IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Върховата Tesla се пробва и срещу McLaren 650S

Електрически седан със 700 к.с. срещу бензинов спортист с 650 к.с. (Видео)

Върховата Tesla се пробва и срещу McLaren 650S

Въпреки че е създадена като екологичен седан с електрическо задвижване, Tesla Model S P85D не веднъж доказа, че може да мери своята динамика с тази на върхови спортни коли. Този път американският автомобил се изправя срещу McLaren 650S.

Двете коли са коренно различни. Електрическият автомобил има задвижване към четирите колела и разполага с мощност от 700 к.с. и въртящ момент от цели 930 Нм. McLaren 650S е със задно предаване, като разчита на 8-цилиндров би-турбо двигател с обем 3,8 литра, който развива 650 к.с. и 678 Нм въртящ момент.

И при двата автомобила е налична система за бърз старт, която влиза в употреба, тъй като състезанието представлява драг от място. Със сигурност електрическите двигатели имат предимство при старта, тъй като развиват максималните си параметри още при най-ниски обороти. McLaren 650S обаче има сериозен плюс по отношение на теглото. Спортното британско купе тежи едва 1300 кг, докато масата на Model S P85D прехвърля 2100 кг.

Състезанието е направено по обществен път, като не се измерват точни времена или дистанция. Въпреки това обаче победителят е повече е от очевиден.
 




Видео: DragTimes / YouTube

0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако имах кинти веднага щях да си взема една ел колица!Стигасъм пълнил джобовете на тея алчни петролни магнати и шейхове!
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Бъдещето не е в батерията.Защо ли защото батериите на които разчитат са литиево йонни от мобифоните.Технологията е същата а това не е начина за дълъг пробег.Ел колите с батерии освен ако не са соларни панели на покрива винаги ще бъдат скъпи със скъпи батерии и малък пробег зависещ изцяло от кракът ти.А колата значи свобода която е отнета от голямата зависимост от зареждането което е бавно а тесла няма пари да го развие извън Сащ.Айде лек ти ден.И чети статията.
  • #23
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Батерията се зарежда за 30 мин на суперчардж и 40 минути попринцип .Не лъжи хората поне.410км са нищо бмв 7 серия дизел минава 1100+.http://***.caranddriver.com/reviews/2014-tesla-model-s-60-full-test-reviewБахти тъпите селски лъжици сте в тая държава във века на информацията когато с едно кликане виждаш всичко ми плямпате глупости.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Само че пробега на водородните коли е гд колкото на двг.Мощността няма значение но при натискането на газта при ел.колите батерията пада в геометрична прогресия.То и от каруцата се пести от бензин *** трябва да храниш коня.
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    А бе изплащала се дъра бъра ама има малък пробег.Което ти ограничава свободата а това е смисъла на автомобила.Тойота и водородната им технология е друга работа.
  • #20
    5 rate up comment 5 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    И на кого му е нужен семеен седан с над 700 к.с ? Бих се радвал и на половината ,но с двойно по висок пробег.! Докато не направят батерийте бързо заменяеми ..,да можеш да спресх на стнация,а защо не и на бензиностанция да ти ги заменчт за 5,10 мин и газ..електромобилите няма да прокопсат ми се струва.
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Е аз кат ви казвам! ( преди 8 години )
    То на сайта на тесла пише че максималният пробег е 270 мили което е 435км и то на по-бавната дето набира за 4.2 до 60 мили а 100км са 62+ мили ти ми племпаш врели некипели.Или знаеш повече от на сайта на тия ***.Баси *** живеят в Бг сега разбирам що всичко читаво се изнася.Бойко за матряла е прав!Тесла пари за станции да направят нямат щели да разработят!Смех!
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Ми така е кво! ( преди 8 години )
    Елементарно е уотсън естествено че е по-бърза електрическият двигател се развърта още от началото.Има един голям проблем обаче.Батериите.Ако прави теслата такива ластици ще изминава 260км.Зарежда се над половин час със суперчарджъра за 30 мин. Ама и умира по-бързо,и е приложима в америка където хората имат къщи и я зареждат докато спят.Батериите им са на пода на колата което прави трудно бързата им смяна.Колата за семеен седан е скъпа.Бие двг на ускорение първите 50-100 метра и после умира.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Do dolniqt ( преди 8 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=Qmx5133mb70
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Хейтър ( преди 8 години )
    Да ама електрическият двигател не е двг демек с вътрешно горене.То че сте се събрали *** чалга тиинове тука е ясно ама поне не бръщолевете глупости.