IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов дизел за новото Cherokee

2,2-литровият MultiJet се куплира с 9-степенна автоматична кутия

Нов дизел за новото Cherokee

Новото поколение на Jeep Cherokee получи нов дизелов двигател. Той има обем от 2,2 литра, предлага се в две мощностни характеристики и се куплира с 9-степенна автоматична кутия, съобщават от американската автомобилна компания.
Нов дизел за новото Cherokee
Новият агрегат от серията MultiJet допълва гамата от настоящите дизелови предложения с обем 2,0 литра. Той е 2,2-литров с четири цилиндъра, като застава на върха сред дизеловите мотори на модела.

Двигателят може да бъде поръчан във версии със 185 или 200 к.с., налични при 3500 об/мин, като и в двата случая врящият момент е 440 Нм при 2500 об/мин.
Нов дизел за новото Cherokee
Моторът се оборудва стандартно с 9-степенна автоматична кутия и система за задвижване към четирите колела. По-мощната версия е налична само при най-високото ниво на оборудване.

Върховият вариант с 200 к.с. може да бъде снабден с 4х4 системата Active Drive II, като в този случай ускорява от място до 100 км/час за 8,7 сек. При модификацията с Active Drive I упражнението отнема с 0,2 сек. по-малко. Вариантът със 185 к.с. развива 100 км/час за 8,8 сек.

Снимки: Jeep

Тагове: Jeep Cherokee
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А бе, важно е моментът да не преври! Другото е колай работа.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пикът на максимума на въртящия момент е при доста високи обороти. Почти кати при бензинов двигател. Не ме кефи!
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Различната данъчна политика в отделните държави.
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Achtung ( преди 10 години )
    Дизел на Фиат и на VM са доста различни.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Ако може някой нека ми обясни какъв е техническият и пазарен смисъл на две версии в мощността, постигната при еднакви обороти и с еднакъв въртящ момент. Поне така се твърди в статията.
  • #7
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алооо къде си тръгнал да ми сравняваш Шевролет/Деу с едни от най-опитните в комън-рейл дизелите - Фиат.
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Който е карал творение на VM Motori никога повече няма да си помисли за италиански дизайн.В предишните чероки бяха тяхни двигателите.За съжаление и аз си патих от 2.0 дизел (на друг модел)
  • #5
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    колко е красив тоя джип.успяли са да придадат една елегантност и същевременно стремителност без предницата да изглежда като озъбената грозна муцуна на някоя риба или хищник.дано успея да си го купя някой ден...
  • #4
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    най добрите дизели за последните 10 години правят фият не напразно и слагат на сузуки сааб опел 100 пъти по добри са от на волцваген помпа дюза особенно 1.9 120 коня е железен а и 1.3 д не лъже
  • #3
    8 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Спасява друг път, като знам на старите чероките италианския дизел какъв е *** e, мани мани, трябва да си луд да си купиш дизелов jeep