IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota GT ще ползва агрегати на Mazda

Излизането на версията на Subaru е под голяма въпросителна

Новата Toyota GT ще ползва агрегати на Mazda

Следващото поколение на Toyoya GT 86 ще използва платформата и част от агрегатите на роудстъра Mazda MX-5. Това съобщава изданието Motoring, като се позовава на свои източници.
Новата Toyota GT ще ползва агрегати на Mazda
Спортното купе ще получи 1,5-литров турбомотор SKYACTIV. Този двигател ще развива 190 к.с., въпреки че при Mazda MX-5 разполага със 130 к.с. Тайната на допълнителната мощност, с която върви и по-нисък разход на гориво, е системата за рекуперация на кинетичната енергия (KERS), позната от болидите във Формула 1.

Освен двигателя и платформата новата генерация на модела на Toyota ще получи и същото окачване, както и някои други компоненти. Това обаче не се отнася за близнака на GT 86 – Subaru BRZ, чието следващо поколение е под голяма въпросителна.

Основната причина е именно в отказът на Toyota да ползва „боксера” на Subaru. Моторът с обем 2,0 литра не е достатъчно екологичен, а за да влезе в новите норми, ще трябва да бъде сериозно преработен. Това обаче е доста скъпо и в Toyota предпочитат да се откажат от агреата, който сега използват.

Очаква се японците да покажат концептуална версия на Toyota GT 86 през 2017 г., а серийният вариант да бъде готов през 2020 г. Цената на купето ще стартира от 20 126 щатски долара. Преди това обаче сегашните GT 86 и BRZ ще претърпят фейслифт, който ще им добави малко мощност и ще модернизира окачването им.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #17
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лошо няма - За Инфинити Европа е малък пазар и е по-икономически ефективно да купи дизел от друг,а не да разработва свой само за Европа. По-глупавото е Мерцедес да купува дизели,които се слагат едно към едно същите в Дачия.
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Лястовица ( преди 8 години )
    Както Инфинити купува от МБ и ги слага в техните коли...
  • #15
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Форумната *** отново демонстрира умопомрачителна прованщина. "Кои съвременни фирми използват в такава степен цели платформи заедно с ДВГ на конглокентите си???"Шкода, ФВ, Алди, Сеат, да ти звучи познато? И това че имат един и същ собственик въобще не променя факта че са конглокенти на пазара.
  • #14
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аналогично и тук - след като Мазда произвежда едни от най-добрите двигатели в света, Тойота направи им купуват този 1.5, добавят му технологии от опита им от Ф1 и го правят 200 коня от 130 коня. Защо не? Щом го правят, са яреценили,че моторът на Мазда отговаря на стандартите им и им излиза по-евтино и ефективно като бизнес.
  • #13
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-високите технологии ги предлага Тойота- Най-добрите хибриди и водородни коли. Това са и най-сложните и модерни технологични коли в света.Елементарните бензинови и дизелови мотор се произвеждат дори от рено. За сметка на това Мерцедес купяува дизели Рено и ги продава на своите C class. Просто е- когато един производител не иска да харчи пари за нещо и решава,че му е по-евтино да го купува от друг,който го е направил много добре, направо го купува и прави Badge engineering.
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къде си видял двигател по Аткинсън да се ползва в спортна кола? Ти си учудващо неграмотен технически! Двигателят по Аткинсън Тойота го ползва точно където му е мястото, и там е най-доброто на пазара.
  • #11
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И защо тойота не използват супер страхотния аткинсън двигател 1,8 в тази кола???Явно дори и променливото газоразпределение с което тука ни надухте главата (въпреки, че немските фирми го ползват от много години) на мазда е по добро от "Аткинсъновия Маркетинг" на тойота???
  • #10
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно е да ползваш някои колмпоненти. Съвсем друго е да се занимаваш основно с Badge Engineering. Кои съвременни фирми използват в такава степен цели платформи заедно с ДВГ на конглокентите си???Използват общи неща ВЪТРЕ в обединенията си. При тойота освен хибридите и някои много остарели двг всичко друго се взима от конглокентите които нормално си развиват технологиите.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 8 години )
    до по долния-разбирач-съвр фирми изплозват компоненти от много други/защо да дават пари за нови разработки/-това се казва кооперация и първо не ги разбираш нещата и второ-обяснявам ти като ученик в трети клас.
  • #8
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И кое ще му е тойотата на това? Видяха, че технологии не могат да правят в последните години и си остават на маркетинга - инженерите от други фирми измислят нещата - тойота ги продават заради имиджа си от преди маса време.