fallback

Subaru Outback - всъдеходно комби за пример

Тествахме петото поколение на японския модел

Петата генерация на едно от най-популярните всъдеходни комбита – Subaru Outback, е на пазара и нямаше как да пропуснем шанса да го видим в действие. Това е един модел, който се е превърнал в еталон в своя сегмент, благодарение на големия си пътен просвет и заради отличната си система за задвижване на четирите колела.Японците обаче не лежат само на стари лаври, а непрекъснато усъвършенстват колата. Нейното ново поколение идва с редица най-съвременни електрони системи за сигурност, които трябва да направят Outback още по-популярен. А от Subaru се гордеят с факта, че подобренията по автомобила са направени след консултации с клиентите на марката, чиито препоръки и съвети са взети под внимание.Новото Subаru Outback е по-голямо от своя предшественик. Дължината е 4815 мм, широчината – 1840 мм, а височината – 1605 мм. Запазено е обаче разстоянието между двете оси - 2745 мм. Пътният просвет също е по-голям и вече достига 20 мм.Дизайнът на машината на свой ред е променен незначително, като това си има просто обяснение. Идеята е автомобилът да си остане лесно разпознаваем. Все пак са нанесени и корекции, за да може комбито да се хареса и на публиката в Европа, която е доста претенциозна. Като цяло обаче комбито е запазило типичните за марката шестоъгълна решетка и големи кръгли фарове за мъгла, но много по-широко приложение намират светодиодните светлини.Голямата изненада е в салона, където промените са сериозни. Тук вече говорим за премиум, което показва амбициите на Subaru да се пребори с конкурентите в най-високите класове на всъдеходните комбита. Нова е иновативна мултимедийна система Starlink, а вътрешното пространство е нараснало в сравнение с предишното поколение.По време на теста на разположение бяха само дизеловите версии на новия Outback. Тяхното задвижване е поверено на 2,0-литров двигател, развиващ 150 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация с безстепенната CVT Lineartronic скоростна кутия, която поне според нас, не е от големите плюсове на автомобила.  Да, с нея се свиква, но усещането, особено при нужда от изпреварване, не е от най-приятните.Иначе трансмисията е добре съчетана със системата за задвижване на четирите колела, при която съотношението е 60:40 в полза на предния двигателен мост. При нужда 80% от тягата може да се прехвърли към предния или задния мост чрез многодискова муфа. Технологията има и специален режим X-Mode, който е предназначен за придвижване по трудни терени. Той променя настройките на двигателя, скоростната кутия и системата за стабилизация, когато водачът реши да се пробва извън пътя. Система прави от Subaru Outback един от най-високо проходимите модели в сегмента, като успяхме да се убедим в нейните предимства.Що се касае до пътуването по асфалтирани пътища, там комбито се държи на познатото високо ниво. Автомобилът е стабилен, подчинява се лесно на командите и като цяло не отстъпва на лидерите в сегмента. А благодарение на системите за безопасност е още по-приятен за управление.Голямата новост при петата генерация на Outback е технологията EyeSight V, която представлява обединени на едно място асистенти за безопасност. Те се предлагат още в серийното оборудване, като работят с помощта на две камери с обхват малко над 100 метра. Задачата им е да разпознават и да известяват шофьора за евентуални опасности на пътя, като напускане на избраната лента на движение, твърде бързо приближаване към друго превозно средство, изскачане на пешеходци на пътя и т.н., като предупреждават и при нужда предприемат самостоятелно аварийно спиране.Комбито предлага и система, улесняваща заобикалянето на препятствия на пътя. При рязко натискане на педала на спирачката и завиване технологията прехвърля повече спирачно усилие към колелата от завиващата страна, което улеснява смяната на посоката.Освен това Outback разполага и с адаптивен круз-контрол, който реагира не само при настигане на движещ се отпред автомобил, но и когато неговите стопове светнат. Системата работи при скорост до 180 км/ч, като водачът само може да настрои предпочитаната от него дистанция спрямо превозните средства отпред.Като цяло машината се доближава до идеалния семеен автомобил, с който можете да отидете както на море и съответно да натоварите много багаж, така и да се качите на вилата си. Разходът на гориво при дизеловия вариант е около 6 л/100 км при разумно каране. Цените стартират от 67 400 лв.Снимки: Automedia.bg

Тагове: subaru outback
fallback
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    До Европейски Гражданин: BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
  • #54
    Анонимен ( преди 9 години )
    С тоя пътен просвет е по ниско от Ла Ферари!
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    А да кажеш, че куатро е най-добрата система 4х4 е върха на невежеството. хич не си в час.
  • #52
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тази партенка от АБ ли я прочете?БМВ били дръпнали технологично?!Искаш да кажеш, че Тойота ги дръпнаха! И то ги дръпнаха само, за да са по-напред от останалите немци, но от нивото на японците са още доста далеч.
  • #51
    Анонимен ( преди 9 години )
    Роско, стана Дидко... :)))Няма наистина база за сравнение. БМВ нито има технологиите, здравината, надеждността, проходимостта, нито най-доброто 4х4, за да бъде сравняван със Субару.Лайсни, светлинки, кожа, имитации на дърво и др. подобни екстри всеки може да прави. Нали ти Дидко, опссс Роско (почнах да те бъркам) не си маймун, който се радва на шаренийките?
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    По-добре се кръсти *** селянин! Повече ще ти отива роско!
  • #49
    Атанас ( преди 9 години )
    само палячовци ж този сайт......посал съм и преди,ама по картинка преразказ....МОЛЯ....този модел се произвежда в щата Илинойс....двигатела е 2.5 литра,45/55 е стандартното подаване усилието към колелата....според зора достига 80/20 или обратно...това го няма при другите марки стандартно...от 3 седмици съм в БГ и досега не съм висял по пътищата този автомобил...в гаража имам 2 субарута,едно BMW xdrive и един VW MK7,но да караш субару,трябва да знаеш какво искаш....Другото наистина е ...чалга!
  • #48
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно обаче ти имаш проблем, приятелю! Постоянно пишеш за ВАГ, Голф? Добре ли си психически?Кой го казва само? Абе ти погледнал ли си под коя статия пишеш? Да ти припомня ли кой пише за ВАГ и Гоуф или сам ще прочетеш по-долу? Не само, че не те слуша главата, но и не помниш какво си писал. И какво правиш под всяка статия за японски автомобили и пишеш за любимите си немски ***? Би ли обяснил иДженерче-фантазьорче! А Косе-РосеБосе? Пиши се по-добре шишарков, дрянов, тойотко оризарски и т.н.!
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Росе-Косе-Босе,а ц САЩ въпреки, че Тойота и Субару струват повече от ВАГените Гоуф и Патас, то американците предпочитат японките! ФАКТ!Какво стана с хАмериканската бригада за която бълнуваше? Май се оказа, че всъщност си бил в долно нанагорнище и си меютал за бригада в САЩ. А и каква бригада, като едва ли си бил студент, като ти чета малоумщините. А ако си бил студент, то явно българското образование е ударило дъното, за да приема неграмотници и ***.
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много правилно си написал се счита. Да, може да се счита от *** хралупи, като теб, но не е!А да ползваш думите качество и немски в едно изречение говори за пълното ти невежество по въпроса. А премиум е условно понятие. За гадулките, премиум значи да има екстри, лайсни и анкантара, а за хората с глава на раменете на първо място значи, авотомобилът да бъде надежден. Няма как да кажеш на нещо, че е премиум, щом често посещава сервизите. Ако на мен не вярваш, повярвай на ТЮФ!
fallback
Последни