IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Електрическото Audi Q6 ще има пробег от 500 км

Компаниите LG и Samsung разработват нов акумулатор за модела

Електрическото Audi Q6 ще има пробег от 500 км

Напълно електрическият кросовър Audi Q6 e-tron ще може да изминава 500 км. с едно зареждане, съобщава WorldCarFans. Това ще стане благодарение на новия акумулатор за модела, който се разработва от компаниите LG и Samsung.
Електрическото Audi Q6 ще има пробег от 500 км
Кросоворът ще разчита на 3 електрически двигателя, чиято обща мощност ще бъде около 500 к.с. и 677 Нм въртящ момент. Моделът е изграден на платформата MLB, която е в основата на новото Audi Q7, а дизайнът му ще бъде в стила на концепта Proloque.

„Мога да заявя, че Audi Q6 e-tron ще бъде едновременно спортен и секси. Целта ни е да покажем един напълно нов модел, който да предлага както впечатляващ външен вид, така и най-високи технологии”, коментира генералният директор на Audi – Рупърт Щадлер.

Прототипът на електрическия кросовър ще бъде показан на автосалона във Франкфурт през септември. Серийната версия ще се появи в продажба най-рано през 2018.

Цените на модела ще стартират от 84 270 евро, а основен конкурент на машината ще бъде новият Tesla Model X, който ще излезе по-късно тази година.

Снимка: Audi

 

Тагове: Audi Q6
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Понеже на пазара е пълно с японски батерии и акумулатори. Докато немски поне има...
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трябват им супер динамични характеристики за да привлекат богати клиенти, на които това им е n-тата кола. За дълък път те си имат някое кади V8.Все още няма икономически смисъл от тях, освен за конкретни строго ограничени задачи.Докато това не се промени няма да навлязат масово.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Та, мисълта ми е за трансмисията. Колкото и да е съвършен електромоторът, явно има и недостатъци (енергоразходът при макс.скорост). Една 2 или 3-степенна кутия дали няма да реши част от тези проблеми? И толкова мощност няма да е нужна и толкова тона батерии. Как смятате?
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Гледам данните на новите електромобили и се чудя няколко неща: ако изключим суперспортните модели, на кого е нужно семейни коли да драгват до 100 за около и под 4сек, да имат мощност и въртящ момент като на Бентли, че и повече, а в същото време 400-500км автономия да са им непосилни, както и скорости над 220-230км/ч. При скорости, близки до максималната, батерията им свършва като на Вейрон резервоара.
  • #9
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ауди - кола която ти гарантира завързването на множество социални контакти. Купуваш си я и започваш да завързваш познанства. Първо с монтьорите от сервиза, а после и с другите клиенти, които висят там ;)
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    SmG ( преди 10 години )
    Също е логично, всичко това да си остане на картинка... AUDI ... електрическо... с 500км пробег... - няма такъв виц :)
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    Това е добре. Щом само ламарините ще са на ауди, то може и да става за каране, че иначе става за "премиум" висене по сервизите само.
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Със сигурност ще е по-скъп и по-калпав от корейския. Решили са явно поне една част в автомобила им да бъде качествена и на добра цена.Обаче твърдо подозирам, че и ел. двигателите ще вземат от азиатска компания.Да не кажа, че съм сигурен ама айде ще видим. Със сигурност няма да е тяхно производство - това е ясно. Демек на това Ауди само емблемата и ламарините ще са Ауди - а да и интериора.
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Логично е да ползват услугите на утвърдени марки като ЛГ и Самсунг вместо теперъва сами да разработват батерии. Ще налеят огромни средства, ще стане по-бавно и накрая продукта може да се окаже по-скъп и по-лош от корейския.
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    немците не са луди да произвеждат тия мръсни технологий и то едни технологии батерии смях в залата ама те оризаре са много така без воина си правчт естественния подбор.