 лимузина с 5 места, голям багажник, още по-голяма V max и по-евтина при това , с 5 години гаранция?Апропо - цената на Мустанга с или без ДДС е? Че ако е без .....
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Митко ( преди 9 години )
    Добре дошъл! :)))
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Anonymouzzz ( преди 9 години )
    HEMIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..................
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    @До AutomotiveДа, Insignia наистина е много евтина. 60к лв за голям седан с 325к.с. е страшна цена (с всички екстри е доста над споменатите от теб 70к), но няма връзка с темата. Различни класове са, различен произход и предназначение имат колите.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Dobre kakva e canata na V8 v BG.Tuk e 45 hiliadi franka toest kam 80 hiliadi leva
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    прав си! никого не го интересува, особено тия от мото твое в нашия джоб!а се очакващия се сервиз там ....
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Тони ( преди 9 години )
    Никой не го интересува дилърската цена. Аз не мога да пазарувам на нея, ти не можеш да пазаруваш на нея. В задачата се пита, ще ти излезе ли по-евтино да си го намериш отнякъде другаде, в случая да отидеш и да си го купиш от САЩ. Отговора е - Не. Ще ти излезе същото, а няма да имаш и гаранцията. Така че цената може да ти се вижда висока, ама е реално колкото да си го докараш от САЩ. Това е живота.Сори.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хамалските сметки ( преди 9 години )
    Са тези, които винаги пропускат т.нар. ДИЛЪРСКА ЦЕНА нямаща нищо общо с пазарната!Та от нея се начислява всичко останало...Освен разбира се ако "мото от твоя" (в нашия джоб)не си купува мустангите от някой оторизиран американски дилър.
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До Automotive ( преди 9 години )
    ОК но Инсиния ОРС Unlimited е 325к.с. (лесно се ъпдейтва до 380 или 410к.с.), Vмах над 270км/ч, 4Х4 и т.н.А цената с всички екстри e около 70 хил.лв..Иле щу пеем пак старата песен за легенди, осмаци и др. такива?