IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизел с възможности на М3

G-Power представи свое BMW 435d xDrive

Дизел с възможности на М3

Европейците обичат дизелите, като причината затова е повече от ясна - добра динамика и нисък разход на гориво. Тази тенденция провокира тунинг компанията G-Power да оптимизира най-мощната дизелова версия на BMW 4-Series - 435d xDrive, предоставяйки й динамика като на спортния флагман М3.

Дори в серийната си модификация BMW 435d xDrive е доста сериозен автомобил. Двигателят с шест цилиндъра и обем 3,0 литра развива 313 к.с. и 630 Нм, които изстрелват купето от място до 100 км/час за само 4,7 секунди.

След преработката на G-Power, която засяга единствено софтуера на мотора, показателите скачат до 380 к.с. и 755 Нм, или със 67 к.с. и 125 Нм над стандартната версия.

Тунинг компанията не съобщава какви са динамичните характеристики на доработения модел, но все пак подчертава, че той предлага по-добра динамика и непроменен разход на гориво.

Дори така обаче 435d xDrive от G-Power има сходно ускорение 0-100 км/час с предишното поколение М3 (Е92). А въртящият момент на мотора на модела е по-висок от този на настоящите М3/М4 и М5.

Отделно от силовата доработка G-Power предлагат и ковани джанти Hurricanes RR за модела.


Снимки: G-Power

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Там където вредността на емисиите се мери както трябва, дизелите са забранени."И къде е това?
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bobby2014 ( преди 8 години )
    Какви някакви там учени са установили? Поредната немска партенка? Откога немците пишат евростандартите за колите? Ставате направо смешни...Да, бензините с директно впръскване също отделят частици. А колко от скоро са, вече ги има масово от около 2005г. Само ВАГ са продали милиони от тях в Европа.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bobby2014 ( преди 8 години )
    "а какво евро4,а ти може би си с някаква по нова технология или просто изтрамбушен ДПФ...Може да са ти дали стикер ако по каталог им излиза,че автомобила ти серийно е с ДПФ.,а ТУВ мина ли в Германия ?Мислиш ли че по VIN номера, не им излиза че фабрично е без ДПФ? Колата я карам от чисто нова, така че няма как да е с изтърбушен ДПФ. Защо да минавам ТЮФ в Германия, когато я карам в Бг?
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И между другото това изследване за твърдите частици от бензините с директно впръскване е поредната немска партенка. Там някакви си техни учени били го установили това, но никъде по света не е потвърдено. Много страно точно тези, които гледат да си пробутват дизелите само те да установят подобно нещо. На всеки е ясно кой замърсява повече. До сега черен пушек от нов бензинов автомобил не съм виждал да излиза, а от дизелите колкото искаш. Само не ми казвайте, че не пушат. Загледайте се добре!
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еко нормите за автомобили мерят само со2,което е най-голямата тъпотия. По този начин се стимулират дизелите, защото со2 при тях е ниско, но пък бълват др. толкова вредни вещества, че просто е смешно да не се взема предвид. Там където вредността на емисиите се мери както трябва, дизелите са забранени. Колите с директно впръскване също изпускат нано частици, но това са коли от скоро и са прекалено малко, за да има такова замарсяване от тях. Така, че спрете дизелите, защото са отрова!
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    mmm ( преди 8 години )
    Ето,че пак пишеш без да знаеш!"Моята е евро4 без ДПФ" ,а какво евро4,а ти може би си с някаква по нова технология или просто изтрамбушен ДПФ...Може да са ти дали стикер ако по каталог им излиза,че автомобила ти серийно е с ДПФ.,а ТУВ мина ли в Германия ?
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    bobby2014 ( преди 8 години )
    Пишем без да знаем да! Моята е евро4 дизел със зелен стикер и без ДПФ. Стикер закупен от магазин на ФВ в Германия :)Сега имаме ли понятие или не?
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Ммм ( преди 8 години )
    Повечето пишете без никаква представа за това ионова...амя ея се изкяжете.Зелените стикери с 4 ка ,се поставят на дизели с евро4,а такива са само с ДПФ (филтър за твърди частици).И изтрамбушването минава само докато се явиш пред Тюв,на всеки 2 год.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    БМВ си има собствен напълно сериен дизел с такава мощност, какъв е смисълът колата да се тунингова във външна фирма? Може би за да сложат тези нелепи джанти.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Наночастици от дизелите? Откъде си убеден че са оттам? Какъв процент от тях се пада на бензините с директно впръскване, отделящи също наночастици. Не случайно в новите евростандарти има изискване и за тях. В Германия, както ти написах дела на дизела е сравнително нисък. Замърсяващите дизели са забранени в градовете както знаеш. Сам пишеш, че това не е помогнало, съответно може би не е проблема основно там.Всеки може да види, че изискванията за частици са еднакви при дизела и бензина